The Balm'dan Mutlaka Alınması Gereken 3 ürün

Hazır Sevgililer günü indirimi gelmişken, Gratiste % 40 indirimi yapmışken alelacele bir The Balm'dan alınması gereken 3 ürün yazısını paylaşmak istedim. Ama 4. ürünü eklemeden de olmazdı keza o çok işlevli harika bir ürün :)  


1. Put a lid on it far bazı : Benim için The Balm'dan alınması gereken ilk ürün ve bana tek bir ürün seç deseler tereddüt etmeden adını verebileceğim bir ürün, bu far bazı. Yazısı burada mutlaka bakın,deneyin. Kabul ediyorum standlarda özellikle de indirim günlerinde çok kolay bulunmuyor ancak denk getirirseniz mutlaka şans verin.


gratis ne alınmalı

2.Sexy Mama Transparan Pudra: Bu pudra hakkındaki düşüncelerimi ve deneyimlerimi burada paylaşmıştım uzun uzadıya, buraya da yazabileceğim tek şey, uygun fiyatlı en iyi transparan pudra budur. Çabuk bittiğini gözlemlesem de, bittikçe kesinlikle tekrar tekrar alacağım bir ürün.


transparan pudra



3. The Balm Mary Lou-Manizer: Bir diğer alınası ürün bu aydınlatıcı, bence gramajını göz ününde bulundurursak, performans ve uygunluğu açısından da düşünürsek mutlaka şans verilmeli. Buyurun yazısı. Bana göre uygun fiyatlı aydınlatıcılar içerisinde en iyisi.



4.The Balm Rockstar Balm Jovi palet: Aslında sadece Put a lid on it ve bu paleti alsanız bile bir çok ürünü almış olursunuz diye düşünüyorum..Yazısı için. Mary lou manizerden, fırat boy allığa, billsbepaid ve moore ruja kadar tek tek ürünler bu palette. Bence indirimsiz bile alınması gereken ürünlerin en başında, tabii ki Put a lid on it den sonra :)

balm jovi

The Balm'ın ürünlerine bayılıyorum, bir çok ürünü alınası kalitede ama ilk alınacaklar derseniz benim verebileceğim liste budur. 


Güzel alışverişleriniz olsun..

25 yorum :

  1. Merhaba. Blogunuzu keşif etkinliğinde gördüm ve takibe aldım. Bende beklerim :)
    http://glamchic-glamglow.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  2. Çok heveslendirici bi post olmuş :) emeğinize sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mi :) Böyle indirim dönemlerini aynı hevesle bekliyoruz bir çoğumuz :) Teşekkür ederim..

      Sil
  3. Merhaba , güzel bir dostluğun başlangıcı olması dileklerimle sizin izleyiciniz oldum sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba hoşgeldiniz, elbette duygular karşılıklı şüpheniz olmasın, sevgiler..

      Sil
  4. ahh o palete bayılıyorum :)

    bu arada yeni bloguma beklerim :)

    http://buseilehayat.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. The balm schwing eyelinerıda tavsiye ediyorum canım 2 kutu bitirdim elim artık başka bi eyeliner a gitmiyor :) buarada sedosun.blogspot.com a beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet o eyelinerında methini çok duydum denemek lazım, teşekkürler :) Elbette geliyorum hemen :)

      Sil
  6. Hoşgeldiniz :) elbette geliyorum hemen..

    YanıtlaSil
  7. Yarın ben de gideyim Gratis'e..

    YanıtlaSil
  8. The Balm markasında bir tek fondoten aldım gayet başarılı bir ürün. Diğer ürünlerini almak için bir türlü indirimi denk getiremedim :( Ama özellikle far paletleri ve sizin bayıldığınız far bazından birer adet edineceğim en kısa sürede :)
    Benim bloğuma da beklerim :)
    yeppeun-yeoja.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlaka denemelisin, umuyorum ki de memnun kalacaksın :) Elbette hemen geliyorum blogunuza :)

      Sil
  9. Ne yazık ki bu the balm ürünleri yurtdışında çok pahalı o yüzden geriden geliyorum. Put a lid on it bazı bu indirimde mutlaka alıcam:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen yurtdışındamı yaşıyordun evet öyleymiş dışarıda daha pahalı satılıyor anlam veremediğim şekilde :/ bazı kesinlikle almalısın ve de beğeneceksin biliyorum :)

      Sil
    2. Eskiden evet ama artık burdayım, the balm ile arayı kapatıcam:)

      Sil
    3. Buna sevindim işte, beklesin the balm :)

      Sil
  10. Çok başarılı bir yazı olmuş :)

    YanıtlaSil
  11. Keşke biraz da ucuz olsa...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İndirim dönemlerini sıkı takip edebilirseniz daha uygun fiyatlara sahip olabilirsiniz aslında, hak ediyorlar..

      Sil

Lütfen yorumlarınıza link eklemeyiniz! Link eklenen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Copyright © Başka Güzel