Bee Beauty Vanilla and Cheesecake Vücut Peelingi

Vanilya kokusundan hiç haz etmeyen biri olarak Bee Beauty Vanilla and Cheesecake Vücut Peelinginin kokusunu bu denli seveceğimi hiç düşünmezdim..Ciddi anlamda vanilyanın o keskin kokusunu hiç sevmiyorum ama ara ara bu ürünüde açıp koklamak ihityacı tuhaf ki duyuyorum :) 
Banyodan sonra losyon,krem vs kullanma ihtiyacı duyan, kuru bacaklara sahip, batık,leke, vs problemi olanların bayıla bayıla kullanacağı bir ürün..
Peeling kararında taneciklere sahip, nemlendirmesi gayet güzel, az bir miktarı bile yetebiliyor uygulamada.. Tek handikapı ciltten öyle kolay kolay arınmıyor ne yazık ki. Geride banyo sonrası yağlı bir his bırakıyor. Bu özellik çoğu kullanıcıda olumsuz etki bırakmasına rağmen ben bu özelliğini sevdim..Geride bıraktığı o yumuşaklık ve nemli-yağlı his benim hoşuma gitti.. 
En verimli kullanış biçimi olarak size eldivenli keseleri öneririm. Dairesel hareketlerle peeling uygulamak en doğru yöntem bilindiği gibi, aynı şekilde saat yönünde peelingi uyguluyoruz. 
Bir püf noktası olarak şunu söylemek istiyorum, ürünü  sürdükten sonra en az 15 dk beklemenizi öneririm, ciltte ne kadar uzun süre durursa, banyo sonrası o kadar uzun süre nemli hissi kalır aynı zamanda da kokusu uzun süre kalıcı hale gelir.. 
Ben bu üründen gayet memnunum bu fiyata alınabilecek güzel bir vücut peelingi. Denemenizi tavsiye ederim.. Gratis'lerde Bee Beauty ürünlerini bulabilirsiniz..

Sizinde Bee Beauty Vanilla and Cheesecake Vücut Peelingi hakkında fikirleriniz,deneyimleriniz varsa, başka önerilerde bulunmak isterseniz lütfen belirtmeyi unutmayınız..

Sevgiyle, Aşkla kalın :)

9 yorum:

  1. Ben de bugün ilk kez kullandım bu ürünü. Gerçekten harika. Sizin gibi duş sonrası yağlı hissini sevdim çünkü yumuşacık olma hissini seviyorum. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen benim gibi o hissi seviyorsanız bu ürün tam size göre demek ki, memnun kalmanıza sevindim..Sevgiler..

      Sil
  2. Peeling yağlardan oluşmalı ve yağlı his bırakmalı bence de ciltte. Bu şekilde ancak doğru bir ürün kullandığımı düşünüyorum. The body shop'un scrubları çok güzel mesela ama arındırdıktan sonra yağ, nem arıyorum o nedenle eskisi kadar tercih etmiyorum. Bu anlamda lacinia scrublar çok hoşuma gidiyor, bu markayı da deneyeceğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende The body shop'un scruplarını merak ediyorum epeydir, eminim ki onlardan da bunda ki kadar memnun kalıcam :)

      Sil
  3. Kokusunun tüm güzelliğe rağmen kolayca arınmamasından dolayı sadece bir kutu bitirdiğim sonrasında tekrar almadığım bir ürün oldu.Duş jelini ise hala ara ara alır kullanırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşte o arınmamış his benim çok hoşuma gidiyor, zevklerin farklılığı dedikleri bu olsa gerek :) Duş jelini kullanmadım eminim oda bununki gibi hoş kokuludur :)

      Sil
  4. Cok merak ediyordum bu urunu yazi icin tesekkurler 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim, umarım sende memnun kalırsın 😊

      Sil
    2. Rica ederim, umarım sende memnun kalırsın 😊

      Sil

Lütfen yorumlarınıza link eklemeyiniz! Link eklenen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR! İsminize tıklanınca zaten adresinize yönlendiriliyor.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...