Bulgaristan'ın Meşhur Kremi ''Zdrave Krem''

Bu kremi Tekirdağ'dan bir arkadaşım getirmişti. Bulgaristan'daki kadınların kullandığı en eski bakım kremiymiş Zdrave Krem.Hemen hemen her evde mutlaka olan, etkisiyle bizim bepanthen kremi andıran, onlarca oldukça meşhur olan bir krem. Hatta öyle ki Bulgar kadınları bu kremi fondöten niyetine de kullanıyorlarmış çok eskiden. Cilt üzerinde oldukça etkili olduğunu söyleyebilirim. Özellikle sivilce kurutmada çok iyi sonuçlarını gözlemledim.İçerisinde çinko olması sebebiyle cildi yenileme,tazeleme,nemlendirme de gayet başarılı. 
Zdrave Krem
Geceleri kremi cildinize uygulayıp yatmanız sabah daha canlı ve nemli bir ciltle güne uyanmanıza sebep olacaktır. Sivilce problemi yaşan ciltlerin denemesini kesinlikle öneririm. En azından uygun fiyatıyla alınıp kendinizin deneyimlemesi en sağlıklı sonucu almanız açısından önemli bana göre..
Zdrave Krem

Trakya civarında yaşayan veya temin konusunda sıkıntısı olmayanlara rahatça alıp kullanın tavsiyesinde bulunabilirim.Nette satışı olması gerekenden çok daha fazla fiyata, fakat normalde bu ürün Göçmen pazarlarında, Trakya'da, Marmara bölgesindeki ilgili pazarlarda 5 tl ye satılmakta. 
Zdrave Krem
İyice yaymama rağmen gördüğünüz gibi böyle bir beyazlık kalıyor, ciltte de böyle bir aydınlık oluşuyor.Sanırım Fondöten niyetine kullanmalarının sebebi de bu verdiği etki..
Ben 4-5 kutu bitirdim bu üründen, yüz,cilt tüm bölgelerde rahatça kullandım,cilt kararmalarında da işe yarayan güzel bir ürün. Yapısı oldukça yoğun,kokusu çok fazla ağır değil ancak hafif bir kokusu da yok, rahatsız edici boyutta da değil.. Genel itibariyle ürünün özellikleri ve kullanım önerileri şu şekilde;

KULLANIM ALANLARI
  • Sivilce ve akne oluşumunu önlemeye yardımcıdır.
  • Ciltte oluşan alerjilerin oluşumunu önlemeye yardımcıdır.
  • İçeriğindeki mineraller sayesinde Güneşe maruz kalan deriye kullanımı uygun olup cildin rahatlamasına yardımcı olur.
  • Bebeklerde pişik oluşumunu önlemeye yardımcı olur.
  • Nem derecesi yüksek olan bölgelerdeki(koltuk altı, dirsek içleri, kasık bölgesi, diz altı) cilt hassasiyetlerinin giderilmesine yardımcı olur.
  • Böcek sokmalarından kaynaklanan kaşıntı ve kızarıklarında cildi rahatlatır.
  • Dudak çevresinde uçuk oluşumunu önlemeye yardımcıdır.
  • Ciltte oluşmuş yara izlerinin oluşumunu engellemeye yardımcıdır;
  • Traş sonrası ciltte oluşan hassasiyeti azaltır.
  • Ağda sonrası oluşan cilt tahrişlerinde; Sivilce ve kıl dönmesi oluşumunu engellemeye yardımcı olur.
  • Ayak topuğunda oluşmuş çatlaklarda kısa zamanda soruna çözüm sağlar.
  • Genital bölge:genital bölgede oluşmuş tahriş kızarıklık ve kaşıntılarda ilk uygulamada etkisini farkedeceksiniz..
KULLANIM ŞEKLİ
  • Kuru ve Normal ciltlerde: Sadece sorunlu bölgeye ince bir tabaka halinde uygulayın.
  • Yağlı ciltlerde: yüzün tamamına ince bir tabaka halinde sürülür ve cilde emilimi sağlanır.
  • Yüz bölgesi dışında kullanımda istenilen sıklıkta kullanılabilir.
  • Zdrave üniversal kremi temiz ve kuru cilde uygulanır.
  • Bütün cilt tiplerine uygundur.
  • Sivilce karşıtı ürünlerde kullanılan Dünya Sağlık Örgütünce kullanılması önerilmeyen Paraben maddesini içermez.

