Bebak Zeytinyağlı El ve Vücut Nemlendirici Krem

Bebak Acı Badem ürünlerini temiz içerikli olması sebebiyle gönül rahatlığı ile kullanıyorum. Makyaj temizleme sütü ve nemlendiricisi en memnun kalarak kullandığım ürünler içerisinde.. Bu yazımda ise yine Bebak markasına ait zeytin yağlı el ve vücut kremini paylaşmak istiyorum sizlerle..

Bebak Zeytinyağlı El ve Vücut Nemlendirici Krem

Bu ürünün yağ oranı diğer el kremli gibi yoğun değil, cilt tarafından kolayca emiliyor, ardında çok güzel bir koku bırakıyor. Zeytin yağlı olmasına rağmen ağır bir yağ kokusu yok, tam aksine değişik bir parfümsü kokuya sahip ve oldukça da kalıcı.. Kıvamı yoğun olmasına rağmen yayılımı kolay..Rengi ambalajı gibi yeşil, çok tatlı bir rengi var. Nemlendirmesi bana yeterli geldi ama çok daha kuru ciltler için belki yeterli olmayabilir. Markanın ürünleri genel itibariyle uygun fiyatlı olarak satılıyor..

Bebak Zeytinyağlı El ve Vücut Nemlendirici Krem

Bebak Acı Badem ürünlerini hala denemediyseniz bir göz atın derim.. Doğal içerikli ürünlere markasına bakılmaksızın şans verilmesi gerekir diye düşünüyorum.. 

Bebak Acı Badem ürünlerine Gratis, Watsons ve çeşitli kozmetik mağazalarından ulaşabilirsiniz..

6 yorum :

  1. Çok güzel bir yazı olmuş elinize sağlık .^-^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım beğenmene sevindim :)

      Sil
  2. Çok merak ediyorum Bebak'ın cilt ürünlerini deneyeceğim kesinlikle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle denemelisin canım, tavsiye ediyorum..

      Sil
  3. Bende çok memnunum canım ,uygun fiyatı ama kaliteli bir ürün :) ♥

    YanıtlaSil

Lütfen yorumlarınıza link eklemeyiniz! Link eklenen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Copyright © Başka Güzel