Dermokil'den Gelen Güzellik

Dermokil ürünlerini geçmişte ve hali hazırda da kullanan ve memnun kalan biri olarak bu gün dermokil firmasından hoş bir paket aldım. Şengül Hanımın ilgisi ve tatlı dili için kendisine tekrar teşekkür etmek istiyorum.  

Kil bilindiği gibi cilde oldukça fayda sağlayan bir bileşen. Hücreleri yenilme özeliğine sahip olması neticesiyle, kan hızlandırıcı özelliğe de sahip. Çok eski bir tarihi geçmişe sahip olması ve hala günümüzde dahi tercih ediliyor olması cilt için ne kadar önemli olduğunun en büyük ispatı zaten..


Bugün bana gelen pakette Dermokil markasına ait 6 adet ürün bulunuyordu. 1 adet Hindistan Cevizi Duş jeli, 1 adet Cilt Besleyici Shea yağı ile zenginleştirilmiş nemlendirici, 1 adet Kil etkili hassas bakım yapan Kuru- Karma ciltler için 25+ Maske, 3 adet deneme boy Papatya ve Kil etkili el kremi..

Duş Jeli inanılmaz güzel Hindistan cevizi kokuyor. Yapay yada katkılı bir kokusu yok, tamamen yeni kesilmiş hindistan cevizi kokuyor, bunu sevdim, zira özellikle duş jellerinde kokuya ekstra takılan biriyim.

25+ 10 Dakika da Güçlü etki vaad eden Maskesini daha önce denememiştim, genellikle klasik maskesini kullanıyorum Dermokil'in, ondan gayet memnunum, bunu ilk kez deniycem. Argan yağı ile zenginleştirilmiş olması artı bir özellik, umarım bu maskeden de diğerinden kaldığım kadar memnun kalırım..

Shea yağı etkili Nemlendiricisini de ilk kez deniycem, kokusu bana yosun yağını anımsattı, ben yosun yağının kokusuna aşığım desem yeridir, sırf koklamak için bile yağını alıp saklıyorum :) bunda da o kokuya yakın bir koku aldım ve oldukça hoşuma gitti. Nemlendirmesi de gayet yerinde.

Papatya ve Kil etkili el kremleri ise çok hafif nivea'yı andıran bir kokudalar, fresh bir kokuları ve yapıları var. Nemlendirmesini sevdim bu kreminde, bence her an yanında olması gereken el kremlerinden, kokusuna özellikle bayıldım ben..

Ürünlerin daha detaylı yazılarını kullandıktan ve deneyimledikten sonra ayrı postlarda sizlerle paylaşıcam.. Dermokil kalitesi herkesçe malum, umuyorum ki bu ürünlerden de memnun kalırım.. 


Sevgiler...

8 yorum :

  1. cok guzel bır yazı olmus canım ellerıne saglık :)

    YanıtlaSil
  2. Dermokil ürünlerini henüz denemedim güzel günlerde kullan hepsini canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım bir gün denersin, teşekkür ederim canım :)

      Sil
  3. Güle güle kullan tatlım yorumlarını bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım, en kısa zamanda geliyor yorumlar :)

      Sil
  4. Dermokilin hiçbir ürününü denemedim. Baya geniş bir yelpazesi var anlaşılan... Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Denemeni öneririm, cidden etkililer..Evet yelpazesi oldukça geniş, erkeğe dayalı ürünleride mevcut :) Teşekkür ederim :)

      Sil

Lütfen yorumlarınıza link eklemeyiniz! Link eklenen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Copyright © Başka Güzel