Maybelline Eyestudio Lasting Drama Gel Eyeliner


Eyeliner çekmek çoğu kişi için oldukça zordur, herkesin kullanma rahatlığına göre çeşitli yapılarda eyeliner mevcut piyasada.Likit, jel, keçe uçlu diye sıralayabiliriz.

MAYBELLİNE LONG LASTİNG DRAMA GEL EYELİNER

Eyeliner sürmeye yeni başlayanların ilk tercih edilmesi gereken çeşidi keçe uçlu eyelinerdir. Uygulanışı likide göre çok daha kolay ve hakimiyeti daha rahat sağlanır..  En az onun kadar rahat ve hakimiyetini kolay sağlayabileceğiniz bir diğer çeşitte jel eyelinerler. Uygulaması sanıldığı kadar zor değil tam aksine fırça yardımıyla istenilen kalınlık veya incelikte, çok daha rahat şekil verebilmek açısından kullanıma oldukça elverişlidir..


jel eyeliner



Bu bağlamda ele alacağım eyeliner, Maybelline Eyestudio Lasting Drama Gel Eyeliner. Piyasada uygun fiyatlı jel eyeliner çeşitleri içerisinde renk vermesi, sabitlemesi açısından en iyisi sanırım bu ürün.. 

Bende ki 01 İntense black.

Eyeliner minicik bir cam kavanoz içerisinde ve kutusunun içinde kendi eyeliner fırçası ile satılıyor. Ben genellikle eklipsin eyeliner fırçasıyla uygulama yapıyorum. Ancak kendi fırçasıda oldukça kullanışlı.. Ürün akma,dağılma yapmıyor kesinlikle.Uzun süre kalıcı bir eyeliner. 

jel eyeliner

Siyah renginden başka, borwnblue, black pink diamonds renkleri mevcut. Özellikle black(siyah) rengi standlarda pek kolay bulunmuyor, indirim günlerinde ise ilk tükenen ürünlerin başında..

Oldukça memnunum bu üründen, günün erken saatlerinde yaptığım göz makyajım gecenin geç saatlerinde dahi bozulmadan duruyor.Üstelik kolay kolayda çıkmıyor..
Ürünü Gratis,Watsons ve çeşitli kozmetik mağazalarında bulabilirsiniz.. Fiyatı 25 tl civarı, özellikle indirim dönemlerini değerlendirebilirsiniz..

Sevgiler...

14 yorum :

  1. Bu ürünü bende kullanıyorum ve baya memnunum, güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ediyorum canım, evet bende oldukça memnunum :)

      Sil
  2. jel eyelinerlar benim de favorim. Genelde MAC kullanıyorum ancak Maybelline de fiyat/performans açısından çok başarılı bence...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bende jel eyelinerları daha rahat buluyorum. MAC kullanmadım henüz ama onuda merak etmiyor değilim..

      Sil
  3. Çok popüler bir ürün ancak ben Jel eyeliner çekmeyi beceremiyorum :( dipliner yada kalem eyeliner onda da kuyruk bölümünü hala güzel yapamıyorum :( paylaşım için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende tam tersi dipliner ve kalemde zorlanıyorum..Elin yatkınlığına bağlı sanırım.Kuyruk kısmını bant yardımıyla yada bir kartvizit ile kolayca yapabilirsin ben çoğu zaman öyle yapıyorum :) Teşekkür ederim canım :)

      Sil
  4. Ben de kahverengisi var. Oldukça memnunum ama bu ürünü sevmeyenler de var.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kahverenginide istiyorum daha doğal bir görüntü için.Neyini sevmiyorlar ki acaba kalıcılığımı yoksa yapısımı sebep buna merak ettim bak.

      Sil
  5. Bende mavisini kullanıyorum, kesinlikle bittikçe alacağım ürünlerden. Çok memnunum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bende aynı şekilde, bittikçe alacağım ürünlerin içerisinde tutuyorum..

      Sil
  6. Bende kullandım fakat başarılı olamadım ((:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elin alışınca çok kolay, bol bol pratik yapmak lazım :)

      Sil
  7. Ben de kahverengi eyeliner istiyorum buna bakacaktim, ama aklımda sorular vardi. Sabitlenip akmaması yeterli, teşekkürler yazı için aklımdaki sorularım gitti ♡

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sabitlenmesi,kalıcılığı ve pigmentasyonu oldukça başarılı bir ürün tavsiye ederim :) İşe yaramasına sevindim :)

      Sil

Lütfen yorumlarınıza link eklemeyiniz! Link eklenen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Copyright © Başka Güzel