Fraternıkus Ihlamur Kolonyası

Kolonya benim için modası asla geçmeyecek, çocukluğum, gençliğim ve tadına varmadığım anların, yılların simgesi..Ne olursa olsun kolonya kültüründen vazgeçemeyenlerdenim.. Klasik limon kolonyalarının yeri her ne kadar bir başkada olsa, günümüz de farklı esanslarla çeşitlenmiş bir çok marka kolonyağı bulunuyor..Bunlardan biri de Fraternıkus markasına ait Ihlamur içerikli olan çeşidi.. 
kolonyağı
Eyüp Sabri Tuncer fabrikalarında üretilen Fraternıkus kolonyağı,  Gratis mağazalarında satışa sunuluyor.. 150 ml lik cam şişelerde satışta olduğu gibi, çantada taşıma kolaylığı ile 100 ml lik boyutu ile de tercih ediliyor. Bende çantada her an yanımda olmasını istediğim için içlerinde en beğendiğim kokusu olan Ihlamurlusunu tercih ettim. Bu çeşidinden hariç; Lavanta, Bodrum Mandalinası, Klasik Limon, Çeşme Limonu, Verbena & Citrus (mine çiçeği ve narenciye) olanlarıda var. Kokularına göre beğendiğiniz çeşidini benim gibi 100 ml lik olarak alıp yanınızdan ayırmayabilirsiniz.. 


Kolonyağının kalıcılığı çok güzel, aşırı keskin olmayan, ancak kolonya sürdüğünüzü de hissettiğiniz bir yapısı var.. En sevdiğim yanı püskürtmeli bir ağzı var, dökmeden ziyade bu tarz püskürtmeli şişeleri çok daha seviyorum, hem daha pratik hemde eşit miktarda alım sağlıyor.. Oldukça bereketli bir ürün, o kadar bol bol sıkmama rağmen ne kadar azaldığını görebiliyorsunuz..
kolonyağı

Ben bu kolonyağını seviyorum, hem pratik hem kalıcı hemde kullandığımda sebepsiz şekilde rahatlatan bir özelliği var, sanırım bu Ihlamurun etkisi..

Fraternıkus Kolonyalarına, Gratis mağazalarından ulaşabilirsiniz.. 100 ml lik fiyatı 4 tl civarı, 150 ml lik fiyatı ise 12 tl civarı..

8 yorum:

  1. fiyatlandırma çok ilginçmiş! 100 ml fiyatından 3 tane alırım 150 ml'lik fiyatına =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım o fiyatı cam şişeye sayıyorlar :)

      Sil
  2. Bunun kokusunu gratiste deneme firsati bulunca nisanlimla o da lavantalisini kullaniyor valla biz bayiliyoruz kolonya kullanmaya o alistirdi desem yalan olmaz cok sever eline kolonya surmeyi ben de bayilmaya basladim tabi ben aromalilari kullaniyorum mandalinali gibi ama bu ihlamurlu hayatimin kolonyasi oldu o kadar mi ferah temiz bi koku olur dedigin gibi kolonyanin guzelligini hissediyorsun ama o kokusu kaliciligi bi de eli de boyle bi yumusak nasi desem anladin sen o hisse:D oyle yapiyor buyukleri cam sisede satiliyor yine bu sekilde pompali onlardan kullaniyoruz biz lavantalisini seversen o da cok guzel:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lavantası bana ağır geldi sanki ama annem onu alsaydın keşke demişti kendisine, ona alıcam belki alışırım :) Çok güzel anlatmışsın canım anladım ben :) Nişanlın ne güzel alıştırmış seni, erkekler çok daha seviyor bu tip geleneksel olayları ;) :)

      Sil
  3. Hii bi de biz 7.5 liraya mi ne almistik ya cam siseleri simdi gordum bidaha cam sise fiyatini da sasirdim toplam 14 tuttu iki tane cam sisedeki kolonya bizim indirimde de degildi diye saniyorum ama bilemedim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım indirimde o fiyata düşüyor, muhtemelen indirimdeyken almışsınızdır :) Yinede net emin olmak için çıktığımda bir bakayım olmadı güncellerim, sen böyle yazınca ikilemde kaldım :)

      Sil
  4. Bende çok seviyorum bu ürünü sprey kutusu gerçekten çok pratik ve boyut açısından at çantada çık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen oldukça pratik, çantadan eksik etmediklerimden :)

      Sil

Lütfen yorumlarınıza link eklemeyiniz! Link eklenen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR! İsminize tıklanınca zaten adresinize yönlendiriliyor.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...