Rimmel London Brow This Way Kaş Maskarası

Rimmel London ürünlerini oldukça başarılı buluyorum, özellikle rujları ve pudraları.. Firma yeni bir ürün sundu piyasaya bundan aylar önce, ben de alıp almamak arasında kararsız kaldığım bu ürünü dün watsons'a uğramışken standında da bir tane kalmışken alayım dedim. Renk olarak en koyusunu tercih ettim, kara kaş kara göz tabirine uyan biri olarak en yakın renk Dark Brown'du :) Aslında bakarsanız kaş ürünlerine pek ihtiyacım yok ama ben kaşlarımı kısaltarak kullandığım için boşlukların daha hoş durmasını istediğimden kullanmayı yeğliyorum. 

rimmel london

Bu ürünü neden daha önce almadım diye hayıflandım eve gelip deneyince! Far ve kalemle doldurmaktan çok daha doğal bir görüntüyle karşılaştım. Ürün ıslak yapıda jele yakın kıvamda bir ürün, ilk sürdüğünüzde ıslak bir görüntüyle karşılaşıyorsunuz ancak bir kaç dakika sonra o ıslak görüntü yerini pudramsı bir görüntüye bırakıyor.Şeffaf rimel kullanmaya gerek kalmaksızın kaşlarınızı sabitliyor bu özelliğini de ayrıca sevdim :) 

rimmel london

Ürün Benefit gimme brow'a muadil olarak gösteriliyor, henüz onu denememiş biri olarak net bir şey söyleyemiyorum ancak fiyat performans olayını düşünürsek, neden tercih edeceğim ürün Rimmel olmasın ki? :)

rimmel london

Fırçası konusunda ben diğer memnun kalmayan blogger arkadaşlarla aynı fikirde değilim, açıkçası bana yeterli geldi büyüklüğü. Belki de ince ve seyrek kaşlara sahip olmadığım için bu şekilde de düşünüyor olabilirim bilemiyorum.

rimmel london


rimmel london

 Ben ürünü çok sevdim, keşke daha önce alsaydım diyorum şimdi. Hem sabitleme, hem boşluk doldurma hemde renk vermesini tek bir ürünle elde edebilmek açısından çok başarılı buldum.. Ürünün temizlenmesi de oldukça kolay, gün içerisinde bulaşma olayı kesinlikle yok buna nazaran, çok güzel sabitleniyor..


Ürünün fiyatı 13 tl Watsons mağazalarında bulabilirsiniz.Ben fazlasıyla memnun kaldım umarım sizde kalırsınız..

29 yorum :

  1. Renk koyu kahverengi demiş ama sanki siyah gibi görünüyo sanırım resimle alakalı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Epeyce koyu bir renk, çok yakından baktım ama koyu kahve gibi görünüyor burdanda, bilemedim şimdi :)

      Sil
    2. :) Bi tık açığı sanırım benım rengim bu dark brown ise light brown kumrallara gider diye düşünüyorum :)

      Sil
    3. Evet medium brown kumrallar için daha uygun bir renk :)

      Sil
  2. Merhabalar, aynı anda bloklarımıza bakıyormuşuz sanırım:) Şimdi gördüm yorumunuzu, ben de bloğunuzu inceliyordum.
    Takiptesiniz, sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen hoş bir tesadüf olmuş, hoşgeldiniz :)

      Sil
  3. Bende böyle bir ürün arıyordum. Denemeliyim .Çok güzel bir yazı olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, umarım sen de memnun kalırsın :)

      Sil
  4. 13 Lira indirimli fiyatı mı ? Güle güle kullanın ben de alacağım farz oldu artık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnat inat nereye kadar demi :) 13 lira normal fiyatı, bu üründe indirim olmuyormuş indirim günlerinde malesef,olsa tadından yenmezdi :))

      Sil
    2. Yaaağğğğni birinin bu inadı kırması gerek :) Hobaaa bunda neden indirim yokmuş Rimmel'in üvey evladı mı bu !!! Bak watsons'a yine kızdım !!

      Sil
    3. İşte o kahraman sensin :) Sorma ben biliyordum bunda indirim olmadığını ama gidince bir kezdaha sordum görevli kıza 14,50 dedi fiyatına, kasada %30 düşecek dedi :) Ses çıkarmadım kasaya gittim 12,90 dedi kasa görevlisi, indirim? dedim bu üründe yok dedi iyi madem dedim artık :) Belki şaşırırlar dedim amma neredeee :))

      Sil
    4. Rafta 14,50
      Kasada 12,90
      14,50 liranın %30'u 4 küsür lira eder
      Kasiyerin giriş seviyesinde matematik dersi alması gerek.
      Zaten genelde bu tür mağazalar indirim var diye çığlık atarlar kasaya gelince doğru düzgün indirimle karşılaşmayız, yahut cidden söylenen orandaki indirim kasaya bir türlü yansımaz. Bu kez tepesi atan İlayda aynen o sepeti kasada bırakıp mağazayı söve söve terk eder ..
      Mazimden bir alıntı :)

      Sil
    5. Onların hesaplarına ben zaten hala anlam verebilmiş değilim ki, bu yeni de değil üstelik kaç kez kasaya gidip farklı fiyatla karşılaşmadım ki ohoo.. Ama hiç sepeti bırakıp gidemedim ben :) çok pis huyum var, kafama koydum ya tamam alıcam bide sepete atmışım olay çoktan bitmiş, boğaz boğazada gelsek o ürün benim olacak arkadaş!! :))

      Sil
    6. Valla kandırılmak ve hayalkırıklığına uğramak, hele hele kerizlenmek en tahammül edemediğim şeydir. Giderim blog satışlarından 2. el alırım yine o sepeti bırakırım arkadaşşş !!!

      Sil
    7. Vay arkadaş bu ne şiddet bu ne celal :)) Senin başına gelen de az değilmiş baksana bu kadar sinir olmuşsun, o anı düşünemiyorum :)

      Sil
  5. Kesin alıp denemem gerek bunu :) Teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım sende memnun kalırsın, cidden güzel ürünmüş, teşekkürler :)

      Sil
  6. Rimmel in ürünlerini çok başarılı buluyorum bende şimdiye kadar memnun kalmadığım bir ürünü olmadı (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen, daha denemediğim çok ürünü var onlarda dediğin gibi iyidir eminim :)

      Sil
  7. Blogunuz hayirli ve bol okurlu olsun.Yine gelirim.
    Sevgilerle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz, teşekkür ederim. Her zaman beklerim. Sevgiler.. :)

      Sil
  8. Bende en açık rengini kullanıyorum bu kaç maskarasının çok memnunum :)

    YanıtlaSil
  9. Canım gelmişsin ben de uğrayayım dedim. Hayırlı olsun.Çok güzel blogunuz. Rimeli de beğendim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Takibe aldım seni canım bu arada

      Sil
    2. Hoşgeldiniz, teşekkür ederim sizin blogunuzda öyle dikimleriniz çok hoş..

      Sil
  10. Yazını okumaya hemen geldiim :) fiyatını hatırlamıyordum ama burda görünce tekrar bu fiyata bu performanssa vay be dedim :) bu ürünü kesinlikle alacaklar listesine eklendii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin ne iyi ettin :) Benim gür ama aralıklı kaşlarımı çok doğal gösterdi, ben sevdim umarım sende seversin :)

      Sil

Lütfen yorumlarınıza link eklemeyiniz! Link eklenen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Copyright © Başka Güzel