Evde Highlighter (Aydınlatıcı) Yapımı

Evde yapılabilecek ürünlerin sınırının olmadığını daha öncede belirtmiştim. Tamamen hayal gücüne ve minik bilgilere sahip olmak yeterli bunun için..

Bu yazımda evde highlighter yapımını paylaşıcam sizlerle..Bir çok blogger ve vlogger arkadaş aynı yada farklı çeşitlerde yapımını anlattı, istedim ki ben de yaptığım karışımı sizlerle paylaşayım..

Evde Highlighter yapımı aydınlatıcı yapımı

        Malzemeler;
  • The Balm Mary Lou Manizer ( farklı bir toz aydınlatıcı yahut sedefli-ışıltılı far )
  • Dalan Dolive el kremi ( farklı bir kremde olabilir, çok cıvık olmayacak)
  • Pure Beauty cc krem ( farklı fondöten,bb,cc krem olabilir )
  • Boş küçük bir kase ve çay kaşığı yada spatula karıştırmak için
  • Watsons-Gratis'lerde satılan minik saklama kaplarından. ( bitmiş krem-far kutularıda olabilir)
Evde Highlighter yapımı aydınlatıcı yapımı

Öncelikle kaseye yapmak istediğiniz miktar kadar kremi sıkıyoruz, ardından toz aydınlatıcı yada ışıltılı farımızı yine istediğimiz göz kararı kadar içerisine ekliyoruz, bunu yavaş yavaş yapmanızı öneririm keza fazlası aşırıya kaçabilir, az bulursanız sonra eklersiniz tekrar karışıma..

Evde Highlighter yapımı aydınlatıcı yapımı

 Toz aydınlatıcıyı da ekledikten sonra içerisine renk olarak çok koyu olmayan bir fondöten, bb yada cc krem ekliyoruz.Bunu da kararında koymak en sağlıklısı, aydınlığı geçmemeli sadece hafif renk vermesi ve tutması için bunu koyuyoruz.. Sonrasında karışımı iyice yediriyoruz, içerisinde far tanecikleri kalmayana kadar emişmesini sağlıyoruz.

Evde Highlighter yapımı aydınlatıcı yapımı

Ardından cildinizde ufak bir yerde deneyin bakın, aydınlığı az geldi ise biraz daha toz aydınlatıcı ekleyebilirsiniz, ben de yaparken bittiğinde aydınlığını az buldum, daha sonra tekrar aydınlatıcımdan kazıdım içerisine ve tam olarak çok uçuk şeftali, çok doğal bir renk elde ettim..


Krem aydınlatıcılar toz aydınlatıcılardan çok daha kalıcı ve doğal dururlar ciltte.. 


Umarım faydalı bir yazı olmuştur...

26 yorum :

  1. Bence harika bi fikir olmuş, ellerine sağlık :))

    YanıtlaSil
  2. Far bazı, ruj vs. duymuştum ama aydınlatıcı yapımına ilk defa denk geldim, gayette güzel olmuş :) Aydınlatıcı satın almak istemeyenler için güzel bir seçenek emeğine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, evet özellikle krem aydınlatıcı açığını kapatan bir ürün :)

      Sil
  3. Makyaj konusunda hiçbir bilgim ve ilgim olmamasına rağmen bloğunu takip etmeye başladığımdan beri farklı bir şekilde bakmaya başladım. Güzel üslubunla ve ilgi çekici yazılarınla beni bile bu dünyanın içine çektin :)) takipteyim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim çok naziksin, böyle düşünmene çok sevindim vede mutlu oldum cidden :)

      Sil
  4. follow for follow?

    www.trendyytimes.blogspot.nl

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Welcome, I'm your follower, I expect you to me ..

      Sil
  5. Yazı güzel olmuş ama ben bu konularda aşırı beceriksizim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, ama öyle düşünme bence inat edersen başarırsın :) Hem makyaj yapabilen bir kadın beceriksiz olabilirmi hiç :))

      Sil
  6. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşe yaramasına sevindim, şimdiden güle güle kullan :) Teşekkür ederim :)

      Sil
  7. Çok iyi fikirmiş, en yakın zamanda deneyeceğimm :)

    YanıtlaSil
  8. Yaa buna bayıldım ben hemen denemem gerek :) sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim canım, güle güle kullan şimdiden :)

      Sil
  9. faydalı bır yazı olmus ellerıne saglık :)

    YanıtlaSil
  10. Harika deneyeceğim mutlaka :)
    Bu arada takipteyim bana da beklerim sevgiler..
    http://modadusleri.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz, beğenmenize sevindim :) Elbette geliyorum..

      Sil
  11. Harika fikir! Ben de ışıltılı krem rengi bir farımı sürüp duruyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler.. İlk aydınlatıcılar popüler olduğu zaman bende aynısını yapıyordum :)

      Sil
  12. Süper! Deneyeceğim... Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, umarım sizde beğenirsiniz..Sevgiler..

      Sil
  13. Aydinlatici fiyatlari ne kadar?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değişiyor, 10 tlden başlayıp üst sınır olmaksızın gidiyor..

      Sil

Lütfen yorumlarınıza link eklemeyiniz! Link eklenen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Copyright © Başka Güzel