107 yorum :

  1. Çok ilgimi çekti bir gün yolu düşen biri olursa mutlaka isticem bundan.elindeki parlaklık böyleyse yüzdeki etki nasıldır kimbilir bayıldım boşuna meşhur değilmiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Denk gelirsen veya getirirsen mutlaka al bir tane, çok amaçlı çünkü :) Parlaklığı evet bu şekilde biraz yağlı yapısı var ama fondöten varmışcasına da bir etkisi var :)

      Sil
    2. İsterseniz size ulaştırabilirim Zdrave Kremi, Facebooktan yazabilirsiniz Hasan Sami Boyacı

      Sil
  2. Çok ilginçmiş, ben de ilk defa duydum. Keşke bi tanıdık olsa da aldırsam yaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aklında olsun denk getirirsen mutlaka aldır, kolay bulunuyor o taraflarda çünkü :)

      Sil
    2. İsterseniz size ulaştırabilirim Zdrave Kremi, Facebooktan yazabilirsiniz Hasan Sami Boyacı

      Sil
  3. izmirde ulaşabileceğimi sanmıyorum ama öyle bir imkanım olursa bir gün muhakkak deneyeceğim çok merak ettim. =) sudocrem ve diğer tüm bebek pişik kremleri de çinko içerdiği için cilde kullanıp çok iyi sonuçlar elde edenler var.içeriğinde çinko var deyince ona benzettim. ama ben bir türlü cesaret edemedim. sen ne düşünüyorsun? o tip bir yapısı var mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım evet cildin özellikle rengini açmada, kızarıklık lekelerde ve sivilce kurutmada oldukça başarılı bana göre. Çok eski bir geçmişi olduğu için, birde bulgar kadınlarının bembeyaz ciltlerinide düşününce sanırım bir zararı olmaz diye düşündüm ve kullandım hala daha kullanıyorum..Olumsuz bir etkisini görmedim şuana kadar, ciltten cilde değişiyormu bilemiyorum ancak annem ve benim cildimde bir sorunla karşılaşmadık.. Son 2 kutu açık şuan, arkadaşım memleket değiştirdiği için artık onun vesilesiyle de ulaşamıycam ancak bende denk gelirsem mutlaka yedekliycem tekrar.Netten almam asla çünkü fiyatı abartı normalde ki fiyatı oldukça uygun zira..

      Sil
    2. şimdi sen dedikten sonra internette baktım 25-30 tlye satanlar var =)

      Sil
    3. Aynen! Düşün asıl yeri göçmen pazarları ve 5 tl fiyatı :)

      Sil
    4. İsterseniz size ulaştırabilirim Zdrave Kremi, Facebooktan yazabilirsiniz Hasan Sami Boyacı

      Sil
  4. Bulgaristanda ürün 1.5 leva yaklaşık 2 lira yani :) ben pişik sorunu için oğlumda kullandım. çinko içerdiği için hemen gideriyor kızarıkları . Pişiğe tek çözüm .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mi, asıl yerinde ne kadar da ucuz bu yüzden her evde bulunuyormuş demek ki :) Aynen pişik,uçuk,kızarıklık gibi sorunlarda çok iyi.

      Sil
  5. Tam benlikmiş bu ya sivilceler için.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sivilceleri kurutmada birebir canım, ulaşabilirsen mutlaka edin.

