Bee Beauty Yaban İğdesi İle Zenginleştirilmiş Yaşlanma karşıtı Gece Kremi

Bee beauty Yaban İğdesi ile Zenginleştirilmiş Cilt Bakım serisini başarılı bulduğumu söylemiş, maskesini şurada ki yazımda paylaşmıştım sizlerle. Bu yazıma konu olarak seçtiğim ürünü ise serinin en severek kullandığım ürünü Anti-Aging - Yaşlanma karşıtı gece kremi..
Bee Beauty Yaban İğdesi İle Zenginleştirilmiş Yaşlanma karşıtı Gece Kremi
İlk olarak ürünün genel özelliklerinden, bizlere vaatlerinden bahsetmek istiyorum..Yaban iğdesi yağı, kolojen, jojoba tohumu yağı ve E vitamini ile zenginleştirilmiş bir formüle sahip olan bu krem, gece boyu cilde yumuşaklık kazanadırarak içeriğindeki bileşenleri sayesinde cildi yavaşca nemlendirerek daha sıkı ve dolgun görünmesine yardımcı oluyor.

  • Cildin kaybolan nem ve besin dengesini kazandırmaya yardımcı olur
  • Cildin doğal lipid bariyerlerini korumak için tasarlanmıştır
  • Cilde sıkı ve genç görünüm kazandırmaya yardımcı olur
  • Sülfat, Paraben, Petrol İÇERMEZ!
Yaban iğdesi'nin faydalarına kısa bir göz atmak gerekirse; Doğadaki tek doğal Omega 7 Kaynağı olduğu ve ciddi yağ yaktığı en bilinen özelliklerinden. Antioksidan özelliği sayesinde cildin yenilemesini, kırışıklıkları engellemesini sağlıyor. Bir duvar gibi cildi dış etkenlere karşı koruyup kavrıyor, sanıyorum ki kremi uyguladığımızda ki verdiği o kadifemsi, pürüzsüz kaygan his bundan kaynaklı.Yaban iğdesi, serbest radikalleri kontrol altına aldığı, cildin nem dengesini sağladığı için cilt daha canlı ve fresh bir görünüme kavuşuyor.
Cilt yenilenmesinde,yanık,leke tedavisinde Yaban İğdesi çok fazla kullanılıyor ve içeriğinde bulunan B,C,D ve E vitaminleri sayesinde cildi genç ve diri kılıyor.

Ürünü gece yatmadan evvel tüm yüzüme ve boynuma, göz altlarıma gelmeyecek şekilde uyguladım. Kadifemsi ve aydınlık bir bitiş sağladığını söyleyebilirim aynı zamanda pürüzsüz. Sabah kalktığımda cildim çok daha aydınlık ve canlı-sıkı görünüyor. 
Yapısı ne çok katı ne çok akışkan, gayet ayarında. Yayılımı çok kolay. .Yapışkan değil kadifemsi bir his veriyor yüzünüze dokunduğunuzda. 
İçerisinde mini bir spatulası bulunuyor bu en çok hoşuma giden yanı oldu kremin. Bu tarz kavanozda satılan ürünlerin hem hijyen hemde alırken ki uğraştırıcılığı biraz can sıkıcı olabiliyor. Bu kremde düşünülen spatula hem hijyenik hemde ürünü alımda inanılmaz rahatlık sunuyor. İnce düşünülen bu hoş ayrıntı gerçekten hoşuma gitti bu anlamda..
Bee Beauty Yaban İğdesi İle Zenginleştirilmiş Yaşlanma karşıtı Gece Kremi
Serinin en sevdiğim yanı olan kokusundan maske inceleme yazımda bahsetmiştim, kreminin kokusu da keza aynı şekilde çok güzel vede kalıcı. Genel olarak kokuların kalıcı olmasından bazı kişiler hoşlanmayabiliyor cilt ürünlerinde ancak eğer koku güzelse,iyi hissettiriyorsa ben kokunun kalıcı olmasını ekstra sevenlerdenim diyebilirim. Bitkisel özlerin kullanıldığı bu serinin kokusu ciddi anlamda çok hoşuma gidiyor.
Bee Beauty Yaban İğdesi İle Zenginleştirilmiş Yaşlanma karşıtı Gece Kremi
Serinin köpüğünden, kremine kadar tüm ürünleri çok şık ambalajlarla piyasaya sunulmuş. Gümüş rengi, yaban iğdesinden esinlenerek kullanılan hardal-turuncu rengi ve beyazın uyumu çok güzel bir kombinasyon sağlamış. Bu uyum seriyi ciddi manada özel kılmaya yetmiş açıkçası..
Bee Beauty Yaban İğdesi İle Zenginleştirilmiş Yaşlanma karşıtı Gece Kremi 50 ml'lik bir cam kavanozda 25 TL civarı bir fiyata satılıyor. Serinin tüm ürünlerine Gratis mağazalarından ulaşabilirsiniz..

18 yorum :

  1. bitkisel özlerden olması çok güzel güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen canım, bitkisel ürünler her zaman daha tercih edilesi :)

      Sil
  2. en kısa zamanda deneyeceğim bunu seriden çok övgü ile bahsediliyor zaten..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seri cidden güzel yapılmış, kokularıyla insanı mest ediyor resmen, etkileri de keza çok hoşuma gitti..

      Sil
  3. Ben bu serinin maskesini ve yüz yıkama köpüğünü çok beğendim canım benim ancak kremlerine şu mevsimde cesaret edemedim. İçeriklerinin temiz olması çok güzel, hem uygun fiyatlı hem temiz içerikli ürün bulmak hala zor... Aydınlık görüntüye de bayılırım biliyorsun :) Havalar ısındığında aklımda olsun :) Ellerine sağlık can arkadaşım, güle güle kullan. Çok öpüyorum <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim umarım sende memnun kalırsın aldığın vakit, maskesinide sevmiştim bunuda sevdim ben. Dediğin gibi hem uygun hem temiz içerikli ürün bulmak oldukça zor,denk geldimi değerlendirmemek olmuyor :) Çok teşekkür ediyorum can arkadaşım benim, çok öpüyorum <3 <3 :**

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. Anti-aging bir ürün 30 yaş ve üzeri kullanıma çok daha uygun..

      Sil
  5. Çok farklı içerikli. Açıkçası ilgimi çekti. Yüreğine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim <3 İçeriği ve özellikle yüzde verdiği his cidden değişik, umarım sizde seversiniz.

      Sil
  6. Çok merak ediyorum ben de bu kremi. Spatulalı olması çok iyi fikirmiş <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen, keşke tüm bu tip ürünlerde olsa spatula :)

      Sil
  7. içeriği çok gzel ama yaşıma uymadı.. çok detaylı ve güzel anlatmışssın canım emeğine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım yaş ortalaması 30 üzeri daha uygun, fazla gelebilir diğer türlü. Çok teşekkür ederim canım..

      Sil
  8. 28 yasindayim ve ilk kirisikliklar icin onlem.amacli krem arayisindayim. Bu seriyi tavsiye eder misiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Serinin sadece gece kremini kullandım, nemlendirmesi güzel öneririm. Sebamed ürünlerini de tavsiye ederim aynı zamanda. Göz altı kremini özellikle öneririm🖒

      Sil

Lütfen yorumlarınıza link eklemeyiniz! Link eklenen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Copyright © Başka Güzel