Note Full Coverage Concealer - 03 Sand

Uzun süredir Note markasının ürünlerine uzak kaldım.Şehrimde satışa sunulmamış oluşu merak ettiğim ürünleri deneyimlemem açısından en büyük engeldi. Neyse ki yakın bir zaman önce Eve kozmetik mağazaları bir şubesini de yaşadığım şehire açtı ve orada note kozmetiğe ait bir çok ürünü standıyla bizlerle buluşturdu.. Şansıma sanırım uzun süredir merak ettiğim full coverage concealer kapatıcı %50 indirime girmişti ve bende bu fırsatı bayıla bayıla değerlendirdim.. Şimdi ise %25 indirime çekilmiş, zaman zaman bu tarz indirimler yaptığını belirtti danışman arkadaşlar, bu nedenle oldukça memnun kaldım mağazanın açılmasına..
gözaltı kapatıcı
Kapatıcının çok riskli renkleri var.Renk yelpazesi nasıl belirlenmiş anlayabilmiş değilim. Birbirine benzer 4 rengi var,aslında 4 numaralı rengi çok acayip bir renk, diğerlerine pek benzemiyor. Grimsi bir rengi var, tozlu resmen.Yani göz altı morluğu olanların bu tip bir renkle morluklarını daha da ortaya çıkaracağını düşünüyorum.Bu renge anlam veremedim açıkçası.Bu rengi memnun kalıpta kullanan varmı inanın çok merak ediyorum, varsa lütfen deneyimini yazsın istiyorum..

Ben 02 ile 03 rengi arasında kaldım.Tercih ettiğim renk 03 Sand rengi oldu. 01 çok daha açık bembeyaz tenliler için ideal gibi durdu sanki.Ancak zaten 02 ile 03 arasında da öyle bariz bir fark yok açıkçası, sadece minnacık bir fark dersek 03 rengi 02 den daha az sarımsı.Yani 02 sarıya bir tık daha yakın, 03'ün içerisinde sarılık daha hafif.. Kapatıcının yoğuna yakın bir yapısı var, çok fazla akışkan değil.Loreal true match yapısında değil örneğin, ondan biraz daha kıvamlı..

Vaad ettiği özellikler içerisinde çizgilere dolmaması, üzerine pudra gerektirmeden kullanımı var. Ürünün içerisinde soya proteini ve argan yağı var. Bu maddeler göz altınızın nemli kalmasını ve uzun süreli kullanımda soya proteinin hücre yenileyici özelliği ile çizgilerde bir toparlanma olmasını sağlar.. Ben henüz yeni kullanıyorum, uzun vadede bu etkilerini sanıyorum bitince tekrar alacağım bir ürün olduğu için daha net görebileceğimi düşünüyorum. 
göz altı kapatıcı
Kapatıcılığı ortadan yükseğe doğru. Göz altlarımda morluk problemim çok olmasa da rengi çok güzel sıfırlayarak aydınlık ve ferah bir görünü veriyor. Uygularken abartıya kaçmadıkça gayet doğal ve homojen bir görünüm elde edebilirsiniz..

Kapatıcı kesinlikle kalıcı! yani gün içerisinde dağılma, bulaşma kusma yapmıyor. Yalnız göz altlarınızı mutlaka çok iyi nemlendirmeniz gerekiyor, uyguladıktan sonra pudra gerektirmediği için kendini pudramsı bir şekilde sabitliyor bu seferde kuru göz altları daha çok kuruyup gerilebiliyor. Onun dışında çizgilere dolmadığıda bir gerçek.Açık renk olmasına rağmen yapay bir görüntü vermiyor ciltle çok güzel bütünleşiyor ve sabitleniyor..Ben bir kaç kez üzerine pudrasız kullandım, gayet başarılı ancak uzun süre makyajımı çıkaramayacak günümdeysem pudrayla sabitlemeyi tercih ediyorum..

Ağır olmayan bir kokusu var rahatsız etmiyor kesinlikle..Ürün 2,3ml boyutunda. Çabuk bitecek gibi görünüyor ama bilemiyorum, buna rağmen tekrar alabileceğim ürünler içerisinde girmeyi başardı, dedikleri kadar varmış diyorum..

Note full coverage concealer kapatıcı 22,90 tl fiyata satışta ve kesinlikle tavsiye edeceğim ürünler içerisinde..

12 yorum:

  1. ne zamandır aklımda bu ürünü almak var son indirimdede kaçırdım alamadım ama en kısa zamanda istiyorum:( güle güle kullan canım gözaltlarında çok doğal ve çok aydıklık durmuş ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım denk gelirsen indirime es geçme sakın, denenesi bir ürün :) Çok teşekkür ederim, cidden doğal duruyor :)

      Sil
  2. Bir indirimi yakalayıp sırf note için kullanmayı düşünüyorum :))) O kadar merak ediyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tadından yenmez o zaman işte :)))

      Sil
  3. ben de yeni aldım ve kullanmaya başladım beğendim gibi şimdilik..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım böylede devam eder, bazen durdukça değişebiliyor.Değişmezse tekrardan alabilirim kesinlikle..

      Sil
  4. Göz altlarımız aynı,seninki de sorunsuz ve uygulandığında tam istediğim gibi durmuş.
    Ben de en yakın zamanda deneyim o zaman!
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen canım, aşırı sorun olmadığı için tam dozunda bir görünüm aldım, umuyorum ki sende aldığım etkiyi alıp seveceksin..Sevgiler :)

      Sil
  5. Almayı düşündüğüm bir üründü. Teşekkürler yazı için bilgilendim, aydınlandımmm :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim,sizinde beğeneceğinizi düşünüyorum :)

      Sil
  6. Merhabaa 01 çok açık duruyo, beyaz tenliyim elçin sangu gibi 01mi uygun olur

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, çok açık tenliyseniz sarıda altonluysa cildiniz 01 numarası olabilir evet ama en net sonucu göz altlarınıza birşey sürmeden direkt gidip uygulayarak alırsınız.Size önerim gidip test edin tam renge öyle ulaşırsınız..

      Sil

Lütfen yorumlarınıza link eklemeyiniz! Link eklenen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR! İsminize tıklanınca zaten adresinize yönlendiriliyor.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...