Essence All About Matt - Sabitleyici Transparan Pudra

Ülkemin içinde bulunduğu bu kaos sebebiyle içimden hiç birşey gelmiyordu, bloga yazı koymakta bunlara dahil..Elim ağayım kalkmıyor, her yeni güne lanetler okuyarak kalkmak psikolojimi ciddi düzeyde etkiliyordu, hali hazırda hala bu yıkım devam etmekte.. Tek dileğim tek duam, şehit kanıyla var olan, onlar sayesinde dimdik ayakta kalan ülkemde bu kalleşçe, kahpece oynanan oyunlar bir son bulsun. Çok daha ferah, huzur içinde güzel günler ülkem için yeşersin, akan kan dursun.. Analar ağlamasın, eşler çocuklar boynu bükük kalmasın,kardeş acısıyla yürekler sınanmasın.. Ekmeğini yediği yere ihanet eden kahpeler ve onun yandaşları aynı kanda boğulurlar inşallah en büyük dileğim bu!

Terbiyem haddini aşıyor, ve susuyorum! Buraya dökebileceklerim sadece bunlar maalesef!! 


Essence fiyat performans olarak güzel ürünlere sahip benim fikrim.. Özellikle dudak kalemlerinin başarısı muazzam, bana göre ilk sırada başarı sıralamasında.. Devamında ürünleri uzunca bir sayılabilir.. Onlardan biri ve bu yazımın konuğu Essence all about matt fixing compact powder -transparan pudra!
Bu pudrayı kullanmaya geç kalmış olabilirim evet, hep ötelediğim, farklı markalar denediğim için pek fırsat olmamıştı. Bulunduğum şehirde Gratis'te Essence ürünleri ne yazık ki satılmıyor bu nedenle şehrin tek bir mağazasında bulunan Essence standına denk gelmişken bir kaç ürünüyle birlikte bu transparan pudrasını da almış oldum.. 
transparan pudra
Fondöten üzerine transparan kullanmayı, sadece sabitlenmesini verdiği bu görüntüyü seviyorum. Yaz aylarında özel günler hariç pek fondöten kullanmasamda bir kaç davete katılmam gerektiği günler oldu o gün bu pudrayı uyguladım ve sonuç gayet başarılı! 

Malum deniz,kum,güneş üçlüsünün cazibesine aldanarak epeyce bir bronzlaşmış olmamın neticesinde bu pudra minik bir tık ten rengimi açtı makyajda ancak onuda bronzlaştırıcı pudra ile üzerinden hafifçe geçip eşitledim, sorun ortadan kalktı.Bu sizi yanıltmasın bembeyaz bir etki yaratmıyor yüzde, evet tamamen beyaz bir ürün resimlerde de görebileceğiniz gibi, ancak yüze eşit derece uygulandığında, o beyaz görüntü yok oluyor yani yüzde ambalajındaki gibi bir beyazlık oluşmuyor, önemli olan fırça yardımıyla eşit miktarda yüzünüze uygulamak..
transparan pudra
Çabuk yağlanan bir cilde sahip olarak söyleyebilirim ki tatmin edici düzeyde matlaştırıyor,parlamayı engelliyor.Yağlanmayı yeteri düzeyde geciktiriyor. 

Essence ürünlerini bir çok Gratis mağazasında ve çeşitli kozmetik mağazaları, online satış sitelerinden satın alabilirsiniz.. Essence all about matt fixing compact powder -transparan pudra'nın fiyatı 11,90 tl. İndirim dönemlerinde çok daha uygun fiyata satın alabilirsiniz, bana göre indirimsiz fiyatıyla bile stok yapılacak kadar başarılı bir ürün.. 

28 yorum :

  1. bunu yerine loose olanı aldığım için çook pişmanım :-((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pişmansan onu bende düşünmeyim o zaman.Denk gelirsen bunuda al hem pratik hem başarılı..

      Sil
  2. Yaz aylarının vazgeçilmez ürünü :) Toz olanı bitse de buna geçsem artık diye sabırsızlanıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyle :) Umarım bir an önce denersin..

      Sil
  3. güzel bir ürün :) yazın açık kalıyor tenime ama kışın kullanmayı seviyorum senin de sevmene sevindim güzel yazı için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen kışın çok daha severek kullanacağıma eminim :) Teşekkür ederim :)

      Sil
  4. Merak ettim şimdi cnm, denemem gerekenler arasında o zaman ;)

    YanıtlaSil
  5. Çok açık renk oluşu hoşuma gitti benim. Piyasadaki pudraları çok koyu buluyorum en açık renklilerini bile...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet tamamen bembeyaz bir pudra.Yüze uygulamada bembeyaz değil ancak ten rengini çok hafif açan bir görüntü oluşuyor, açık tenliler çok daha severek kullanacaktır..

      Sil
  6. Rimmel stay matte pudrasını kullanıyorum çok memnunum, son zamanlarda bu pudranın da paylaşımlarını çok görür oldum. Açıklayıcı yazın için teşekkürler. Listeme ekledim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Stay matte'den bende çok memnunum, bitmek üzere hatta bitince tekrar alıcam. Mutlaka denemelisin bunu da, ben teşekkür ederim :)

      Sil
  7. Bu pudraya bizde bayılıyoruz gerçektende denemeye değer bir ürün

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle, fiyat olarak bakıldığında oldukça başarılı..

      Sil
  8. Bu urunu ben de cok severek kullaniyorum blogunuzu takipteyim ben de beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, blogunuzu zaten takip ediyorum, hoşgeldiniz :)

      Sil
  9. Ben de aldım ama hala nasıl kullanacağımı kestiremiyorum, bembeyaz olurum diye korkuyorum açıkçası.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merak etmeyin bembeyaz bir görünüme bürünmüyor cildiniz. Cilt renginizle bütünleşen yapıda.Yazıda belirttiğim gibi kullanmanız yeterli, ekstra birşey yapmanıza gerek yok.

      Sil
  10. Ben bu pudrayi dun aldim bugun uyguladim 3 saat gecti hala degisim yok kaliciligi iyi galibi ben 6 tl ye aldim rossmandan %50indirimle hala bitmediyse indirim sizde bakin derim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen gayet başarılı bir pudra. Maalesef yaşadığım şehirde rossman yok olaydi mutlaka o fiyata kaçırmazdım. Güle güle kullanın..

      Sil
  11. Merhaba, ben de bugün bu ürünü aldım. Aslında, toz halinde olanını almak istiyordum ama onu bulamadım. Çok az makyaj yapan ve çok ender fondöten kullanan biri olarak bu şeklini mi daha kolay kullanırım? Fondöten, CC,bb krem kullanmadan bu pudrayı kullanabilir miyim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kompakt bu şeklini daha rahat kullanırsınız, diğeri biraz daha ince yapılı evet ama kullanımı biraz daha zahmetli..Kapatıcılığı çok fazla bulunmuyor, sabitleme özelliğine sahip bir pudra sadece.Tek başına yeterli gelmeyebilir,dediğim gibi kapatıcı özelliği yok tamamen sabitleme..

      Sil
  12. Yanıt ve bilgilendirme için çok teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  13. bu ürün tek ren degilmi

    YanıtlaSil

Lütfen yorumlarınıza link eklemeyiniz! Link eklenen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Copyright © Başka Güzel