Nivea Q10 Plus Sıkılaştırıcı Vücut Losyonu

Selülit hemen hemen her kadının maruz kaldığı bir durum. Portakal kabuğu diye nitelendirdiğimiz o görüntü, sadece kilolu kişilerin değil, zayıf ideal ölçülerde olan kişilerde de olan bir cilt problemi..

Bu probleme maruz kalmamak, en azından azaltmak adına yapmamız gereken hareketler, kullanmamız gereken cilt ürünleri ve kürler mevcut. Onlardan biri 2 Haftada cildi sıkılaştırmayı vaad eden Nivea Q10 Plus Sıkılaştırıcı Vücut Losyonu.. 

Nivea Q10 Plus Sıkılaştırıcı Vücut Losyonu

Bu ürünü annem kendi için satın almıştı ancak bir kaç kullanımda alerjik bir reaksiyonla karşılaştı, kızarıklık ve kaşıntı şikayetleri oluştu ve kullanımı bıraktı. NIVEA Body Q10 Plus Sıkılaştırıcı Selülit Jel Kremi satın aldı daha sonra, onda herhangi bir sıkıntı yaşamadı ve hatta çokta memnun kaldı diyebilirim.. Bu sefer bıraktığı Losyonu alıp ben kullanmaya başladım..


Nivea Q10 Plus Sıkılaştırıcı Vücut Losyonu

Cildin doğal içerik maddesi Q10 aktif bir şekilde cildin sıkı kalmasını sağlar; bununla beraber yaş ilerledikçe ciltteki Q10 seviyesi azalır ve cildin kendini yenileme fonksiyonu yavaşlar. NIVEA Q10 Plus Sıkılaştırıcı Vücut Losyonu azalan Koenzim Q10 seviyesini artırarak cildi etkin şekilde sıkılaştırır. Ürünün tanıtım yazısı bu şekilde. Ben annemde ki gibi bir reaksiyonla karşılaşmadım oldukça memnun kalarak kullandım hatta öyle ki bitince tekrar alıp bitirdim.. Gerçekten 2 hafta gibi bir sürede düzenli kullanım sonucunda daha sıkı ve pürüzsüz bir ciltle karşılaştım.. 

Nivea Q10 Plus Sıkılaştırıcı Vücut Losyonu
Sürümü rahat, emilmesi biraz uzun süren, ıslaklık hissi bırakan, klasik Nivea kokusunda hoş bir losyon.. Q10 zaten başlı başına etkili bir bileşen ve bunun içerdiği tüm ürünlerin oldukça fayda sağladığını düşünüyorum..

Nivea Q10 Plus Sıkılaştırıcı Vücut Losyonu'nu ben memnun kalarak kullandım, sizde cildinizde herhangi bir alerjik durum gözlemlemezseniz ilk kullanımda, rahatça kullanmanızı öneririm..


54 yorum :

  1. Gerçekten işe yarıyor mu çok merak ediyorum. Güncelleme yaparsın di mi canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım bu ürünü geçen yıl kullandım, hala daha arada kullanırım, sonuçlarını gördüm. Mucizeler yaratmıyor, bebek cildi gibi olmuyor elbette, tek başına bu imkansız ama ciddi anlamda bir fark gözlemledim. Daha sıkı ve eski görünümünden daha düz bir cilde sahip oldum.. Düzenli kullanım önemli tabi..

      Sil
  2. çok kararsız kaldığım bi ürün. sanırım artık deniycem:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım sende memnun kalırsın canım, denenesi bir ürün :)

      Sil
  3. Merhaba, blogunuzu yeni keşfettim takibe aldım. Bloguma da beklerim.

    http://griipalyaco.blogspot.com.tr/

    Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba hoşgeldiniz, elbette geliyorum blogunuza..

      Sil
  4. Deneyeceğim de tüm vücud ! her gün sürmek! ahh bu bahar yorgunluğu olmasaa :D üşengeçlikten sadece elime sürer bırakırım valla of:)
    eline sağlık güzel bir yazı olmuş canım :)
    http://pembeminikmutluluklar.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet üşengeçlik tutabiliyor zaman zaman, birde bu aylarda katmerlidir :) Teşekkür ederim canım beğenmene sevindim :)

      Sil
  5. Hepimizin ihtiyaci olan sey! Pek guvenemiyodum ama su andan itibaren denemeyi dusunuyorum eline saglik canim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen canım, çok nadir sıfır selülite sahip kişi vardır! Umarım memnun kalırsın, en azından denemeye değer diye düşünüyorum..Teşekkür ederim.. :)

