Gabrini Derma Make-up Cover Fondöten

Gabrini son dönemde adından oldukça sık söz ettirmeye başladı. Kalem rujları, göz ve dudak kalemlerinin yanı sıra ürün yelpazesini oldukça genişleterek bir çok ürünü piyasaya sundu. Onlardan biri de yazıma konu olacak olan Gabrini Derma Make-up Cover Fondöten. Hemen ürünün vaatlerine, ürün hakkındaki düşüncelerime ve detaylarına geçmek istiyorum..
Derma Make-Up Cover Foundation
Gabrini Derma Make-up Cover Fondöten iddialı bir ürün. Suya dayanıklı özel formülü olan bu fondötenin spf 15 koruması bulunuyor. Yüksek örtücü özelliği sayesinde en küçük cilt lekelerini, göz altı morluklarını, siyah noktaları kusursuzca örter.Cildi aydınlatma veya koyulaştırma amaçlı olarak dengeyi kurarak tüm cilde uygulanabilir. Dermatolojik olarak test edilmiştir. 
Fondötenin yapısı ne çok yoğun ne çok sıvı, alımı ve uygulanışı rahat. Nemli bir sünger ile uygulanması hem çok daha rahat hemde daha homojen bir bitiş sağlaması açısından benim kullanmayı sevdiğim yöntemlerden biri. Çok az bir miktar ile cildinizin örtücülüğünü sağlayabilirsiniz. Ürünü fazla almamanızı, sonucu gördükten sonra üzerine tekrar bir kat geçmenizi öneriyorum, bu şekilde daha sağlıklı bir görünüm elde edersiniz.. 

Fondötenin 4 farklı rengi bulunuyor. 101-102-103-104. Bana uyan rengi 101, sarı alt tonlu bir renk. Serinin 101 ve 104 numaraları sarı, 102 ve 103 numaraları pembe alt tonlu. Ben 101 numaraya 104'ten az miktar ekleyerek rengini hafif kırıyorum. 101 bir tık açık geliyor cildime şuan için, kışın daha rahat kullanacağımı düşünüyorum. Yaz aylarında hele ki Ege sıcağında bu tarz yoğun ürünleri çok sık kullanmaktan yana değilim, daha çok akşam yahut özel günlerde daha uygun buluyorum, kış ayları bu anlamda bu tarz ürünleri günlük kullanım için daha doğru bir zaman bana göre..
Derma Make-Up Cover Foundation
Ürün pudra bitişli, yağlı ciltler bu anlamda rahat kullanırken, kuru ciltlerin çok iyi bir nemlendirici ile öncesinde nemlendirmeleri şart ciltlerini. Ben karma-yağlı bir cilde sahibim yine alışkanlık transparan bir pudrayla hafif üzerinden geçiyorum. Gün içerisinde kusma, akma gözlemlemedim. Her her ne kadar 24 saat kalıcı dense de o saat dilimi kadar birinin fondöteni cildinde tutacağını pek sanmıyorum, ben 9 saat kadar cildimde fondöteni tuttuğum için evet kalıcılığı beni tatmin etti diyebilirim. Tek püf noktası uygulaması. Yoğun kapatıcı bir ürün olduğu için, uygulaması oldukça hafif ve homojen olmalı. kalıp gibi yapay bir görünümü engellemek için, uygulama aşaması çok önemli bu tip yoğun ürünlerde. Kokusu çok güzel, yapay, kimyasal bir kokusu yok. Uygularken ben keyif alıyorum açıkçası, biliyorsunuz, kullandığım ürünlerin güzel kokması benim için çok önemli. Koku hassasiyeti olanlar içinse şunu söyleyebilirim, kokusu evet güzel ancak kalıcı değil, anlamda rahatlıkla ürünü kullanabilirsiniz.. 
Gabrini Derma Make-up Cover Fondöten dövme, leke, iz kapatmada. Özel günlerde porselen makyaj yapmak için kullanımda fiyat ve rahat bulunabilirlik açısından gayet güzel bir ürün, öneririm..

3 yorum :

  1. Ben de başarılı buldum bu ürünleri :)

    YanıtlaSil
  2. renkler koyu bana göre ama güzel duruyorlar :)

    YanıtlaSil
  3. Gabrini'nin bu fondötenlerini çok sık görüyorum ve kullanan birkaç kişide duruşunu gerçekten beğendim. Günlük değil ama özel günlerde denenebilir ♥ Sevgiler!

    YanıtlaSil

Lütfen yorumlarınıza link eklemeyiniz! Link eklenen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Copyright © Başka Güzel