Bebak Acı Badem Makyaj Temizleme Sütü & Nemlendiricisi

          Merhaba;

Bu yazımda size Bebak Acı Badem ürünlerinden bahsetmek istiyorum. Çok eski bir geçmişe sahip öncelikle bu marka, tamamen doğal acı badem sütünden üretiliyor,en en önemlisi Paraben içermiyor kesinlikle. Gönül rahatlığı ile bu ürünleri kullanıyorum. Sizlerle de paylaşmak istedim..

bebak acı badem temizleme sütü, nemlendirici

Öyle ki yıllar yıllar öncesi ilk makyaj yapmaya başladığım zamanlar makyaj temizleyici olarak kullandığım bir ürün vardı, yağ bazlıydı ve cildimde yağ bezelerine sebep oldu, ardında bıraktığı o kirli his! temizleme işlemi görmesi gerektiği halde beni neredeyse makyaj yapmaktan soğutur hale getirmişti. Böyle söylüyorum çünkü tongaya düşüp indirimde diye 3 kutu almıştım, daha 1.kutu yarıya gelmeden dolabımda ki yerinden direkt çöpe gittiler.. Belki de o ürün öyleydi bilemiyorum ama ben yağ bazlı temizleyicilerden soğudum ister istemez sayesinde.. 

bebak acı badem temizleme sütü, nemlendirici


İşte o zamanlar farklı bir temizleme ürünü ararken Tv de bir sinema filminde makyaj dolabının üzerinde gördüm kendisini, sürekli de göz ucuyla dikkatimi çekerdi film ve dizilerde, dönem formatlı olanlarında özellikle, yine gördüğüm bir gün artık denemeliyim bunu dedim ve seneler seneler oldu ki en çok kullandığım makyaj temizleme ürünüm olmayı başardı kendisi..



 Bu sütü gönül rahatlığı ile göz makyajımda da rahatça kullanabiliyorum. Rimeli özellikle çok başarılı bir şekilde çıkarıyor, göz makyajına ekstra önem veren biri için cidden başarılı..Kirpiklerimi beslediğini de düşünüyorum ayrıca.. Aynı zamanda nemlendirici bakım sütünü de kullanıyorum. O kadar güzel bir nemlendirici ki,saatlerce nemli kalabiliyor yüzüm, uzun ve güzel bir nemlendirmesi var. Yüz ve tüm ciltte de kullanılabiliniyor aynı zamanda.. Ben içeriğini, verdiği hissi seviyor ve uzun yıllardır bu ürünü kullanıyorum, sizlerede de tavsiye edebilirim rahatlıkla..



Ürünleri Gratis, Watsons, eczaneler ve benzeri ürünler satan yerlerde bulabilirsiniz..

12 yorum :

  1. Bende bunların makyaj temizleme mendilini almıştım ama kokusundan nefret ettim desem yeridir sevemedim o yüzden :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mendillerini kullanmadım ama merak ediyordum, bunların kokusu gibi değildir o zaman, çünkü bu bildiğin acıbadem kokuyor hoşgeliyor bana:)

      Sil
  2. Doğal olduğundan dolayı kullanıyorum ama yoğun makyajda başarılı değil benim için..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında evet çok yoğun makyajlarda ben de işlemi bir kaç sefer yapıyorum, üstünden geçmek durumunda kalıyorum bunu kullanmak istediğim zamanlarda..

      Sil
  3. hep denemek ıstedıgım ama nedense bır turlu deneyemedıgım bır urundu bu yazıdan sonra en kısa zamanda alacagım :) cok guzel bır tanıtım yazısı olmus ellerıne saglık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, umarım sende memnun kalırsın :)

      Sil
  4. Ben de bazı zamanlarda kullanıyorum bu ürünü cildi yumuşacık yapıyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen yumuşacık yapıyor nemlendiricisi özellikle :)

      Sil
  5. Parabensiz olduğunu şu an senden öğrendim. Bende sırf parabenli söylentileri yüzünden isteyip de alamıyordum. Süper oldu bu yazı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel vesile oldum o zaman, rahatlıkla deneyebilirsin artık :)

      Sil
  6. Bebak ürünlerini çok beğeniyorum. Özellikle de kokularını.

    YanıtlaSil

Lütfen yorumlarınıza link eklemeyiniz! Link eklenen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Copyright © Başka Güzel