Wet n Wild Mega Last Ruj - Cherry Bomb

Wet n Wild'ın Mega last rujlarına bayılıyorum! Kalıcılığı bir kere muazzam, kolay kolay sürülebilen bir yapısı olmamasına karşın, altına bir lipgloss ile uygulandığında bence fiyatını da göz önünde bulundurursak hakkını fazla fazla verdiğini düşünüyorum..
vişne çürüğü ruj
Şuan elimde bu 3 rengi var,fakat serinin diğer renklerini de kesinlikle edineceğim.
bordo ruj
Kış-sonbahar aylarında en çok tercih edilen ruj rengi bilindiği gibi bordo,vişne tonları. Vişne çürüğü diye adlandırdığımız bu rujlara en güzel örnek şüphesiz ki Cherry Bomb! İddialı ve çarpıcı! Evet sürümü kolay değil bu rujların ancak dediğim gibi bir lipgloss üzerine bu zorluk kayboluyor.
Bu tonları taşımak zordur, ilk sürdüğümüz gibi kalması çoğu zaman imkansız gibi.Tabii ki bununda yolları var, uygun tonlarda bir dudak kalemi ile kenarlardan çerçeve ile rujun dağılımını pekala engelleyebilirsiniz. Üzerine pudra uygulaması da püf noktalarından sadece bir tanesi..
vişne ruj
Cherry Bomb yapısı itibariyle ve özellikle iddialı rengi yüzünden gündüz makyajımın sayılı günlerinde benimle birlikte olabiliyor, o gün ki ruh halime bağlı bir nevi :) Fiyat performans olarak bence üst düzey bir ürün.

Ürünün bence en ama en kötü yanı ambalajı! O kadar kötü ve kalitesiz bir ambalajı var ki, o ruju açıp tekrar yerine sokmak zulüm resmen, mutlaka etrafına bulaşıyor, resimlerde görüyorsunuz, ne kadar temizlenirse temizlensin bulaşmadan kalması imkansız!
Wet n Wild fiyat performans olarak oldukça iyi ürünlere sahip, hala almadıysanız buna ve serinin diğer renklerine de bir bakın derim..

Wet n Wild Mega Last Rujların fiyatı 9,50 tl. Gratis'ler de satılmakta. Oldukça uygun ve hakkını veren bir seri.. 

14 yorum :

  1. Bu rujlara bende bayılıyorum, Cherry Bomb en sevdiklerimden ama şu Bare It All bulamadım bir türlü :) Sugar Plum Fairy bu seride ki favorim denk gelirsen bir bak derim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bare ıt All çok hoş bir nude ama ben onu bir tık sanki pink sugaya benzetiyorum.Hatta ikisi arasında bunu tercih etmiştim :) Sugar fairy de iddialı hoş bir renk ama ne olursa olsun tüm renklerini almayı kafaya koydum :)

      Sil
  2. ambalaj konusuna katılıyorum. ama renkler enfes =) ben pink suga'yı da öneririm =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pink sugayı inanırmısın her gratise gittiğimde abartısız alıp elime bakıp bakıp bırakıyorum, ben bare ıt all a çok benzetiyorum onu, o yüzden ne gerek var diyorum, ama dediğim gibi serini tüm renklerini almayı kafaya koydum :)

      Sil
  3. hepsını mutlu gunlerde kullan :)

    YanıtlaSil
  4. renkler çok güzelmiş,en kısa zamanda deneyeceğim :)

    YanıtlaSil
  5. Cherry'i ben de almayı çok istiyorum, hadi Gratis yap artık şu indirimi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gratis indirimi yaptı ama maalesef wet n wild da indirim yok. Kesinlikle almalısın :)

      Sil
  6. Kaçtır gidiyorum Cherry Bomb yok yok :( Gratis Isparta şubesini esefle kınıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende bir egeli desteği ile tee Aydın'lardan Isparta Gratisi protesto ediyorum, nasıl olmaz :)

      Sil
  7. solgun ciltler için pink suga mı yoksa bare it all mı daha uygun olur ? ne zaman nude sursem ölü gibi duruyorum :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ping suga daha açık sarı alttonlu, bare it all bir tık daha koyu, sanırım solgun ciltler için Pink Suga daha iyi olucaktır.. Birebir testerda denemen aslında en uygunu olacaktır, ikisinden birine uygun hangi tondasın ancak sürünce anlayabilirsin..

      Sil

Lütfen yorumlarınıza link eklemeyiniz! Link eklenen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Copyright © Başka Güzel