Saç Boyaları Hakkında


Saçlarındaki beyazlar yüzünden yahut değişim arzusu ile genelde saçlarımızı boyamak isteriz. Ancak bilinir ki saç boyamak oldukça zararlıdır. Alerjik reaksiyonlar gösteren bir çok durum boyatan kişilerin kabusu olmaktadır.. 
Doğal içerikli bir çok saç boyası satılmakta ancak onlarında tamamen doğal olup olmadığın bilemiyoruz maalesef. Eğer tamamen doğal içerikli boyalar var ise bu yazı onları kapsamamaktadır..



Sürekli boya yapılan saç derisinde bu alerjik reaksiyonlar çok daha fazla ve hızlı bir şekilde görülmektedir.. Özellikle boyama esnasında  bir etkileşim bir rahatsızlık görürseniz derhal saçınızı durulayın ve saçınızdan boyayı iyice arındırın. 

Eğer saçınızı kendiniz evde boyuyorsanız, aldığınız boyanın içerisinde alerjik testin nasıl yapılması gerektiğini anlatan bir yazı bulunmaktadır.Burada yazılanları mutlaka uygulayın ve boyaya olan alerjik durumunuzu test edin..


Saçlarınızı ne kadar çok boyarsanız yıpranması o kadar hızlı ilerler.. Gerekmedikçe saçlarınızı boyamamanızı öneriyorum. 


Ben bu güne kadar saçlarımı hiç boyamadım. Sadece çok yıllar önce uçlarına kırmızı attırmıştım. Saç rengim herkesçe özellikle de kuaförlerce oldukça beğenilir. Doğal renginin bu denli güzel olması beni boyama konusunda hep engellemiştir. Boya ile zar zor elde edilebilen bir saç rengi benimki fakat sanırım bu kadar zarara rağmen bir kere saçımı boyamak isterdim. :)

Yinede siz siz olun boyuyorsanız da bunu en doğru şekliyle yapın, dikkat edin..

Sevgiyle... 

Yorum Gönder

Lütfen yorumlarınıza link eklemeyiniz! Link eklenen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Copyright © Başka Güzel