Anneler Günü İndirimi Alışverişi

Alışveriş yapmaya bayılıyorum ama indirimde alışveriş yapmak ayrı bir keyif bana göre.. Malum Anneler günü indirimi geldi geçti, alacaklarımızı aldık kullanmaya bile başladık :) Bu indirimde çok fazla bir şey almadım, zira Gratis'e sabahın köründe sıraya girilmiş ve standlarda almak istediğim çoğu şey tükenmiş..Bulunduğum şehirde bir tane Gratis olunca çok erken saatlerde en popüler ürünler tükeniyor ne yazık ki..Hal böyle olunca bunları alıp çıkmak zorunda kaldım.. Diğer bir indirim dönemine bıraktık o keyfi :)

Watsons, Gratis ve Kipa'dan alışverişlerim oldu..
Anneler Günü İndirimi Alışverişi


Gratis'ten aldıklarım; 

Wet n wild cover all concealer palet epeydir merak ettiğim bir kapatıcıydı, olumlu yorumlar okumuştum hakkında, detaylı kullanımdan sonra yazısını paylaşıcam sizlerle..

Golden Rose stick kapatıcı uzun zamandır kullandığım bir ürün, 2 ve 3 numaralarını kullandım bugüne kadar, en koyu somon rengine sahip olan 03 rengini aldım tekrar, gayet memnunum.. 

Emily göz ve dudak kalemleri denk geldikçe aldığım ürünler, çok seviyorum mütemadiyen elim gidiyor. Bu sefer 122 numaralı kemik rengi bir göz kalemi, 208 numaralı nude renk bir dudak kalemi ki buna bayıldım, 201 numaralı çok hoş bir pembe-gül kurusu renginde dudak kalemi aldım..

Eklips'in fırçaları talan edilmiş hiç bir ürün kalmamıştı ki bende hazır indirim varken bu fırçayı alayım dedim, saçlarımın önündeki kahküllerim uzadı ve şekil vermekte zorlanıyorum bu küçük fırça işime yarayacak diye düşünüyorum..

Orkid ürünlerinde de indirim vardı ihtiyaç dahilinde bir tane aldım..

Watsons alışverişim;
Anneler Günü İndirimi Alışverişi
Loreal Magıc Blur Anında Cilt Pürüzsüzleştirici Tamamlayıcı Dokunuş uzun süredir merak ettiğim bir kremdi. Ürünü baz niyetine kullanmak adına aldım, henüz tamamen bir makyaj altına kullanıp denemedim, detaylı yazısını kullanınca sizlerle paylaşıcam..

Loreal Makyaj temizleme suyu zaten memnun kalarak kullandığım bir makyaj temizleyici.Hali hazırda kullandığım ürün bitmek üzere olduğu için yenisi almak istedim, gayet başarılı bulduğumu burada belirtmiştim, tavsiye ederim..

Garnier neem arındırıcı temizleme jelinin deneme boyunu alıp kullanıp hoşuma gidince büyük boyunu almak istedim..Yalnız ben indirimde sanıyorum eve gelince neem serisinin indirme dahil olmadığı gördüm halbuki Watsontan önce Migrosa uğramıştım orada 3,75 gibi bir fiyatı vardı bende nasılsa Watsonstan alacaklarım var oradan alırım demiştim meğerse indirim yokmuş eve gelip fişe bakınca fark ettim, alırken de kalabalıktan dikkat etmemişim ama almış bulunduk tabi çokta abartı bir fark yok neyse ki :)

Maybelline go extreme leather black maskara reklamları bol bol dönerken merakımı cezbeden bir ürün oldu maybellinin çoğu maskarasını denemiş ve memnun kalmış biri olarak bundan da memnun kalacağımı düşünüyorum, bakalım..

Emotion gençliğimin kokularından.. Lise zamanlarında sürekli kullandığım bir parfümdü ara ara da olsa alıp tekrar kullanırım, bana geçmişi anımsatıyor garip bir şekilde..

Diadermıne çift bazlı göz makyajı temizleyici 20 tlik alışverişlerde 5,90 gibi bir fiyata geliyordu, pek birşey kalmamıştı bu promosyon ürünler içerisinde alınabilecek bir bu vardı aldım bende denememiştim, yağ bazlı olduğunu o kalabalıkta fark edemedim eve gelince görünce hayal kırıklığına uğradım, poşete ben görmeden atınca görevli, meğerse ağzı tam kapanmayan hafif akmış bir ürün olduğunu da göremedim, bu canımı sıktı biraz, hem yağ bazlı hemde akmış bulaşmış bir ürün keşke almasaymışım dedim..

Kipa'dan aldıklarım;
Anneler Günü İndirimi Alışverişi
Cire Aseptine çiçek özlü krem annemin severek kullandığı normal el kremlerinden, kokusu oldukça hoşuma gidiyor indirimdeyken almak istedim bir tane daha..

Neutrogena Yoğun Bakım Kremi indirime girmişken yine almak istediğim, severek kullandığım bir krem..

