Ah Özgecanım, ah!


Rüyalarıma giren, o anları kafamda zihnimde ister istemez canlandırdığım bu vahşeti nasıl olur da sıradan,olağan birşey gibi, yapılanı meşru kılan bir zihniyet var anlam veremiyorum! Bu vahşette benim kanımı asıl donduran ''su testisi'' düşünceli örümcek beyinli kişilikten yoksun zavallılar!!

Özgecan nasıl güzel bir kız, nasıl zeki önü ardı açık başarılı bir öğrenci, nasıl kıydılar, nasıl dokundular, nasıl bir hayvanca his,nasıl bir sapkın ruh yaptırdı bunu ona!!Hayvanlara hakaret bu benzetme çok iyi biliyorum ve onlardan! özür diliyorum! Dünden beri zihnimi meşgul eden bu düşünceden arınıp konu hakkında yazı yazmak istiyordum, dökmek içimi ama olmadı ne ile meşgul olduysam olmadı. Ya anneciği, nasıl dayanıyor nasıl? Allah sabırını veriyor evet, elbette ama bu nasıl bir imtihandır?Ne büyük bir sınavdır.. 

Haberlerde ''canı yanmıştır,keşke vurarak öldürselerdi''demiş, kanım çekildi bir anne bu bir anne!! Evet evet kesinlikle ama kesinlikle bu ülkeye İDAM GELMELİ!!! Tecavüz ve katillere bu ceza gelmeli.. Avrupa'ya yaranmak adına canlarımız, fidanlarımız gidiyor bu yetkiyi elinde bulunduranlar, artık uyanın !!

İçimde o kadar çok şey var ki terbiye sınırlarımı zorluyor, bastırıyorum..Sen yardımcısı ol Allah'ım diyorum, sen ailesine sabır, melek Özgecanımıza da rahmetini esirgeme.. Ruhu şaad mekanı cennet olsun. Bu artık son olsun,hiç umudum olmamasına karşın SON!

4 yorum :

  1. Ayni düsüncedeyim.Canilerin elleride kesilmeli kökten,akli sira Uyanik gecinmis kus beyinli,DNA sini korumus.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O kadar doluyum ki, sosyal medyada yazanlar, hala ırk-din nemalanmaları!!.. İnsanın pc kaldırıp aşağıya atası geliyor!!

      Sil
  2. Yaratık bunlar. İnsanlıktan nasibini alamamış, haysiyet yoksunu bunlar. Sapkın düşüncelerle bir anadan doğduğunu unutmuş bunlar.
    Ağzıma neler geliyor benim de senin gibi susuyorum.
    Ve bende senin gibi en çok bu caniliğe "öyle yaparsa öyle olur" zihniyetiyle yaklaşanlara dayanamıyorum. Bu nasıl bir vicdansızlık! Bu neyin nefreti, ne kör etti gözlerini de masum bir kızın arkasından "hakketti" diyebiliyorlar. Yazık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne söyleyebilirim ki, nefretim haddini aştıda gitti bile çoktan! Harfiyen katılıyorum sana.

      Yazık ki ne yazık!!

      Sil

Lütfen yorumlarınıza link eklemeyiniz! Link eklenen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Copyright © Başka Güzel