Pratik Oje Yapımı

 Oje konusunda çok aç gözlüyüm itiraf ediyorum, kullanayım yada kullanmayayım mutlaka gözüme hoş gelen ojeyi almak gibi bir hastalık mı takıntı mı desem bilemedim, işte ondan var maalesef ki bende. Hatta öyle ki bazen bir renk görüyorum nette veya televizyonda adını sanını bilemiyorum yahut biliyorum ama ulaşabileceğim yerde satılmıyor işte bu gibi durumlarda yine evde uygulanabilen tarifler faaliyetime ojeyi de ekliyorum :) Bu tarz şeyleri seviyorum, ortaya elle tutulur birşeyin çıkması hoşuma gidiyor. 


Bu kadar girizgahtan sonra :) gelelim bu yazımda yer verdiğim ev yapımı bu tatlı renk ojeye. Bu rengide bir makyaj videosunda görmüştüm, çok hoşuma gitmişti ve hemen kalkıp ojelerimin başına dikildim, acaba bu rengi nasıl çıkarırım dedim ve hiçte zorlanmadan Kırmızı ve Beyaz renk karışımıyla bu rengi ortaya çıkardım. Sürüşü biraz aceleye geldi kusurabakmayın kötü görüntü için :)

 Ojeleri tek tek çekmeyi unuttum ama bu postuda yazmak istedim şimdi, zaten renkler herhangi bir kırmızı oje ve kireç beyazı ojeden oluşuyor.Ben flormar 228 numaralı ve yine flormar 310 numaralı ojeleri kullandım. Hangisinden ne kadar koydun derseniz net birşey söyleyemem, çünkü koydukça ton ton fark ediyor, siz istediğiniz tona geldiğinde karışım karıştırmayı bırakabilirsiniz. Bunda püf nokta azar azar yavaş yavaş ekleyin renklerinizi. Bir ondan bir bundan gidişatı olsun. Aksi halde işe yaramaz bir renk olur ve boşuna uğraşmış olursunuz boşa giden ojelerde cabası.. 




Ben de bitmiş bir Alix Avien cila şişesi vardı be onun içerisine yaptım bu karışımı. Bu arada inceletme ihtiyacı hissederseniz koyulaşırsa kıvamı, o zaman cila ojenizden ekleyebilirsiniz yine az bir miktarda yavaş yavaş. Ben bunun için Wet n Wild clear nail şeffaf oje kullandım, bu oje ciladan çok daha sıvı bir oje, karıştırmada epeyce kolaylık sağladı..

Ortaya çıkan renk budur, ancak siz bu yöntemle kullanmadığınız, son kullanma tarihleri geçmemiş ojelerinizi değerlendirebilir, almak istediğiniz ama ulaşamayacak durumda olduğunuz ojeleri üretebilirsiniz..Çok daha farklı renkler ortaya çıkarmak mümkün bu tamamen sizin hayal gücünüze kalmış..

Evde üretebileceğimiz ürünlerin ucu bucağı yok gördüğünüz gibi, sınır tanımadan herşeyin evde yapılabilir alternatifleri muhakkak vardır..

8 yorum :

  1. hiç aklıma gelmezdi. Sizi izlemeye aldım. Ben de bloğuma beklerim.

    www.bakbuharika.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elbette izlemeye aldım blogunuzu, teşekkürler :)

      Sil
  2. merhaba canım blgumdaki 8 mart hanımeli hediyeleşme etkinliğine davet ediyorum katılırsan çook mutlu olurum sevgilerleee

    YanıtlaSil
  3. Merhaba,
    İyi fikirmiş:=) Blogunuzu takibe aldım bana da beklerim. Sevgilerle...
    www.neclasolen.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, teşekkürler bende takibe alıyorum sizi :) Aynı zamanda blog keşif etkinliğime beklerim, blogunuzun tanıtımı açısından..

      Sil
  4. Rengini çok güzel tutturmuşsunuz.Tebrik ederim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, çokta keyifli istediğin rengi elde etmek :)

      Sil

Lütfen yorumlarınıza link eklemeyiniz! Link eklenen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Copyright © Başka Güzel