      Sil
  6. Bende bugün aldım tam bir armut tipim kalca ve basen fazla oldukça bunun kutuda olanı var kalça basen ve bel için o dahami yarar bana yoksa aynilarmi. Ben sadece basen vse kalça için kllancm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Losyonun kremden daha etkili olduğunu düşünüyorum şahsen. Losyon günlük daha rahat kullanılırken aynı zamanda cilt tarafından daha güzel emiliyor. Bunun faydası epey var.Rahatlıkla kullanabilirsiniz sorunlu bölgelerinizde..

      Sil
  7. İyi günler :)
    Ben kollarımdan sıkılaşmak istiyorum
    Kollarda etkisi görülür mü sizce ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba elbette kollardaki sarkan kısım içinde faydası var, aynı şekilde o kısımlar içinde kullanabilirsiniz.

      Sil
    2. bu kremi aldım fakat bacağıma popo kısmına göbek ve kolun her kısmına uygulanabiliyor mu vücudun surasına surulemez diye bir şey, var mı ? arkasında böyle bir uyarı yok

      Sil
    3. Yüzünüz hariç tüm vücudunuza uygulayabilirsiniz kremi.Arkasında Tüm vücudunuza sürebilirsiniz notu yazılmış, gözden kaçırmış olmalısınız.Rahatlıkla kullanabilirsiniz..

      Sil
  8. Ben kremi yüzüme kullanabilir miyim onu merak ettim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayır bu losyonu vücudunuz için kullanabilirsiniz, yüzünüz için uygun olmayan bir ürün.Cildinizin sıkıntılı alanlarında rahatlıkla kullanabilirsiniz..

      Sil
  9. Merhaba. Ben kalça bölgesinde kullanmak istiyorum ama özel bi uygulama tekniği var mı diye soracaktım. Yani istediğimiz gibi rastgele krem sürer gibi mi sürelim yoksa dairesel seklinde mi aşarı yukarı fark eder mi? Şimdiden teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, elbette kalça bölgenizde kullanabilirsiniz,nazikçe aşağıdan yukarı doğru yapabilirsiniz masajı daha iyi olur.Cildin herhangi bir yerine süreceğiniz krem,losyon vs gibi ürünleri yukarı doğru gidecek şekilde masaj yaparak yedirmek cilt elastikiyeti için önemlidir.. Rica ederim :)

      Sil
  10. Cok guzel bi krem gercekten cok etkili Allah razi olsun bu kremi icad edenden

    YanıtlaSil
  11. Cok etkili krem Allah razi olsun icad edenden

    YanıtlaSil
  12. Siteniz çok güzel öncelikle bunu belirtmek istiyorum:) Ayrıca sizin gibi internete ve web sitelerine hakim olan kişiler ile çalışmak isteriz. LR Kozmetik firmasını duydunuz mu bilmiyorum ama şu sıralar Türkiye genelinde çok ciddi paralar kazandıran bir Alman firmasıdır. İncelemek ister ve beraber çalışmak isterseniz eğer size detaylı bir şekilde anlatmak isterim. Ben 1 yılımı tamamladım bu firma ile ve mütevazi bir kazanca sahibim. Dediğim gibi detaylı görüşmek isterseniz sitemden bana ulaşabilirsiniz iyi çalışmalar:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim güzel sözleriniz için ve davetiniz için.. Sanırım aklımdaki bir kaç soru için yakın zamanda sitenizden ulaşabilirim size :) İyi çalışmalar..

      Sil
    2. En kısa zamanda beklerim LR'da zaman çok önemli erken davranan kazanıyor yeni bir marka olunca malum:) bana sitemde bulunan iletişim bilgilerinden ulaşabilirsiniz. Görüşmek üzere...

      Sil
  13. Cnm ben bu serinin jel ve serum olanından kaç tane bitirdim bilmiyorum.Her zaman alıp kullanacağım bir seri, ben çok memnunum, ama sana da jel veya serum olanını tavsiye ederim daha kısa sürede faydasını gösteriyor cnm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım kesinlikle jel olanın bende kullandım kutu kutu hatta dediğin gibi daha hızlı etki sağlıyor.Yazısıda var hatta blogumda, paylaşmıştım. Serumunu denemedim ama, muhakkak oda etkilidir. Fayda görmene sevindim canım :)

      Sil
  14. 19 yaşındayım ve bacaklarım biraz kalın bu kremi bacaklarıma uygulamak istiyorum, herhangi bir yaş kısıtlaması varmı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba.. Evet kullanabilirsiniz bir sakıncası olduğu belirtilmemis. Sevgiler..

