Guzaarish

Farklı bir Post olacak bu, zira Film zevkimden haberdar olmanızı istiyor ve tavsiyelerimden fikirler almanızı diliyorum..
Bana kalırsa hint filmleri kesinlikle hak ettiği yerde değil! Diyorum çünkü ortaya konan işleri gördükçe eksikleri değil hatta büyük çoğunlukla fazlalığı olduğunu düşünüyorum.. 
Zaman geçtikçe de koyu bir Bollywood hayranı oldum çıktım.. Bir an önce çoktan hak ettiği değeri görmesi dileği ile.. Evet lafı çok fazla uzatmadan etkisinden aylar geçmesine rağmen hala kurtulamadığım, aklıma geldikçe hala vicdan muhasebesi yaptığım, duygulanıp fedakarlığın aşkta ne boyutta olduğunu, aslında neyden ibaret olduğunu kafamda masaya yatırdığım o filmi sizlerle paylaşmak ve tavsiye de bulunmak istiyorum..

Evet filmimiz; Guzaarish..


Nasıl güzel bir filmdir bu Allah'ım...  Hrithik Roshan (aşığım desem abartmış olurum demi :D ) ve Aishwarya Rai. Bu ikiliyi ayrı ayrı izliyordum ancak ilk kez Jodhaa Akbar'da izlemiştim..O filme de baya baya hayran kalmıştım, hatta 3 saatlik filmi kaç kez izledim hiç sıkılmadan şuan hesap edemiyorum bile, düşünün..Bu filmin yazısını da en kısa zamanda sizlerle paylaşıcam.. 


Şimdi bu filmimize dönersek, elbette filmi sizlere anlatmıycam kii o keyfi izleyip alın :)  Sadece şöyle söyleyebilirim, oyuncularından müziklerine, oyunculuk performansından filmin görselliğine kadar hayran kalacağınız, defalarca izleme isteği uyandıracak kadar mükemmel bir vicdan yoklaması sizleri bekliyor..

Ha unutmadan ekleyeyim, filmi eğer mümkünse altyazılı orjinal haliyle izleyin..

 İyi seyirler şimdiden..

12 yorum :

  1. Son iki yıl öncesi Bollywood filmlerini de izler oldum.hemen şimdi izliyorum.Günde enaz iki film izliyorum tam filmkolik im yani ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok şanslısın bence imrendim, bende sık izlerim derim ama sen en güzelini yapıyorsun kıskandım :) İyi seyirler diliyorum :)

      Sil
    2. aynı gün izledim.Can dostum konusuna yakın sahneler var.... oyuncularının başarılı olduğunu gördüm.dans sahneleri de estetik görsel zenginlik ayrıca( biraz daha uzun verselermiş keşke)
      iyi ki önerinle izlemişim :)

      Sil
    3. Değil mi, 3 saat olsa izlerdim şahsen :) Beğenmene sevindim, önerimi dikkate almana da ayrıca mutlu oldum teşekkür ederim :)

      Sil
  2. Çok merak ettim..hemen bulup izleceğim :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şiddetle tavsiye diyorum, izledikten sonra yorumlarını da merak ediyorum :)

      Sil
  3. o zaman ızlenmelııııı :)))

    YanıtlaSil
  4. An itibariyle ''Guzaarish'' Oscar'ın izlenecekler listesine girmiştir efendim. Paylaşım için teşekkürler.

    YanıtlaSil

Lütfen yorumlarınıza link eklemeyiniz! Link eklenen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Copyright © Başka Güzel