Uygun Fiyatlı Yüz ve Far Bazı (Wet n Wild Bazlar)

Uygun fiyatlı yüz ve far bazı arayışında olanlar için bir yazı hazırlamak istedim. Bunların ikiside kolay bulunabilirlik açısından rahat olan Gratis'mağazalarında satılan Wet n Wild markasına ait..
photofocus far bazı
İlk olarak Coverall Primer Base de Teınt yüz bazından bahsetmek istiyorum. Ürün yağsız ve likit yapıda. Çok azı bile yeterli olabiliyor cilde.Renksiz ve matlaşanda bir yapısı var aynı zamanda. Yağlı ciltlerin bu özelliği seveceğini düşünüyorum. Gözenekleri kısmen de olsa gizlediğini söyleyebilirim. ciltte pürüzsüz bir yapı oluşturarak, üzerine uygulanan fondöteni daha rahat yayılmasını ve pürüzsüz görünesini sağlıyor. Makyajı gayet güzel tutuğunu söyleyebilirim. Gün içerisinde kusma ve parlama yapmıyor. Üzerine uyguladığınız fondöten dahil tüm ürünlerin kalıcılığını, pigmentasyonlarını ziyadesiyle artırıp, daha uzun süre cildinizde kalmasını sağlıyor. Kokusu rahatsız etmiyor, koku hassasiyeti yaşayanlar varsa belirtmek isterim.. Ben severek kullanıyorum ve uygun fiyatlı iyi bir yüz bazı isteyen herkese direkt bunu öneriyorum..Fiyatı indirimle 15 tl civarına geliyor..
Efsane bir far bazıda wet n wild'ın bu Photo Focus bazı. İnanılmaz başarılı bir baz arkadaşlar. üzerine uygulanan farı, eyelinerı resmen zamk gibi göz kapağınıza sabitliyor. Uygulanan ürünü inanılmaz kalıcı hale getiriyor. Pahalı marka far bazlarına muadil olacak düzeyde iyi bir baz, bazılarından daha iyi bile diyebilirim hatta.. afif ten rengine sahip bu baz, göz kapağınıza uygulandığında göz kapağınıza flu bir görünüm veriyor, nötrlüyor diyebiliriz. Long lasting bir özelliğe sahip, kalıcılığı buradan gelmekte. Hakkını veriyor net. Ürünlerin pigmentasyonu artırması .En büyük olumlu özelliği.
 Görüldüğü üzere bazlı ve bazsız far çok net bir şekilde ayrılıyor. O kadar kalıcı bir ürün ki, kolumda gördüğünüz farı, Loreal miceller su döktüğüm pamuğumla bazsız tarafını tek seferde temizlerken, photo focus bazla belki 10 kez sildiğim halde ancak çıkarabilmişimdir. Aynı zamanda bastıra bastıra sildim, sabitlemesi inanılma başarılı. Yoğu günlerimde elimin en sık gittiği ürün bu. Kesinlikle şiddetle öneriyorum.. Yine indirimle 12 tl civarında olmalı. Performansına bakarsak çok daha fazla bir fiyatı hakettiğini net söyleyebilirim..
İndirimsiz dahi almayı ciddi hak eden Wet n Wild'ın bu iki bazını sizlerle paylaşmak istedim.Umarım faydalı olur. Sevgiler..

6 yorum :

  1. makyaj bazını denemek istiyorum ama elimdekilerden en az 2 tane bitmeli önce :-)))

    YanıtlaSil

Lütfen yorumlarınıza link eklemeyiniz! Link eklenen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Copyright © Başka Güzel