Pearly Makyaj temizleme mendili ilk kez deneyeceğim bir ürün, fiyatı çok uygun olunca denemek istedim..

Benim Anneler günü alışverişim bu şekildeydi, aklımdaki çoğu ürünü alamadım özellikle The Balm'ın stok sıkıntısına en kısa zamanda çözüm bulmasını Gratis yetkililerinden rica ediyorum, çünkü cidden can sıkıcı indirimin ilk günü saat 12 de en alınası ürünler tükenir mi? Aynı üründen koskoca mağazada sadece 3 tane olabilir mi, e diğer indirim günleri millet ne alacak? Sürekli yenilenmesi lazım değil mi? Dertliyim dostlar :) Diğer bir indirim alışverişinde görüşmek üzere...

30 yorum :

  1. Güle güle kullan hepsini de.
    Ne yazık ki indirim zamanı birşey kalmıyor.
    Brulee'yi bulana aşkolsun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum canım, aynen indirim zamanları sabahlamak lazım sanırım kapıda :/
      Brulee'yi stok yapıyorum ben, henüz açılmamış ve kullandığım toplam 4 tane mevcut, bu indirimde almıycaktım yinede baktım ama maalesef oda çoktaan tükenmiş, en önce bitenlerden zaten o da..

      Sil
  2. Güle güle kullan canım çok güzel bir alışveriş olmuş ^-^ Şu wetn wildın concealrını bende çok merak ediyorum yorumunu heyecanla bekliyorum ^-^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım :) Evet en kısa zamanda iyice deneyimleyip yazısını paylaşıcam :)

      Sil
  3. Güle güle kullanın ben de beklerim http://makyajcimm.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, gelirim elbette ancak isminizi göremedim ben blogumda..

      Sil
    2. İnternetimde bir sorun olmuş sanırım takip ederken tekrar takip etmeye bastım :)

      Sil
    3. Anladım canım, teşekkürler :)

      Sil
  4. Alışveriş postlarını okurken bile mutlu oluyorum yeminle :D Lorealin bazını çok merak ediyordum ama yaş aralığı40+oldugu için tereddüt ediyordum değerlendirme yazını merakla bekliyorum :) çok kapsamlı bir alışveriş olmus canım güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen oda ayrı bir keyif bende aynı şekilde seviyorum :) Evet yaş aralığı biraz yüksek ancak sadece baz olarak belirli bölgelere kullanacağım için sorun olmaz diye düşündüm, ayrıca 40'a 10 varken çok birşey değişmez diye de düşündüm biraz :) Şaka bir yana bu üründen beklentim çok, iyice deneyimleyip yazısını yazmak için sabırsızlanıyorum.. Çok teşekkür ederim canım benim :)

      Sil
  5. canım hepsi süper güzel günlerde kullanman dileğiyle:)

    http://beautybeybi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  6. Güle güle kullan canım Brulee bulamadım ben de 1 tane bile yoktu hem de indirimin ilk gününde bile yoktu :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım, aynen ilk gün olmasına rağmen burada da yoktu :)

      Sil
  7. Güle güle kullan canım..İnsan mutlu hissediyor birşeyler alınca:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım..Kesinlikle bir terapi bu alışveriş :)

      Sil
  8. Ahhh bu indirimler! İnsana resmen almalısın yoksa istediğin an daha pahalı olacağım dürtüsü vermiyor mu:)
    Güle güle kullan hepsini!:)
    Sevgilerimle:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorma o tehditkar dürtü yok mu :) Çok teşekkür ederim, sevgilerle :)

      Sil
  9. Ahh indirimler :) Güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
  10. Canım iyi günlerde kullan. Gratis'e gittiğimde ben de Bare it all bulamadım çok üzülmüştüm :( :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım, aynen ondan da ziyade serinin diğer renklerininde yerinde yeller esiyordu, henüz öğle saatlerinde tükenmişti, şaka gibi :/

      Sil
  11. bu indirimde ben de biraz abarttım. İyi günlerde kulan canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Durdurulamıyor ki bir başlayınca :) Teşekkür ederim canım..

      Sil
  12. hepsı cok guzel gule gule kullan canım :)

    YanıtlaSil
  13. Anneler gününde gratiste istediği ürünü bulamayanlardanım bende:(
    Goldon rose kapatıcısını bende kullandım ve memnun kaldım cnm.Likit kapatıcılara karşı çok daha etkili

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen canım, uygun fiyatlı en iyilerden bu kapatıcı bana göre..

      Sil
  14. Çok güzel bir alışveriş olmuş ama evet indirim zamanlarından ben de dertliyim. Bana çalışanlar da çevreleri için hasır altı yapıyorlar gibi geliyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ediyorum, aynen ben de öyle düşünüyorum, tester vermemek için onca çaba sarf ediyorlarsa kendi ve yakınları için hasır altı etmeleri de olası, haklısın :)

      Sil

Lütfen yorumlarınıza link eklemeyiniz! Link eklenen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Copyright © Başka Güzel