The Balm Mary Lou Manizer Highlighter / Aydınlatıcı

The Balm'ın en popüler ürünü Mary lou manizer'a bu yazımda yer vermek istiyorum.. Bilindiği gibi hemen hemen her makyajda artık highlighter kullanılıyor.İster elmacık kemiklerinin üzerine,kaş altlarına,göz pınarına,dudak üstlerine,alın ortasına,çeneye kısacası aydınlık görünmesini istediğim her noktaya highlighter kullanıyoruz.Göz farı olarak bile kullanılabilen bir ürün aynı zamanda.

Ürün 8,5 gr oldukça bereketli bir yapıda. Öyle ki zaten azar azar uygulandığını düşünürsek epeyce bir süre gidebilecek yapıda.Yumuşacık, toz bir ürün bu yüzden dikkat edilmesi gerekiyor düşürüp kırıldığında tekrar toparlamak yada preslemek pek mümkün olmuyor maalesef..

Highlighter aydınlatıcı

Oldukça güzel bir pigmentasyona sahip,rengini çok güzel veriyor.Sim sim değil tamamen aydınlık bir görüntü elde etmenize neden oluyor.The balm balm jovi paletteki disco disco aydınlatıcı tamamen Mary lou arkadaşlar, palet hakkındaki yazımda bu durumu paylaşmıştım..

Highlighter aydınlatıcı

Ürünün çok hoş ve büyük bir aynası var, çantaya at çık bir ürün asla olmamasına karşın, es keza bitirirseniz :) aynasının kullanışlığından değerlendirilebilecek bir ambalaja sahip.


Highlighter aydınlatıcı

Benim gibi glow görüntüyü seviyorsanız makyajda mutlaka bir highlightera sahip olmalısınız.. Hemen hemen her makyajımda kullanıyorum gündüz-gece makyajı fark etmiyor. Ürünü parmaklarınızla uygulayacağınız gibi, küçük bir yelpaze fırçasıyla da bu uygulamayı rahatça yapabilirsiniz.

Highlighter aydınlatıcı

Aşırıya kaçmanız halinde malum benzetmeye, disco topuna dönebilme ihtimaliniz %100 ne yazık ki. Her ne kadar glow görüntüyü seviyor olsam da, aşırıya kaçtığım zamanlar evet parıl parıl disco topu gibi parlıyorum, bu gibi durumlarla karşılaşırsanız üzerinden pudra ile geçerek o aşırı görüntüyü minimuma indirebilirsiniz..

Ürün bilindiği gibi sadece Gratis mağazalarında satılmakta, standlarda özellikle de indirim günlerinde ilk önce biten ürünlerden, fiyatı 50 tl civarı olması lazım.Lakin indirim günlerinde %50 gibi bir indirimle satın alabilirsiniz..

Benim şuan ki favori aydınlatıcım Mary Lou Manizer. Peki sizinki hangisi?

6 yorum :

  1. Bende MAC'inkini kullanılıyorum ama daha aşınma bile o kadar koy standa sat o derece :) Bunu da merak etmiyo değilim geçen alışverişte gittiğim gratiste butun the balm standı duruyordu ve ben sadece hot mama aldım :) Kaç kere önünden geçtim ama bilemezin :) tuttum kendimi :)

    konuyu baya baya hortlattım ama yorumsuz görünce o kadar da okuyunca dedim ki yazayım şuraya :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) İyi yaptın eski konular malum yorum sıkıntısı çektiğimiz aylar genelde :) Bende bunun dibini kaç sene sonra görürüm acaba diyorum hep,epey bereketli :) Yılbaşında tutma kendi bırak al o mary'i :) Yada MAC bitsin sonra geç :)

      Sil
    2. kesinlikle haklısın ilk aylar hiç okunmuyormuşum hissine kapıldığım günlerdi :) hatta 50 kişi girdiğinde vay be 50 kişi yanı iyi diodum şimdi o kadar olsa bunalım bile yaparım belki :)))

      Mac bitecek gibi değil ki o kadar seviyorum ki kıyamıyorum bide :) bittikten sonra geçim yoksa ikisi de kalır biliyorum :) gerçi sen bana bakma bi dah aindirim yaparlar dayanamam :) Ama bunu alacagıma bon joviyi de tercih edebilirim içinde var nasılsa diyerek :)

      Sil
    3. O halde kesinlikle balm joviyi tercih et derim.Tek taşla bir çok kuş vurmuş olursun :) Benim balm jovi ve fırat boyum gittiğinden beri hüzünleniyorum adı geçince bile :) o kadar pratik bir üründü yine onumu alsam yoksa diğer merak ettiğim paletlerinemi baksam bilemiyorum, kararsızım :)

      Sil
    4. bence yenılere yonel derım ama cok begenerek kullanıosan sabıt devam et :) onemlı olan begenmek :)

      Sil
    5. Bakalım Meet matte nude ve dude arasındayım, düşünüyorum :)

      Sil

Lütfen yorumlarınıza link eklemeyiniz! Link eklenen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Copyright © Başka Güzel