Nivea Stress Protect Deodorant Stick

Terleme problemi yaşayanlar bilir, bunun kadar can sıkıcı bir durum yoktur, özellikle yaz aylarında. Şıkır şıkır özenerek giyindiğimiz giysilerimizde bir saatten sonra yavaş yavaş ter belirtileri başlar.. Görüntüsünden ziyade kokusu güzelim günü berbat etmeye yeterde artar bile.Ter bezlerinin çalışması bizim için çok daha sağlıklı olduğu kanaatindeyim bu yüzden en azından kokusuna bir çare bulunabilir diyede düşünüyorum.

nivea stresli anlarda ekstra koruma

 Bu güne kadar çeşitli stick ve deodorant kullandım, niveada dahil buna, ancak serinin bu ürünü beni bende aldı. Sanıyorum ki bu ürün ben hayatta var olduğum sürece daimi kullanacağım yegane bakım ürünüm! Bu kadar iddialı ve netim. Kaç adet bitirdim şuan sayamıyorum ancak çok uzun zamandır bu ürünü kullanıyorum, arada merak için yine serinin  bir başka ürününü denediysem de, maalesef memnun kalamayıp yine buna devam ettim.

nivea stresli anlarda ekstra koruma


Ter kokusunu unutun! Bu ürünü kullandığınız sürece asla ter kokmuyorsunuz, isterseniz kova kova ter akıtın ama asla ter kokusu YOK! 

Ürün alkolsüz ve pudralı bir ürün.Pudralı olmasına karşın giysilerde iz bırakmıyor kesinlikle.. Kokusu klasik nivea ancak değişime uğramış halde, temizlik kokuyor diyebilirim kısaca..

nivea stresli anlarda ekstra koruma

Çeşitliliğe her zaman açık biri olarak, hali hazırda kullanılmayı bekleyen stick ürünlerim olmasına karşın, bu ürünüm benim baş tacım demirbaşım, aynen kullanmaya devam...


Hala denemediyseniz muhakkak bir deneyin derim!



Mutlu kalın...

6 yorum :

  1. o kadar övmüşsün ki çok merak ettim hemen almam lazım :) paylaşım için teşekkürler. güzel paylaşımlarda yorumlaşmak dileğiyle benim bloğuma da beklerim :) Sevgiler blogkizsalseyler ♥

    YanıtlaSil
  2. O kadar guzel anlatmissin ki bende en kisa surede deneyecegim :) iadeyi ziyarete geldim :)

    YanıtlaSil
  3. Kızsalşeyler şiddetle tavsiye derim, takipteyim seni elbette :)

    YanıtlaSil
  4. Emine hoşgeldin seni gördüğüme sevindim, aynen şiddetle tavsiye ederim :)

    YanıtlaSil
  5. Etkili bir ürüne benziyor ama kullanmanızı önermem. İçerisinde alüminyum tuzlarından biri bulunuyor ve alüminyum tuzlarının meme kanseri riskini arttırdığı ile ilgili yapılmış çalışmalar var. Umarım aynı etkiyi yaratan ama daha temiz içerikli bir ürün bulabilirsiniz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uyarınız için teşekkür ederim evet ama bir çok ürünün cildimize zararları azımsanmayacak derecede.Bunları maalesef ki bile bile, belkide alternatifi olmadığı için tercih etmek zorunda kalıyoruz. Bu üründen de verdiği etkiden dolayı çok memnunum ama haklısınız elbette daha temiz alternatiflerini bulursak mutlaka değiştirmeliyiz bu tercihlerimizi..

      Sil

Lütfen yorumlarınıza link eklemeyiniz! Link eklenen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Copyright © Başka Güzel