Blog Başlık (Header) Çekilişi Sonucu

Blog Başlık Çekilişime pek rağbet olmadığı için bir gün erken bitirme kararı aldım.. Çekilişe sadece 3 kişi katıldı :) Sanırım ilk başlık çekilişim olması sebebiyle pek güvenilmedi ortaya çıkacak işe :) Umarım başarılı olurum ve istediği gibi bir başlık resmi ortaya çıkarırım kazanan arkadaşın..Katılan arkadaşlara teşekkür ediyorum destekleri için..

Sonucu 3 kişide olsa Random üzerinden yapmak istedim, kimsenin hakkına girmek istemem zira en korktuğum şeydir bu... 
Sonuca gelirsek..


Kazanan arkadaşı tebrik ediyorum ve en kısa zamanda mail yoluyla ulaşmasını bekliyorum.. 

Bir başka çekilişte görüşmek üzere..

21 yorum :

  1. hu huuuuu=))) yaşasınnnnnnnn la la la la laaaaaa.....aman canım boşver makyaj eşyası çekilişi yapsaydın bak gör millet nasıl kapış kapış hediyenin büyüğü küçüğü olmaz benim hem ihtiyacım vardı ben sana destek amacıyla katılmıştım biz bize yeterizzzz bebekk...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım desteğin için tekrar teşekkür ederim :) Dilerdim katılımı bol olsun, faydalanmak isteyen arkadaşlar faydalansın ancak böyle oldu olsun sorun değil, sen faydalanıcaksın. Yinede ben katılan 3 arkadaşa teşekkür ederim tekrar senin nezlinde :)

      Sil
    2. olsun boşver bi daha ki sefere daha güzel olur inşallh başlığı tamamlayınca ben güzel bi yazı yazıcam merak etme iletilmesi gereken yerelere gider o biz varız sıkma canını

      Sil
  2. Tasarımı sabırsızlıkla beklemedeyim ben :)

    YanıtlaSil
  3. Haberiim oladı ki neyse,birdahaki sefere diyelim.Neyse ki kazanan da sevdiğim bir blogger:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keşke olsaydı ama nasip, ikinci başlık çekilişime beklerim ama :)

      Sil
  4. Kıl payı kaçmış canım çekiliş, üzüldüm şimdi. Oysa bloğun çok iyi bir referans gözüküyor. Çok şık ve güzel. Ellerine Sağlık. İkincisini yaparsan, mutlaka damlarım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende üzüldüm keşke erken bitirmeseymişim, çok teşekkür ederim. İkincisini düzenlersem muhakkak beklerim..

      Sil
  5. Ya açıkçası şimdi gördüm çekilişini, daha doğrusu bu yazıdan çekiliş yazına geçtim. Şartlar da kolaymış görseydim kesin katılırdım. Çünkü blogunu açtım ve daha hiçbir yazını okumadan ne güzel bi blog, iç açıcı dedim. Gerçekten tasarımın çok güzel, göz yormuyor. Bir daha olursa ben de katılacağım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim güzel sözlerin için çok mutlu oldum :) Keşke daha çok duyulsaydı da daha çok kişi katılsaydı çok isterdim ama ilk bu hem referans olur kim bilir :) Diğerini yaparsam muhakkak bekliyorum :)

      Sil
  6. canımmmm çokkkkk teşekkürler mükemmel bir iş çıkardın hem de 1 gündeeeee......bloğumu görmek isteyenler buraya haydiiii
    bu gönlü yüce insanın neler döktürdüğüne bir bakın=)))
    yesimcayiroglu.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim çok teşekkür ederim güzel sözlerin için, sen mutlu olduysan ne mutlu bana :)

      Sil
    2. mutlu olmak ne kelimeeeee=)))) ellerine emeğine sağlık hakkını helal et cnm

      Sil
    3. Ne demek canım helal olsun :)

      Sil
    4. bakmalara doyamıyom vala....

      Sil
    5. sosyal medya kafenin çekilişine katılmıştım tema için çıktım bu güzel temadan sonra ihtiyacı olan arkadaşlar kazansın ..
      onları anlayabiliyorum=)

      Sil
    6. Umarım ihtiyacı olan bir arkadaş kazanır onu da, çok önemli çünkü bir blogger için tasarım..

      Sil
    7. aynen öyle haksızlık olurdu bana yakışmazdı hem ben bunu ömür boyu kullancam bana çok bile=)

      Sil

Lütfen yorumlarınıza link eklemeyiniz! Link eklenen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Copyright © Başka Güzel