      Sil
  15. Kullanim sekli nasil acaba nasil kullanindigini anlatirmisiniz 2hafta boyunca gunde kac kez uygulanacak sanirim son kullanma tarihide yok kremde

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 2 hafta boyunca her gün kullanıyorsunuz, bende kullanım talimatına göre kullandım. Fotoğrafta ekli, oradan da inceleyebilirsiniz.2 hafta her gün kullandığınız için süresi dolmayacaktır haliyle, rahatlıkla kullanabilirsiniz..

      Sil
  16. Nivea vucut sikilastirici yagini göğüs bölgemde kullanmak istiyorum sakıncası varmı ve göğüslerimi sıkılaştirirmi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kullanmazsanız iyi olur.Bu tip ürünleri göğüste kullanmak sakıncalı olabilir..

      Sil
  17. Peki göğüs sıkılaştırmak ve dolgunlastirmak için bu ürün iyimi yada önereceğiniz başka bi ürün varmı lütfen yardımcı olun..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef göğüs için bildiğim herhangi bir karışım yada ürün yok.

      Sil
  18. Merhabalar. Bu losyon kıl köklerini besler mi peki? Lazer so razı kullanım için uygunmudur? Şimdiden teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, normal olan lazerden, ağdadan kısaca epilasyondan sonra cilde herhangi birşey sürülmemesidir.Bu nedenle hemen sonra sürmenizi önermiyorum. Ürün kıl köklerini beslemiyor hayır, ben öyle bir özelliğini görmedim. Sevgiler :)

      Sil
  19. denemek istediğim ve merak ettiğim bir ürün ama gerçekten uzun süreli kullanımda etki göstereceğine inanıyorum ben de :)yazı ayrıntılı olmuş fikir verdi bana teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle etkili. Düzenli ve uzun vadede kullanımda net etkisini görebiliyorsunuz. Rica ederim, beğenmenize sevindim sevgiler :)

      Sil
  20. Gogus bölgesine kullanilmiyorsa neden tum vücut ta rahatca kullanabilirsiniz yaziyor anlamadim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Açıkçası ambalajında tüm vücut deniyor ancak benim şahsi fikrim kullanılmamasından yana. Yani göğüs hassas bir bölge, net bilgim olmadan kullanabilirsiniz demek istemiyorum. Müşteri hizmetlerini arayıp sormanızda fayda var tabi..

      Sil
  21. Erkeklerde de göbek bel kalça bölgelerinde kullanılıyormuş fayda saglarmı teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Net bir fikrim yok kullanılabilinirmi bilemiyorum. Cilt yapıları farklıdır diye düşünüyorum. Direkt markayla iletişime geçip öğrenebilirsiniz ama.

      Sil
  22. Marka ile iletişime geçebileceğimiz bir site var mı acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, direkt ve daha hızlı dönüş için İnstagram hesaplarından ulaşmanızı öneririm. Linkini bırakıyorum https://www.instagram.com/niveaturkiye/

      Sil
  23. Ben de çok severek kullanıyorum bu ürünü sanki hem sıkılaştırıyor hem de derin bi nem veriyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen, verdiği nemde ayrı bir güzellik. Bu anlamda bir taşla iki kuş vuruyoruz :)

      Sil
  24. 2 hafta kullanacak kadar mi yetiyo acaba bu losyon

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 2 haftada etkisini görebiliyorsunuz, 2 hafta derken. Normalde 2 haftada bitmiyor.

      Sil
  25. squat yapıyorum popom çok küçük bu kremi sıkılaşması için kullanıyorum üç gündür ama büyütmek isterken daha da küçültür mü acaba �� sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bölgeyi sıkılaştırarak şekle sokacak, boyut olarak küçülteceğini pek sanmıyorum.

      Sil
  26. Bende yeni başladım daha çok göğüslerim için kullanmak istiyordum yorumları okuyunca kararsız kaldım kullanıp kullanmamakta göğüs sıkılaştırmak için neden kullanılamaz acaba

    YanıtlaSil

Lütfen yorumlarınıza link eklemeyiniz! Link eklenen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Copyright © Başka Güzel