Loreal True Match Kapatıcı

Şuana kadar denediğim en iyi kapatıcı diyebilirim Loreal True Match Kapatıcı için! Evet o kadar net söyleyebilirim.Bir çok kapatıcı denedim çokta problemli olmayan göz altlarım için, ancak çok azından memnun kalabildim, taa ki bu kapatıcıyı alana kadar. 

göz altı kapatıcısı

Ürünün kapatıcılığı ortanın birkaç tık üzerinde, oldukça güzel ve yeterli bir kapatıcılığı var, aydınlık vermesi bir harika. Hem kapatıcı hem aydınlık görünüm isteyenlerin tek ürünle bu iki işi aradan çıkaracaklarını söyleyebilirim rahatlıkla.. 

Çizgilere dolma yapma konusunda en en en az dolma yapan bu kapatıcı diyebilirim denediklerimin arasında.. Bazı zamanlar farkına bile varılmıyor doldumu dolmadımı..

Kokusu ağır değil, maybellinin kokusu bana keskin gelmişti ancak bu kapatıcının o denli yapay bir kokusu yok.

göz altı kapatıcısı
02 VANILLE VANILLA

Benim cildim sarı alt tonlu ürünlere daha uyum sağlıyor. Bu sebeple bu kapatıcı benim cildimle tamamen bütünleşti.. Kalıcılığı pudrayla sabitledikten sonra öyle hemen uçup giden tarzda bir ürün değil, saatler sonra bile o aydınlık görüntü hala hissedilir bir şekilde etkili oluyor.. Bende ki rengi 2 numara Vanılle/Vanılla. 

Ürünü Gratis, Watsons ve benzeri kozmetik mağazalarından temin edebilirsiniz.. Fiyatı 30 küsürlü rakamlarda şuan tam hatırlayamıyorum ancak malum indirim dönemlerinde %50 lik bir indirimle satın alabilirsiniz, o zaman tadından yenmez işte, o fiyata o performans :)

Sözün özü Loreal True Match Kapatıcı benim baş tacı göz altı kapatıcım, siz neler düşünüyorsunuz yada sizin favoriniz hangi kapatıcı?

Aşkla kalın.. :)

4 yorum :

  1. Benimde cildim sarı alt tonlu ancak morlukları pembe alt tonlar daha güzel kapatıyor. Bu seride uygun bir renk bulup denemek istiyorum bu yazıdan sonra :) Çok sevdim blogunuzu bana da beklerim.

    YanıtlaSil
  2. Evet daha somon renkler morluklar için en uygun olanı, cildine uygun olan rengi bulursan bu kapatıcı cidden çok iyi.. Hemen bakıyorum :)

    YanıtlaSil
  3. Kendime iyi bir kapatıcı arıyorum ben de. Bu güzel yorumlardan sonra ben de bu ürünü bir deneyeyim. http://birguzellikhikayesi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  4. Tavsiye ederim cidden,denemenizde fayda var..Teşekkür ederim, sevgiler..

    YanıtlaSil

Lütfen yorumlarınıza link eklemeyiniz! Link eklenen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Copyright © Başka Güzel