      Sil
    2. yakında ben de gidiyorum bulgaristan a tatile hemen hemen 10 kutu filan alıyoruz gittiğimizde.çok memnunum.

      Sil
    3. Şanslısınız rahat bulabiliyorsunuz,cidden güzel bir krem..

      Sil
    4. evet canım ayrıca eğer yolun düşerse naya wafli [bulgaristanda çok meşhur bi gofret türü]ve ya borovets deneyebilirsin

      Sil
    5. Çok isterdim yolumun düşmesini ama sanıyorum bu biraz imkansız :( Yinede bunlar kayıtlarda, olurda olur düşerse bir gün yolum, mutlaka deneyeceğim ürünler içerisindeler :) Teşekkür ederim..

      Sil
    6. İsterseniz size ulaştırabilirim Zdrave Kremi, Facebooktan yazabilirsiniz Hasan Sami Boyacı

      Sil
  6. İlk kez gördüm ilginç , bu yaz kısmetse şarköy'de olacağım umarım oranın pazarlarında rastlarım alırım. Teşekkürler bilgi için,sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım bulabilirsin sanıyorum ki o taraflarda olacaktır.. Rica ederim, sevgiler..

      Sil
    2. İsterseniz size ulaştırabilirim Zdrave Kremi, Facebooktan yazabilirsiniz Hasan Sami Boyacı

      Sil
  7. Aaaaa memleketimin kremi:D Ne zaman Bulgaristan'a gitsem alırım bu kremden ergenlik dönemimde de çok kullanırdım garip şekilde sivilceleri kurutuyor ama cildi kurutmuyor kokusunu falan ben çok severim hatta şu an yarım yarım 2-3 tane var elimde senin blogunda bu kremi görmek nasıl mutlu etti beni anlatamam :)Ama normal bi yüz kremi olarak kullanabilir miyim emin değilim eskiden cidden tüm yüzüme sürerdim kendim de çok beyaz olduğumdan iyice yedirince gayet hoştu uzun zamandır denememiştim bi bakiyim bidaha:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel bir tesadüf olmuş canım bak bende mutlu oldum, o taraflardan olduğunu bilmiyordum :) Çok şanslısın o zaman sen her an bulabilirsin bak hem de birebir yerinden :) Evet sivilceyi kurutuyor ama ne ilginçtir ki cildi kurutmuyor tam tersi nemlendiriyor :)

      Sil
  8. Is vesilesiyle Trakya bolgesindeyiz. Direk Bulgaristandan getittirdik. Fiyat 2.5 leva, uzerindeki etikette yaziyor. 4 TL ye denk geliyor. Ancak burada yazilmayan ve eczacidan aldigimiz bir bilgi; domuz yagi iceriyor. Ben sedef ve egzama icin kullanacagim yuksek nemlendirme gucu yuzunden

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana getiren arkadaş temiz içerikli olduğunu kesinlikle domuz yağı içermediğini söylemişti. Kendiside senelerdir kullanıyor ailecek üstelik.Bu konuda güvendiğim için kullanıyorum, belki farklı bir isimle farklı bir içerikle piyasada olan bir üründür senin bahsettiğin.

      Sil
    2. egzamaya iyi geldi mi

      Sil
  9. Valla ben tetkik ettirmedim. Eczacinin verdigi bilgi budur belirttigim gibi. Bu sayfadaki gorsellerdeki krem tam olarak benim aldirdigim. Direk Bulgaristandan lisansli bayi eczaneden alinan kremdir. Yetkili bayisi de varyasyonunu satmaz sanirim. Ayrica sifa icin iceriginde ne olursa olsun ben kullanirim. Saglikla...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Domuz yağı içerikli ürünleri kullanmak yada kullanmamak tercih sebebidir, bunu özellikle dikte edip üzerine basmanızın anlamı yok sanırım ne dersiniz!? Biraz tuhaf karşıladım yorumunuzu doğrusu.. Ben içerisinde yok diye biliyorum ve gönül rahatlığı ile kullanıyorum.. Her neyse sağlıcakla kullanın dilerim, sevgiyle..

