The Balm Sexy Mama Transparan Pudra

Ciltte o aşırı pudramsı görüntüyü sevmediğimi söylemiştim. Bu tercihim beni transparan pudralara itmişti ki Sexy Mamayla tanıştık. Diğer transparan pudralara benzemeyen bir yapısı ve malum ünüyle beni cezbetmeyi başardı. 
the balm sexy mama transparan pudra
Sexy mama ten renginize çok daha yakın bir pudra, tamamen transparan değil hafif turunculuk içeren bir pudra. Hatta içerisinde çok küçücük, belli belirsiz ışıltılara sahip. İçerisinde yağı emici kürecikler mevcut, bu daha çok yağlı, yağlanmaya müsait cilt ve kusmaya meyilli fondötenler için güzel bir özellik. 
tarnsparan pudra
Ben bu ürünü kullanmaya kıyamıyorum neden derseniz çok çabuk bittiği düşünüyorum.Bu yüzden çok gerekmedikçe diğer pudralarımı cilt makyajımda kullanıyor, sexy mamayı ise sadece göz altlarım için kullanıyorum artık. Keza göz altlarımda diğer transparan ve normal pudralar çizgilenme yapıyor, dolma problemi yaşıyorum. Ama biter bitmez kesinlikle tekrar alacağım sevdiğim bir ürün.


Cildi soluk göstermeden çok hoş bir şekilde matlaştırıyor. Ürünün çok çok hafif bir kokusu var. Ambalajı klasik The Balm kalitesinde ve şıklığında. 
transparan pudra
Bendeki gördüğünüz gibi epeyce bir açıldı ancak bakmayın aylardır kullanılmış gibi olduğuna bu hale neredeyse 1 buçuk ayda geldi :) Sanırım bunda tozutmasınında bir etkisi var. Evet ürün biraz fazla tozutma yapıyor bana göre. Ben Real Techniques powder brush ile uyguluyorum genelde pudralarımı sanırım bu yüzden çabuk tükenmiş olabilir yada benim hoyratça fırçaya fazla fazla ürün alma aşkımdan da kaynaklı olabilir :)
 Ancak bu pudrayı kaç kat sürerseniz sürü asla o maske görüntüsü oluşmuyor, en çok sevdiğim özelliğinden biride bu :)

Pudra 7,08 gr. Malumunuzdur ki içerisinde Talc ve Paraben yok. Bence her kadının çantasında, makyaj dolabında sexy mama bulunmalı.Hatta yaklaşan sevgililer günü indiriminde mutlaka bu ürünü edinmelisiniz. 

Umarım almayı düşünenlere net bir yazı olmuştur.. 

Sevgiyle kalın..

8 yorum :

  1. The Balm' ın bu pudrası da diğerleri gibi çok başarılı bence, eline sağlık güzel yazı olmuş..
    takipteyim, bana da beklerim cnm ;)

    YanıtlaSil
  2. Evet oldukça hemde, Teşekkür ederim beğenmene sevindim.Geliyorum hemen :)

    YanıtlaSil
  3. The Balm'ın bu ürününü aldım henüz kullanmadım :) Çekilişe koymayı düşünüyordum ama kıyamayacağım sanırım :) paylaşım için teşekkürler :) Güzel paylaşımlarda yorumlaşmak dileğiyle... Sevgiler blogkizsalseyler ♥

    YanıtlaSil
  4. Çok övgü alan ve merak ettiğim bir ürün en yakın zamanda alacağım inşallah :) Paylaşım için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  5. Kızsalseyler bencede bunu kullan, çekiliş için alırsın daha sonra hazır sevgililer günü geliyorken çantaya atarsın bir tane daha, kullan kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ama çekilişi 15inde düzenleyeceğim ben :) hem benim sevgilim yok kiiii ühü ühü :'(

      Sil
    2. Ay canım yarama parmak basma benim varmı ki sanki :) Al sen bir tane daha al boşver, sevgilimiz yok ama çok şükür alışveriş kabiliyetimiz var :) Nasıl bir teselliyse bu artık :))

      Sil
  6. oligodendrosit evet övgüyü epeyce hak eden bir pudra, umarım en yakın zamanda sende edinirsin :) Ben teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil

Lütfen yorumlarınıza link eklemeyiniz! Link eklenen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Copyright © Başka Güzel