Gliss Ultimate Hair Repair Sıvı Saç Kremi


Gliss markasına ait bugüne kadar bir çok ürün kullandım, ince ve kırılmaya oldukca müsait olan saçlarım için en uygun ürünü hala bulabilmiş değilim ancak yinede memnun kaldığım yada kalmadığım ürünleri sizlerle paylaşıp sizlerdende fikir almak ve nacizane fikir vermek adına bu yazımda Gliss Ultimate Hair Repair Sıvı Saç Kremine yer vermek istedim..

saç kremi

Epeyce uzun bir girizgahtan sonra :) gelelim ürün hakkındaki deneyimlerime.. Gliss ürünlerinde biliyorsunuz ki keratin mevcut, keratin saç kökünü besler ve sağlıklı saçlar için oldukça önemlidir..Kırılmaları önlemeyi ve parlaklık kazandırmayı vaad ediyor bu ürün.Evet parlaklık veriyor azda olsa! ancak kırılmaları önleyip önlemediği konusunda pekte emin değilim açıkcası..

gliss ultimate hair repair sıvı saç kremi

 Ben bu ürünün en çok taramada zorlandığım ve tararken koparak kıran saçlarımı açmada kolaylık sağlaması için aldım bir nevi. Çünkü bundan önce aynı serinin ekstra onarıcı saç spreyini kullanıyordum.Ondan oldukça fazla memnundum, kırıklarıma iyi geldiğinide düşünüyordum, ondan 2 şişe bitirdim ve birde bunu denemek istedim, zaten fiyat olarakta uygun satılan bir ürün bu, sepete atmış bulundum.

gliss ultimate hair repair sıvı saç kremi


 Gliss bakım ürünlerinin sevdiğim bir diğer önemsiz tarafıda kokuları :) resmen ağzımı sulandıracak kadar güzel bir kokusu var :)

Ürünü Gratis, Watsons, kozmetik mağazalarında ve alışveriş merkezlerinde marketlerde dahi bulabilirsiniz.. Fiyatı 6.90 tl civarı sanırım, oldukça uygun bir ürün..



Yorum Gönder

Lütfen yorumlarınıza link eklemeyiniz! Link eklenen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Copyright © Başka Güzel