      Sil
  10. Ayrica iceriginde domuz yagi olmasi kremi 'temiz icerikli' olmaktan cikartmaz bence.

    YanıtlaSil
  11. :) Domuz yemem ama baska bir yoldan bulamadigim sifayi ondan bulacaksam derime surerim. Icerigi ile ilgili bilgi verme nedenim de tercih sebebi diye tanimladiginiz hassaiyeti olup benden farkli dusunenlerin haberalma ozgurlugune duydugum saygidandir. Tercih etmeyecek birileri varsa yukumlulugu bende kalmasin diyedir. Bir diktasyon ya da uzerine basma sizin yorumunuz ve deyiminizle anlayisinila ilgili tercih sebebiniz! Sizin domuz yagi olan bir urune ki piyasada legal olarak satilan pekcok medikal ya da kozmetik urunde bulunur, icerigi temiz mi ya da degil yaklasiminizi sorgulamiyorum. Sadece kendi bakis acimi paylasiyorum. Burasi da tam da bunu yapma yeri, tavirsal sorular sorma degil. Kullananlara sifa olmasini diliyorum (nokta).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nokta ;) :) Ne güzel işte tercihinize saygı duyuyorum.. Gerekli açıklamaları, bilgilendirmeyi zaten konumda yaptım, içerisinde domuz yağı bulunsaydı bunu zaten belirtirdim değil mi? Yani sizin bu yükümlülük diye adlandırdığınız duruma pek gerek kalmıyor şu durumda.. Bakış açınızı yine de benimle paylaştığınız için teşekkür ediyorum. Umuyorum sizin ve kullanıpta şifa bekleyen herkesin işine yarar..

      Sil
  12. Kesinlikle katılıyorum! Ben yağlı bir cildim olmasına rağmen normal ciltler için olanı (mavi kutu) kullanıyorum. Tek fark ben sivilce olan bölgelere hiç dağıtmadan alçı gibi sürüyorum �� Gece sürüp yattığım için bi kısmı yastığa sıvanıyodur muhtemelen ama bi kısmını cildim emiyo ve hafif bir beyazlıkla uyanıyorum :) Her gece yatmadan önce mutlaka sürerim ve aynı şekilde bende bir kaç kutu bitirdim. Kesinlikle öneririm..!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı fikirde ve memnuniyette olduğumuza sevindim! Alçı gibi sürüp dağıtmadan uygulamayı bende yapıyorum, belirttiğiniz gibi sivilce izlerine birebir. Verdiği beyazlıkta cabası :) Eskinin Türk filmlerindeki beyaz yüzlü bakımlı hatunları hep aklıma geliyor bu kremi uygularken :)) Son kutumu kullanıyorum umarım bittiğinde yine bulabilirim trakyaya çok uzağım :( Diğer yorumunuza cevap ise evet kesinlikle bulgar pazarlarına baksınlar, çok daha uygun fiyata bulabilirler.Güzel yorumlarınız için teşekkür ediyorum :)

      Sil
  13. Ve bu kremi bulamayanlar için bir tavsiye.. Ben kremimi pazardan bulgar malzemeleri satan bir tezgâhtan alıyorum. Yakınlarında olduğunuz herhangi bir günün pazarına uğrayıp bir bakın derim..

    YanıtlaSil
  14. Bende aldım izmirde mendereste oturuyorum göçmen mahallesinde burda çok var 5 tl fiyati

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öylemi çok sevindim, İzmir bana yakın, çok daha kolay ulaşabilirim, çok teşekkürler bu güzel haber için :)

      Sil
    2. Merhaba menderesin neresi nasil ulaşıcaz bende karabağlardayım

      Sil
  15. Doğru veya yanlış içeriğiyle ilgili duyduğunuz bir bilgiyi bizimle paylaşıp dikkatimizi o yöne çektiğiniz için tşk ederim.domuz yağı meselesini araştırıcam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim. Ben vesileyim, sizlerle paylaşıp faydası olsundur amacım, gerisi elbette sizlere kalmış..Güzel yorum için teşekkür ederim..

