Pastel Mattıfyıng Primer - Matlaştırıcı Makyaj bazı

Pastelin bu ürününü nette oldukça övmelerinden dolayı bir merak neticesinde aldım. Oldukça iyi yorumlar okumuştum, arada olumsuz tek tük yorumlar olmasına karşın yine de merak edip birebir kullanmak istedim.. Kolay da bulmadım hani. Yaşadığım şehirde ki kozmetik mağazalarında bu ürün tükenmişti ilginç bir şekilde watsons mağazalarında da yoktu! Epeyce bir peşinden koştum gelgit sordum derken watsons artık bana dayanamadı sanırım getirtti bu ürünü :)Hemen aldım bin bir umutla, çok merak etmiştim çünkü. Keşke bu kadar merak etmeseymişim dedim kullandıktan sonra.. 

pastel matlaştırıcı baz

Ürün silikon bazlı olduğu için kadifemsi bir cilt sunuyor makyaj altına ancak ben farklı farklı denememe rağmen istenilen, övünülen bu etkiye rastlayamadım.. 

pastel matlaştırıcı baz

Bazı sürdükten sonra hemen uyguladım ilk denememde, karıştı yemedi fondöteni cilt, karışık karman çorman bir şey oldu hissetmedim cildimde fondöteni, bir kaç saat sonra ise maalesef makyaj kusma yaptı..

pastel matlaştırıcı baz

Diğer bir denemem de ise bazı sürüp bir 7-8 dk bekledim.Ondan sonra sürdüm yesin istedim belki bu şekil o çamurluk hissi olmaz dedim ancak ne mümkün, aynı şey yine tekrarlandı üşendim silmedim makyajı ve beni hiç şaşırtmadan bir kaç saat sonra kusma başladı.. Epeydir çekmecede duran bu bazı geçen gün hadi bir kez daha deneyim dedim, bu sefer 10 dk bekledim uyguladım fondöteni sonuç yine aynı!! Bu sefer komple sildim makyajı. Sonuç itibariyle, aldığıma bin pişman olduğum, bence hiç bir işe yaramayan, aşırı kusma yapan, fondötensiz mat görüntü veren ama üstüne uyguladıktan sonra matlıktan eser kalmayan,fondöten vs sürülmesini inanılmaz derecede zorlaştıran gereksiz bir baz! Fiyatı uygun olsa dahi, açıkçası paramı çöpe attığımı düşünüyorum..

pastel matlaştırıcı baz

  • Ürün 18 gr, minicik bir miktar yettiği için baz kullanımında, epeyce gidebilir memnun kalan olursa tabii! 
  • Ürün parfüm içermiyor.
  • Tamamen renksiz şeffaf bir ürün.
  • Silikon bazlı gözenekleri tıkıyor böylelikle.

Sizlerin de bu ürün hakkında yorumları varsa lütfen belirtin olur mu..

19 yorum :

  1. Bu markayı değil ama essence denedim.maalesef ben de kullanamadım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Essence bazını bende denedim, aynen bende memnun kalamadım ondan..

      Sil
  2. Ben loreal magic blur testerlarini denemistim yaglanmayi azalttigini ve kalıcılığını arttirdigini söyleyebilirim. Ama o da silikon bazlı ve sanirim yaşlanma karşıtı bir ürün. Kararsizim büyük boyunu almakta. Bulabilirsen testerlarini bi dene sendr canim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında lorealın o ürününü merak ediyorum bende canım, denildiği gibi pürüzsüz bir zemin hazırlıyormu, sonrasında kusma vs oluyormu merak ediyorum. Tester pek göremedim denemeyi çok istiyorum aslında, dediğin gibi büyük boy almadan önce denemek en doğrusu ama bulabilirsen tabi..

      Sil
  3. en memnun kaldığım baz rimmel stay matte primer. ne kusma yaptı ne parlattı. denemeni öneririm =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman muhakkak denenecek :) Teşekkürler :)

      Sil
    2. Ben de merak ettim şimdi rimmel'i... :)

      Sil
    3. Çok faydalı bir yazı olmuş. Boş yere yanlış ürün denemek istemem :)

      Sil
    4. Ben memnun kalmadım, olumlu yorumlara aldandım aldım ancak yinede siz bilirsiniz tabi :)

      Sil
  4. ben bu ürünü yüzümün yağlı olduğu parladığı dönemlerde okula giderken sürüyordum fondotensiz baya memnundum. ama tabi o zamanlar silikonmuş fln haberim yoktu öyle şeylerden :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çoğu bazda var aslında silikon, amaç gözenek gizlemek olduğu için, tabi silikonsuzlarda yok değil var, ona göre tercih etmek önemli.Memnun kalsaydım bu üründen silikon olmasına bakmazdım sanırım..

      Sil
  5. Açıkçası çok daha sonralar cilt yapımla alakalı olduğunu düşündüm.Yağlıya dönük bir cildim var, sanırım benim cildimle anlaşamadı, kuru ciltlerde daha iyi sonuçlar alanlar olabilir elbette.

    YanıtlaSil
  6. Flormar illuminating primer make up base kullanıyorum bende karma bir cilde sahip olan biri olarak cilt parlamalarim çok komik oluyor özellikle alın ve burunda flormarin base bu durumu 5 saat kadar oteliyor pudra ile sabitlediginizde. Sonrasında bir kere tazeledikten sonra sizi bir süre daha idare ediyor cildime yan etkisi de olmadı açıkçası tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlaka bakıcam flormarın bu bazına. Cidden parlama bizim gibi ciltlerde sıkıntı, öneriniz için çok teşekkür ederim🙏🖒❤

      Sil
  7. Merhabalar kuru ve sivilce problemi olan bir cildim var ne kadar nemlendirsem de kuruluguna care bulamiyorum , haliyle kullandigim fondotenler cok kotu duruyor , kuru ciltlere gore bir baz onerebilir misiniz acaba , hatta onerebileceginiz fondöten tavsiyelerine de açigim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle sivilce probleminizi bir uzman yardımıyla halletmenizi öneririm. Yanlış ürün kullanımı sivilceleri azdırabilir. Sorunuza cevap olarakta su bazlı değil de, silikon bazlı ürünleri kullanabilirsiniz. Öncesinde çok iyi bir nemlendirici uygulamanız çok önemli tabi. Sonrasında kullanacağınız baz ile cilt tipinize uygun fondöteni daha verim alarak kullanabilirsiniz..

      Sil
  8. Merhaba bu makyaj bazini kullandim sanirim cilde gore farklilik gosteriyor ben cok memnun kaldim ve kusma falan yapmadi ne yazık ki heryerde satilmiyor bulamiyorum ama gercekten cok memnun kaldimm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet cilden cilde mutlaka fark ediyor. Ambalaj değişikliğine gitti marka, yeni haliyle tüm Pastel satış noktalarından ulaşabilirsiniz.

      Sil

Lütfen yorumlarınıza link eklemeyiniz! Link eklenen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Copyright © Başka Güzel