Clinique High Lengths Maskara - 01 Black

Clinique High Lengths Mascara'yı severek, memnun olarak kullanıyorum bir kaç aydır.Maskaranın ilk olarak ambalajını oldukça şık bulduğumu söylemeliyim.Maskaranın özelliklerine direkt geçersek, uzunluk, kıvrıklık sağladığı bir gerçek.Evet tatmin edecek derecede kirpikleri kıvırıyor. Tek katta oldukça doğal bir görünüm veriyor, ikinci katta kirpikleri yapıştırması olumsuz özelliği ancak bunuda bir kirpik fırçasıyla halledebilirsiniz, bunu çoğu yapışan maskaralarda yapıyoruz biliyorsunuz ki.. Özelliklerini biraz daha açarsak..
Clinique High Lengths Maskara black
Ürünün en sevdiğim özelliği bahsettiğim gibi kıvırması, tek kat maskara pek sevmeyen ben için bile tek katı gayet içime sindi, çoğunlukla tek kat sürerek kullanıyorum bu maskarayı. Sizlere göstermek için 2 kat halinide uyguladım ki daha net anlayabilin.Ekstra kirpik tarağı ile taramadım kendi yapışık hali :) Işık yetersiz kaldığı için belki biraz bulanık görülebilir ancak az çok anlaşılabilir diye düşünüyorum, kusura bakmayın..
Maskaranın kirpikten temizlenmeside hoşuma gitti, zorlamıyor en severek temizlediğim maskaram diyebilirim kendisine. Ne bir artık ne bir akma, sürmeden önceki temizlikte bir göz kalıyor geriye.

Clinique High Lengths Maskara

Ürünün en sevmediğim özelliği çok çabuk kuruması!Bir gözünüze sürdünüz diğerine geçmeden bu gözü halletmelisiniz, 2 kat uygulayacak olanlar için söylüyorum. Çünkü diğerinden dönüşte kurumuş kirpiklerle karşılaşıyorsunuz ve 2.katı sürmek oldukça zorlaşıyor, kirpiklere işkencenin bir yolu! Bu nedenle tek gözünüzü tamamen bitirdikten sonra diğerine geçin tavsiyem. 
Clinique High Lengths Maskara black
Maskaranın fırçası hafif eğimli, en köşedeki minik kirpiklerinize dahi ulaşabilir yapıda, bu uygulamayı hem kolaylaştırıyor hemde zamandan tasarruf sağlıyor.

Maskara bana sevgili blog sahibi Kozmokur tarafından hediye edildi, kendisine tekrar teşekkür ediyorum denememe vesile olduğu için..Aklımda kahve rengi olanı var,geçen gün YKM'de rengine bakınca bayıldım, çok çok daha doğal durduğunu belirtti danışman bayan,eğer sizde Clinique High Lengths Mascara'ya sahip olmak istiyorsanız 79 tl gibi bir fiyata satışta.İndirim dönemlerini takip ederseniz, hediye çeklerinizde varsa tadından yenmeyecek kalitede bir ürün bana göre.. Ben oldukça memnun kaldım çok hızlı kurumasının dışında tekrar alabileceğim kadar sevdim..

7 yorum :

  1. zaten kirpiklerin gür bence hiç kullanmana gerek bile yok rimel =)

    YanıtlaSil
  2. high impact maskara gözümü yakınca artık clinique maskaralara pek yaklaşmıyorum ama çok güzel uzatmış ve kıvırmış..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hassasiyetle ilgili sanırım, teşekkür ederim canım..

      Sil
  3. Maskaradan ziyade maşallah diyim ben o kirpiklere :)

    YanıtlaSil
  4. Kirpiklerin masallah (: makyaja ihtiyacın yok.

    YanıtlaSil

Lütfen yorumlarınıza link eklemeyiniz! Link eklenen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Copyright © Başka Güzel