2015’in Rengi: MARSALA

Gecikmiş bir marsala rengi inceleme yazısına hoşgeldiniz :) Marsala 2015 in rengi seçildi malumunuz ki.Makyajdan, kıyafete,ev tekstil ürünlerinden, aksesuarlara,ev dekorasyonundan daha bir çok ürüne kadar hep marsala rengiyle doldu taştı her yer.. Peki bu marsala aslında hangi renk tonuna verilmiş bir isim.. Bordo-kahve karışımı bir renk Marsala. İddialı ve ağır da bir renk aynı zamanda..

marsala renk

Marsala hakındaki araştırma ve gözlemlerime dayanarak edindiğim bilgiler şu yönde devam ediyor. Marsala aslında İtalya'da bir liman kenti ve orada üretilen şaraba da verilen isimmiş. Pantone renk akademisi 2015 yılının rengi olarak bu rengi seçmiş ve böylelikle 2015 trend rengi hayatımıza hızlı bir şekilde girmeyi başarmış. Marsala'nın akademisyenlere göre ruhu,zihni ve bedeni zenginleştirici etkisi bulunmaktaymış. Henüz bu etkisine vakıf olamadım yada dikkat etmedim bilemiyorum ama en yakın zamanda gözlemlemeye başlıycam.. :)

Hızlı bir şekilde hayatımıza giren , her alanında görmeye alışık olduğumuz ve olacağımız bu iddialı rengin kullanıldığı alanları sizler için derledim, umarım renk ve tonlamalar hakkında biraz daha fikre sahip olursunuz..



marsala rengi



marsala rengi

 Kırmızı halıda en çok görülen renk Marsala oldu!

marsala rengi


marsala rengi

                       marsala rengi

                            marsala rengi

   
marsala rengi

Spor şıklıkta bile Renk es geçilmiyor..

marsala rengi

marsala rengi


marsala rengi

Kıyafetten makyaja dolu dolu bir Marsala yılı oluyor :)

marsala rengi



marsala rengi

marsala rengi


marsala rengi




Mobilyalar bile renkten nasibini aldı, ama cidden o kadar hoş dekorlar var ki, mest oldum...

marsala rengi



marsala rengi

marsala rengi

 Şu dekorların mükemmelliğine bakarmısınız, renk uyumlarına..

marsala rengi

marsala rengi 

 Evet kabul ağır renk ama ben bu rengi en çok ev dekorasyonunda beğeniyorum..

marsala rengi

marsala rengi


Yakıp kavuran Marsala rüzgarını derlemeye çalıştım, sizin renk hakkındaki fikirleriniz nelerdir peki?

6 yorum :

  1. Çok güzel bir post olmuş :) heryerde Marsala görmekten bayılcam

    YanıtlaSil
  2. aaa bu rengin adının marsala olduğunu bilmiyordum :D
    güzel bir post olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bildiğim kahve alttonlu bordo ama malum şarabın ismiyle anılıyor artık :)) Teşekkürler :)

      Sil
  3. kırmızıyı sevsem de bu renk benim rengim değillll ....ama çok güzel bir yazı olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İllede tam kırmızı diyenlerdensin yani :) Teşekkür ederim canım :)

      Sil

Lütfen yorumlarınıza link eklemeyiniz! Link eklenen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Copyright © Başka Güzel