Prosenin Saç Bakım Şampuanı

Bir süredir Dermokozmetik bir marka olan Prosenin firmasının Şampuanını kullanıyorum. Şampuan Saç dökülmelerine karşı güçlendirilmiş bir formüle sahip aynı zamanda ciddi bakım yaparak sorunları gidermeye yönelikte etkin bir formül ile üretilmiş.. Direkt markanın ürün hakkındaki vaatlerine geçecek olursam..
Prosenin Saç Bakım Şampuanı
Markanın Şampuan ile ilgili vaatleri bu şekilde.
  • İçerdiği Trichogen-Argan-Keratin-Vitamin B5-Soya-Mısır-Buğday Proteini sayesinde dermokozmetik alanında  en zengin içeriğe sahip şampuandır.
  • Saçlarınızın saç köklerinden başlayarak beslenmesine ve canlanmasına yardımcı olur.
  • Düzenli kullanımda kepek ve yağlanmayı önlemeye yardımcı olur.
  • Trichogen üzerine yapılan klinik çalışmalar sonucu Trichogenin saç dökülmesini önlemeye yeni saç oluşumunu desteklemeye saçın kalitesini ve canlılığını artırmaya yardımcı olduğu tespit edilmiştir.
  • Trichogen içeriğinde bulunan çinko saç ve saç derisindeki sebum(yağ) kontrolünün sağlanmasına yardımcı olur.
  • Trichogen içeriğindeki etken maddelerden biri olan Arctium ve Panax Ginseng ile saçlı deri sirkilasyonunu hızlandırarak saçın sağlıklı gelişmesine yardımcı olur ve antimikrobial etki gösterir.
  • İçeriğindeki Vitamin B5 ile uzama sorunu yaşayan saçları uyararak saçların daha hızlı ve sağlıklı uzamasına yardımcı olur.
  • İçeriğindeki Keratin ile saçın mat görünümünü önlemeye saçın parlak canlı görünmesine ve saçın incelmesini önlemeye yardımcı olur.
  • İçerdiği Buğday ve Mısır Proteini ile saça nem kazandırarak kırılmasını ve koparak dökülmesini önlemeye yardımcı olur.
  • Tüm saç tiplerine uygundur.
  • Günlük kullanıma uygundur.
  • Paraben içermez. 
Benim deneyimlerime geçersek.. Prosenin şampuanı belirttiğim gibi bir süredir kullanıyorum, öncelikle kokusunun çok hafif ve çok hoş olduğunu belirtmek istiyorum, kimyasal,ağır, yapay bir kokusu yok.. Saçlarımı yıkarken bir hafiflik ve o gıcır gıcır temizlik hissini net alabiliyorum. Bu tıpkı saç kalıntılarını temizleme şampuanlarında ki gibi temizlik veren bir his. Güzel köpürüyor ve kolay arınıyor. Çabuk yağlanan bir saç tipine sahibim, bu şampuan o yağlanma süresini biraz daha öteliyor sanki bunu gözlemledim, bu hoşuma gitti.. Saçlarım daha sağlıklı ve canlı görünüyor kullandığım süre içinde. Dolaşmayı çok aza indirgediğini de gözlemledim. Yani şekilden şekile de girse, açınca saçlarım parmaklarımın arasından kayıp gidebiliyor, bu durum kırılmaların da önüne geçiyor demektir aynı zamanda..
Prosenin Saç Bakım Şampuanı
Dökülme problemim evet var, ancak şampuanın şuan için herhangi bir net etkisi olduğunu gözlemleyemedim açıkçası. Belirtildiği gibi düzenli ve uzun süreli kullanımda daha net etkisini görebilirsiniz ki bence bu en doğru sonucu alabilmek için gerekli olan şey. Ancak bakım yapması, yağlanmayı geciktirmesi, kokusunun hafif ve hoşluğu, sağlıklı ve canlı görünmesi gibi özellikleri aynı zamanda etken maddelerin oldukça etkili olması şampuanı ciddi anlamda tercih sebebi kılabiliyor bana göre. Ben bu şampuanı özellikle boya ve türevi kimyasallarla saçları yıpranan, yorulan kişilere öneriyorum. Kuruyan, solgun saçları canlandırması ve besleyerek diriltmesi, işlem görmüş saçların ciddi hoşuna gidecektir.
Prosenin Saç Bakım Şampuanı
Prosenin Şampuan 300 ml bir ambalaja sahip, beyaz-şeffaf arası bir renkte.
Prosenin Antalya Manavgat'ta üretilen bir marka. Ürünlerine Eczanelerden, N11, Madam10, Kozmodi, Hepsiburada, Botanik Ecza ve ePttavm noktalarından ulaşabilirsiniz..

8 yorum :

  1. şuan kullandığım şampuandan çok memnunum ama bu ürünü de prozinc markasına çok benzettim :D

    YanıtlaSil
  2. daha deneyemedim ama yaz sonunda saçlarım yıprandığı için genelde o döneme saklamayı düşünüyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En uygun zaman aslında, ben erken davrandım biraz.

      Sil
  3. Çok sevdim bu ürünü gerçekten etkili :)

    YanıtlaSil
  4. Merhaba, ziyarete geldim. Yeni açmış olduğum bloguma iade i ziyarete beklerim.

    YanıtlaSil

Lütfen yorumlarınıza link eklemeyiniz! Link eklenen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Copyright © Başka Güzel