HC Care Anti-Wrinkle Serum- Kırışıklık Karşıtı Bakım Serumu

Hc Care ürünlerini çok başarılı buluyorum, kullandığım elimde olan 3 ürünüde gönül rahatlığı ile kullanıp, sonucunu göre-bildiğim ürünler. Bunlar biri Anti Wrinkle Kırışık Karşıtı Serum. Ürünün ciltteki mimik çizgilerini, kırışıklıkları azaltmaya yardımcı olmak gibi vaatleri var. Aynı zamanda içerisindeki C ve E vitaminleri cildi serbest radikallere karşı korumayı da sağlıyor. 
HC Care Anti-Wrinkle - Kırışıklık Karşıtı Bakım Serumu
HC Care Anti Wrankle Serumu öncesinde temizlenmiş cildinize sabah akşam olmak üzere günde en az 2 kez uygulanması öneriliyor.Net sonucu alabilmek için ise 56 gün düzenli kullanım tavsiye ediliyor. Ben ürünü düzenli olarak sabah ve akşam olmak üzere günde 2 kez kullandım taki son çeyreğe gelene kadar. Son çeyreği yani yarısından biraz az kısmını dermaroller alma düşüncem olduğu için ona bırakmak istedim, biliyorsunuz ki dermarollerlar cildin 200 kat altına kadar üzerine sürülen ürünü geçirebiliyorlar, bu yüzden aklımda bir süredir bu düşünce var, bakalım son çeyreğide o zaman kullanıp, devamında bitişte yenisini sipariş verip öyle kullanımı sürdürmeyi düşünüyorum..

HC Care Anti-Wrinkle - Kırışıklık Karşıtı Bakım Serumu
Ürün 30 ml'lik damlalıklı cam bir şişeyle bizlere sunuluyor. Damlalıklı olması fazla alımın önüne geçmesi açısından çok iyi düşünülmüş bir artı. Kıvamı ne çok sıvı ne çok yoğun orta ayarda bir vücut losyonu kıvamında diyebilirim. Ciltte yayımı rahat, elinizi çabuk tutmanızda fayda var zira çok çabuk cilt tarafından emiliyor. Ciltte yağlı bir his yada rahatsız edici bir hissiyat bırakmıyor. 
HC Care Anti-Wrinkle - Kırışıklık Karşıtı Bakım Serumu
Ben kullandığım bu süre içinde gözle görülür sonuçlar gözlemledim evet. Özellikle göz altı ince çizgiler ve göz pınarına doğru oluşan buruşuk görünümü gözle görülür derece aza indirgedi bu çok net.Kaz ayaklarımın daha yumuşadığını gözlemledim. Eskisinden daha az göze çarptığını hissediyorum. 
Çok şık kadife bir kutuda satılıyor bu serum,her yönüyle benden artı lamayı başardı diyebilirim, hem göze hemde cilde hitap :)
Serumun en sevdiği özelliklerinden biri de misler gibi olan kokusu. Çiçeksi, hafifi çok hoş bir kokusu var, asla rahatsız edici boyutta değil , koku hassasiyeti olanlar tereddüt etmesinler derim.. 
HC Care Anti-Wrinkle - Kırışıklık Karşıtı Bakım Serumu
Benim bittikçe almayı düşündüğüm ürünlerimden biri oldu, özellikle artık yaşlanma karşıtı ürünler kullanmaya başlamışken güvenilir markalara ve başarılı ürünlere oldukça fazla ihtiyacım var. Sizlere de HC Care ürünlerine hala denememiş olanlarınız varsa bir şans vermenizi öneririm. Burada ki yazımda yine serumu kadar sevdiğim Aydınlatıcı peeling jelini detaylıca anlatmıştım, mutlaka bakmanızı öneriyorum..

HC Care Anti-Wrinkle Serum'un fiyatı 189 TL.Kendi sitelerinden sipariş verebilirsiniz..

13 yorum :

  1. iyi günlerde kullan ,memnun kalman çok güzel....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, gerçekten çok memnun kaldım..

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Etkilerini net görmek cidden mutluluk verici :)

      Sil
  3. markanın saç ürünlerini severek kullandım bu ürünleri merak ediyorum ama :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunuda seveceğinden hiç şüphem yok, markanın kullandığım tüm ürünleri başarılı🖒🙂

      Sil
  4. ne güzel detaylı anlatmışsın canım emeğine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmemiş olmana sevindim canım benim, teşekkür ederim ❤😘

      Sil
  5. uzun zamandır iyi bir serum arıyorum emeğine sağlık. iyi geldi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşine yaramasına sevindim, memnun kalacağını umuyorum :) Sevgiler :)

      Sil
  6. HC ürünlerini gerçekten çok başarılı buluyorum, mutlulukla kullan :)

    YanıtlaSil

Lütfen yorumlarınıza link eklemeyiniz! Link eklenen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Copyright © Başka Güzel