      Sil
  16. Sen yağ bezeleri için işe yarar dediğinden beri tüm yüzüme sürüp uyuyorum çok zor emiliyor sabah kalkınca krem daha emilmemiş oluyor:)
    Ama bir şey farkettim ki göz altlarıma sürünce o koyu rengi gidiyor yavaş yavaş daha aydınlık olmaya başladı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım sadece yağ bezeciklerinin üzerine sürüp hafif yedirip öyle bıraksanda olur ben öyle yapıyordum bezelerim için :) Aynen cilt rengini açıcı özelliği en sevdiğim zaten, boşuna bulgar hatunlar ellerinden düşürmüyorlar bunu :)

      Sil
  17. elimde vardı ve kullanmıyordum teşekkür ederim öneriniz için:) bu kadar yararlı olduğunu bilmiyordum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim, umarım çok daha faydasını görürsünüz :)

      Sil
  18. Gerçekten çok faydalı bir krem :)) Ben de sivilceler için kullanıyorum ve sürünce ertesi gün bile etkisi görülebiliyor :))

    YanıtlaSil
  19. Nerede bulabiliriz bu kremi biz kullanıyoruz ama nerden alabiliriz bursadan da olabilir alabilirim yani

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım göçmen pazarlarında kolaylıkla bulabilirsin,Trakya-Marmara bölgelerinde çok kolay bulunuyor..

      Sil
    2. İsterseniz size ulaştırabilirim Zdrave Kremi, Facebooktan yazabilirsiniz Hasan Sami Boyacı

      Sil
  20. Bende var bu krem gercekten ise yariyor bide bunun yaninda yuz yikama jeliniz olursa ve hergun olmasada iki gunde bir uygularsaniz sivilce probleminiz kalmaz banada ablamin kocasi getirdi bulgaristandan almanizi oneririm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öneriniz için teşekkür ederim, dikkate alınmalı sorunu olanlarca..Faydası her şekilde çok fazla bir ürün..

      Sil
  21. Alali daha 1 hafta olmasina ragmen yuzdeki sivilceleri kuruttu :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Etkisi cidden başarılı, fayda görmenize sevindim :)

      Sil
  22. Çok ilginç bir krem.Pişik kremlerinin sivilcelere de iyi geldiğini bende duymuştum.Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemen hemen cilte ilgili çoğu şeye faydası var aynen..Sevgiler..

      Sil
    2. İsterseniz size ulaştırabilirim Zdrave Kremi, Facebooktan yazabilirsiniz Hasan Sami Boyacı

      Sil
  23. ilk kez duyuyorum ve ilgimi çekti,bulursam alacağım :) teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bulursanız kaçırmayın derim :) Rica ederim..

      Sil
    2. İsterseniz size ulaştırabilirim Zdrave Kremi, Facebooktan yazabilirsiniz Hasan Sami Boyacı

      Sil
  24. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  25. hamilelerde kullana bilir mi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Herhangi bir uyarı görmedim bu konuda sanırım bir sakıncası olmaz ama yinede siz gönül rahatlığı için kullanmayabilirsiniz..

      Sil
  26. Bu kremi bende ilk sivilceler için almıstım ama ne yalan söyleyim bende pek bi ise yaramadı. Bir gün kuoförde bıyıklarımı aldırdım daha sonra tahriş oldu kızardı bu kremi sürdüm yanması ve kızarıklıgı gitti cildin rengini esitlemede falan gönül rahatlığıyla kullanın cok cok iyi gercekten

    YanıtlaSil
  27. Biz Bulgaristan göçmeniyiz valla doğduğumdan beri bütün akrabaların evinde vardır :) Burda da görünce bi mutlu oldum :) Gerçekten mükemmel bir krem her türlü yanık, yara izi, sivilceye iyi geliyor. O yüzden bu tür şeyler için pek krem almıyoruz hemen işe yarıyor çünkü. Gece yatmadan önce sivilcelerimin üstüne sürerdim hemen kuruturdu.

