Flormar Full Color Oje - Pebbles on the Beach

Flormar Full Color ojelerinin yapıları ve kuruma sürelerini beğendiğimi şurada ki renginde belirtmiştim.Henüz açık renklerini denemedim ancak koyu renklerin yapıları ve renk vermesi cidden tatmin edici en azından benim için bu şekilde.. Bir kaç yerde okudum çünkü açık renklilerinde çizgilenme ve renk vermeme sorunu oluyormuş, bunlarda yaşamadım ancak elimde olan açık bir kaç rengini deneyince yazısını da yazınca mutlaka karşılaştırmasını yapıcam..

nude oje

FC07 Pebbles on the Beach mor alt tonlu bir nude rengi.Kahveye ve griyede kaçabilen, katları arttırdıkça hafif değişebilen bir renk. Ojenin yapısı çok sıvı değil ancak çok yoğunda sayılmaz. Sürümü basit ve kuruma süresi gayet kısa, ertesi güne yastık izleriyle uyanmamış olmamdan bunu anlayabiliyorum, benim ölçütüm bu :) 

nude oje

Bu 1,5 kat sürdüm diyebilirim yani dolu dolu 2 kat sürmedim, bu sebeple sanıyorum uçlarında biraz açılma oldu.Diğer bu renginde böyle bir şey yaşamamıştım hatta kalıcılığı beni bir hayli şaşırtmıştı. Sanıyorum renkten renge fark eden bir durum bu kalıcılık, çizgilenme, uzun kuruma süresi vs..

Flormar'ın bu full color serisi ojelerin fiyatı 1,95 tl ile satışta. Çok güzel renkleri var, mutlaka şans verip deneyin derim..

14 yorum:

  1. Valla rengine byaıldım, güle güle kullan canım .. ^-^ Yahu cevabını bir türlü bulamadığım şeyi sanada danışacağım, şu blogger panelinde küçük resim niçin çıkmıyor biliyormusun? Heni blogger ın giriş sayfası, bloggerların yazılarının olduğu yerde.. çıldıracağım -,-

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım, renk çok hoş cidden :) Canım son konuda baktım şimdi, resim boyutların çok fazla yüksek bu sebeple kontrol panelinde görünmüyordur yüksek ihtimal. Resim boyutlarını düşürürsen bundan sonra ekleyeceğin konularının resimlerinde, büyük olasılıkla çıkacaktır panelinde.

      Sil
    2. ay çok sağol ya bir deneyim valla olursa hayat kurtardın ^-^

      Sil
    3. Umarım olur canım, ne demek :)

      Sil
  2. canım maşallah tırnakların çok hoş :=) ayrıca ojenın rengi de harika bence !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim çok teşekkür ederim :) Biraz kısaltmak zorunda kaldım, malum ev taşımada pek koruyamadım onları :) Rengi aynen çok hoş..

      Sil
    2. boyu bence çok iyi :)

      Sil
  3. benim de severek kullandığım oje ve renklerden biri :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elleri zarif gösteren bir renk, favorilerimden :)

      Sil
  4. Bu rengi çok severek aldım ancak henüz deneyemedim...

    YanıtlaSil

Lütfen yorumlarınıza link eklemeyiniz! Link eklenen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR! İsminize tıklanınca zaten adresinize yönlendiriliyor.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...