Batiste Kuru Şampuan - Batiste Dry Shampoo

Özellikle yabancı bloggerların binbir övgüyle bahsettiği meşhur Batiste Kuru Şampuan'dan bahsetmek istiyorum bu yazımda.. Piyasada çeşit çeşit, marka marka kuru şampuanlar mevcut. Uygulaması ve pratikliği, kurtarıcılığı insanı hemen cezbeden ürünler bunlar.. Bence de her kadının çantasında-dolabında olması gereken ürünlerin başında geliyor. Benim gibi ince telli ve zayıf saçlarınız varsa ekstra dolgunluk verme özellikleriyle de tercih etmenin en büyük sebebi olabiliyorlar.. Keza bu ürün de tam o aradığım özelliklere uygun yapıda.. 
batiste kuru şampuan
Batiste kuru şampuan Sephora'larda satılıyor.
Tropical, Original, Blush XXL Volume, Wild, Fresh olmak üzere 6 çeşidi var. Bende ki Fresh olanı. Kokusu çok hoş bu ürünün, öncelikle onu söylemeliyim. 200 ml ve 50 ml olarak iki boyu var. Benim ki 200 ml ancak mutlaka 50 ml olan boyunu da çantaya atmalık yanımda bulunması açısından mutlaka alıcam. Benim saçlarım kuru şampuana ihtiyaç duyuyor mütemadiyen, gün içerisinde özellikle de yaz aylarında çabuk yağlanmaya müsait bir yapısı var ne yazık ki..
batiste kuru şampuan
Batiste Kuru Şampuan

Batiste Kuru Şampuan
Ürünü 30 cm uzaklıktan iyice çalkalayarak düz bir şekilde sıkıyoruz saçımıza. Kuru şampuanlarda püf nokta ürünü sıktıktan sonra parmaklarınızla saçınıza masaj yapar gibi ovalamanız. O pudra iyice yayılmalı saçınızda, doğru şekilde yedirilmeyen şampuan pudra görüntüsüyle kalacaktır..Saçlarınızı ihtiyaç duyduğunuz yerlerden tutamlar halinde ayırıp diplerine gelecek şekilde sıkıyorsunuz, çizgi halinde sıkmanız daha verim almanıza neden olacaktır.
Batiste kuru şampuan 
Batiste Kuru Şampuan Sephora mağazalarında 25 tl'ye satılmakta. 50 ml seyahat boyları da mevcut fiyatı 13 tl.. 

EDIT: Batiste artık Watsons ve Gratis mağazalarında da satışta..

22 yorum :

  1. merabaaaa bloğuma hoş geldin kiiiiiiii :) ay bizim kuzunun annesi de burdaaa :) aramıza da hoş geldin ama yaaaa :) du senibiraz tanıtayım ki ben :) görüşürüüüz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, kime ne dedin hiç anlamadım ama enerji fışkırıyor yorumundan, hoşuma gittii :)

      Sil
    2. nasıl ama anlamadım. sana diyorum işte. bloguma gelmişsin ya yorum yapmışsın. teşekkür ederim. hoşgeldin diyorum ki işte :) bi de, kuzunun annesini gördüm önceki yorumda, çok sevdiğim eski arkadaşımı işte :) ilk yazımda blogunu bi göstereyim diyorum ki işte. bloguma geldiğin için sana teşekküre geldim ki. görüşürüz kiiii .)

      Sil
    3. Oraya yorum yaparsın dedim ne biliyim oradan buraya geliceğini hoşgeldine :)) Çok keyiflisin sen ya bayıldım, hoşbuldum çok hoşbuldum :))

      Sil
    4. sen sütlü brokoli çorbama gelmişsin deeee "oraya" neresi ki anlamadııım :) bak sen bana yorum yaptığında blog keşif etkinliği demişsin herhaldeeee hangisiiii o nerde kiiiiii :)))) hömmm bilemedim ama hangisiiiii :) yorumuna da yanıt vermiştimdi zateeeen :) blog benim de tutkum amaaa bana neeeee :)

      Sil
    5. İlahi sen vallahi ne güldürdün beni, hiç bozmasın Allah neşeni emi :)) sağ tarafta üstte bak izleyicilerin üstünde keşif etkinliği :) edit edit edit; brokoli çorbana yazmıştım, orası diye birşey yok çokk pardonn :))

      Sil
  2. sensin ilahiiiiiii işteeeee :))) keşif etkinliği hıhım tımams ayolcuğum yaaa :) ay güldürürüm seni daha çoooook kiiiii görersin işte hıh :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hadi inşallah, böyle renkli kişiliklerle tanışmak ne keyifli ne keyifli :))

      Sil
    2. aylinden ipuçları evet o etkinliği ben de geçen hafta yayınlamıştım du bak şimdi yarın felan bi daa yayınlayım bu kez sen ve aylinin adı adresiyle hoş gidiyo evet bu etkinlik ivit sevindim ben de işteee:) hayat güsel böle :)

      Sil
    3. Evet en keyifli yanı böyle güzel kişiliklerle tanışmak,sevilmezmi hiç, teşekkür ederim ince düşüncen için :))

      Sil
  3. Güzel bir yazı olmuş, eline sağlık.
    Elidorun kuru şampuanını da denemeni tavsiye ederim, daha uygun fiyatlı. Ben çok memnunum. Yalnız kokusuna bakmadan alma, herkes beğenmeyebiliyor.

    Sevgiler,
    yesilrimel.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, evet Elidorun kuru şampuanınıda merak ediyorum uzun zamandır, aklımda denenecek :) Bunun kokusu çok hoş, umarım elidorda bunun kadar hoştur, çünkü o koku saçtan uzun süre gitmiyor.Uyarını dikkate alıcam, teşekkürler.

      Sil
  4. Güzel bir yazı olmuş.Almakla almamak arasında kalmıştım.Şimdi kararımı verdim :) Bloguma beklerim canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin,tavsiye ederim :) Elbette gelirim, Blog keşif etkinliğime beklerim blogunu duyurman açısından :)

      Sil
    2. ay davetin için çok teşekkür ederim,izmir de ise neden olmasın :)

      Sil
    3. Canım etkinlik blog üzerinde sağ tarafta, güncel Blog listesi tanıtım amaçlı. İnşallah öyle bir etkinlikte birlikte olabiliriz ben de Aydın'dayım :)

      Sil
    4. dikkat etmemişim canım davet ettiğin için teşekkür ederim hemen katılıyorum o zaman :))) yakınmısız birbirimize :)

      Sil
    5. Olur canım gözden kaçmıştır, rica ederim :) Evet yakınız :)

      Sil
    6. yaptıgın etkinlik için cidden teşekkür ederim :)

      Sil
    7. Ben teşekkür ederim canım katılımın için, tanınmamız için bu tarz etkinlikler hepimiz için önemli :)

      Sil
  5. kesinlikle katılıyorum.Umarım bir gün güzel bir etkinlik düzenleriz blog üzerinden birlikte :)

    YanıtlaSil

Lütfen yorumlarınıza link eklemeyiniz! Link eklenen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Copyright © Başka Güzel