    YanıtlaSil
  28. Ben 2 3 senedir kullaniyorum sans eseri hic arastirmadan ne ise yaradigini bilmeden kullanmaya basladim sonradan bu yazilanlar aynen dogrudur kremi cok abartili kullanmazsaniz sizi 1 yil goturuyor ayrica ben ankarada ogrenciyim rahatlikla burda her yerde bulabiliyorum meshur lokman hekim magzalarinda her zaman mevcuttur ve fiyatida 5 liradir oyle hatirliyorum 2 sene oncesine kadar en azindan oyleydi sakin internetten filan o 20 30 lira filan fiyatlarda almayin sahterkar kesin onlar her yerde rahatlikla bulunmakta

    YanıtlaSil
  29. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  30. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  31. Bursa'da Nilufer ilcesinde, Senyil marketinde 5Tlye temin edebilirsiniz. Psikolojik mi bilmem ama bas agrisina bile iyi geliyor :)...

    YanıtlaSil
  32. benimde yüzümde çiller var ne kadar krem kullandıysam fayda etmedi yorumları okuyunca merak ettim kremi cidden faydalı mı kayseride bulabileceğim yer var mı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Göçmen pazarlarında bulabilirsiniz varsa eğer oralarda.Yoksa tanıdıklarınıza sorun göçmen pazarları kurulan yerlerden sizlere ulaştırsınlar, faydasını görürsünüz umarım..Sevgiler..

      Sil
  33. Bende bugun aldım 25tl ye domuz, yağı ıcerıyosa haram olur kullanması bıde bu yonu var kararsız kaldım bende

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biraz pahalı almışsınız aslında. Bende bu konuda hassasım ancak ürünü aldığım göçmen arkadaş içerisinde bulunmadığını söyledi,ki satışını yapmıyor onların yüz yıllardır kullandığı bir ürünmüş, bende rica ettim banada getirdi, bir kaç kişiden de bunu duyunca rahatlıkla kullandım, kullanıyorum.. Yinede siz bilirsiniz tabi..

      Sil
  34. Izmir Menderes'de bulmuş sanırım birisi yorumlarda okudum acaba tam olarak nerede bulduğunu yazabilir mi oralara yabancıyım biraz.Teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilemiyorum ki, aslında yorumunun altına yanıt olarak yazarsanız belki görüp dönebilir bir ihtimal.. Rica ederim..

      Sil
  35. Aaaa çok ilgimi çekti şimdi. Trakya'daki akadaşlarımdan yardım alayım o halde :)
    Bir de kremin özelliklerini şu Kıbrıs'ta satılıp geçen yıllarda da ülkemize gelen kremine benzettim, adını unuttum...
    Güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oh tam yerinden olacaksınız, arkadaşların olması büyük şans :) O kremin adını bende çıkaramadım şuan,kolay bulunabilinirse oda iş görebilir bunu bulamayanlar düşünebilirler belkide.Çok teşekkür ederim :)

      Sil
  36. Acaba siyah noktalara da iyi gelir mi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cilde iyi geliyor ancak siyah noktaya iyi geliyormu net bir fikrim yok.

      Sil
  37. Acaba 4 yıl önce yaptığım ve şuanda pişman olduğum jilet izlerini geçirebilir mi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Jilet,yanık gibi derin izlere faydası olurmu net bilemiyorum açıkçası. Onarılması çok zor izler çünkü onlar..

      Sil
  38. Bu kremi ilk kez duydum bu kadar etkili ise bende denemeliyim mutlaka. 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım beğenirsin cidden güzel bir ürün,başarılı :)

      Sil
  39. eski yara izlerine iyi gelirmi acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Düzenli kullanımda ve uzun vadede hafif yara izlerinde işe yaradığını söyleyenler var ancak kendim deneyimlemedim. Cilt için çok faydalı yalnız onu biliyorum.

      Sil
  40. Zdrava kremi Bulgaristandan ben de getirtiyorum kuzenime 2 çeşit getiriyor ama cok fazla çesit var farklari var midir aceba biliyor musunuz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Açıkçası farkları nedir bilemiyorum. Ben sadece bu görseldeki çeşidini kullanıyorum, diğer çeşitleri nasıldır hiç bir fikrim yok. Ambalajı belkide farklıdır bilemiyorum :/

      Sil
  41. Balikesir de olan biyerde var mi acaba

    YanıtlaSil
  42. İzmir Bucada göçmen pazarında ve göçmen dükkanlarında bulabilirsiniz ben sürekli ordan alıyorum

    YanıtlaSil
  43. bursa hamitler pazartesi pazari civarinda bulunulabilir 6 tl satis fiyati var

    YanıtlaSil
  44. Çok ilgimi çekti. bir tane almayı düşünüyorum. Makale için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  45. Babam bulgaristana gitmisti gecen ay iki adet getirdi tanesi orda 1.5 lv yani 3 tl gibi fiyat turkiye 10 yl gibi bir fiyata satiyorlar ama cok iyi bit krem ben hasta oldugumda agrilarimi geciren krem babannem devamli sururdu bana agtilarim kalmiyodu hasta oldugumda bile kullandigim oldu

    YanıtlaSil
  46. Istanbul da göçmen pazari hangi semtlerde var,bilen var mi acaba?

    YanıtlaSil
  47. Bende Bulgaristan göçmeniyim.Bu kremi çocuklugumdan beri kullanıyorum.Çok iyi.Soganlık_Kartal göçmen pazarında satılıyor

    YanıtlaSil
  48. Arkadaş bi krem herşeye iyi gelir mi yahu. Bizim bursa da bu krem 10yıldır bilinir ve "bulgar göt kremi" olarak anılır çünkü bebek pişikleri için kullanılırdı. Ama ne için kullanırsan kullan mucize gibi bişey hemen iyileştiriyor..kendi g.tüm ve yüzümde bizzatihi demedim harika işler çıkardı. Pahalı kremlere servet ödemeyin. Efsanevi bulgar göt kreminden şaşmayın

    YanıtlaSil
  49. bu kremi bursa´da nerde bulabilirim?

    YanıtlaSil
  50. Ben bu kremi ayaklarım için kullanıyorum çalışıyorum 8 saat ayakta olmaktan ayak parmaklarım bisik yapiyo sürüyorum gerçekten güzel sonuç veriyo ertesi gün birşey kalmiyo denecek kadar iyi tafsiye ederim ben trakya da yaşadığım için bulmakta zorlanmıyorum yani çok şanslıyım.

    YanıtlaSil
  51. Blogunuzdan bir caps alıp son yazımda kullandım. Bilgilerinize.

    https://googleamcamasordum.rehitu.com/2019/07/muhacir-macr-kremi-zdravede-domuz-yag.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haber verdiğiniz için teşekkürler.. Bol okunmalar diliyorum..

      Sil
  52. tüm eczanelerde satışta arkadaslar satın alabilirsiniz

    YanıtlaSil
  53. s. çakıroğlu24 Eylül 2019 21:30

    tüm eczanelerde var arkadaslar alabilirsiniz

    YanıtlaSil
  54. hmm çok faydalı bir kremmiş :) hepsiburada da 20 tl ..sanırım en kısa zamanda alacağım

    YanıtlaSil

Lütfen yorumlarınıza link eklemeyiniz! Link eklenen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Copyright © Başka Güzel