Blog Başlık Resmi (Header) Çekilişi (KAPANDI)

Farklı bir post ile karşınızdayım bu defa.. Header (Başlık resmi) bir blog için ne kadar önemlidir bunu hepimiz biliriz. Şık, blogu yansıtan, sade yada abartı tamamen size özgü birşeylerin olması başlık resmi için önemli unsurlar.. 
Tasarım konusunda profesyonel bir yeteneğim yok bu işin eğitimini almadım, ancak bir zaafım ve ilgim olduğu aşikar..

 Bazı arkadaşlar başlık resmimin tasarımını benim yapıp yapmadığımı sordu, oldukça beğenmişler zira kendilerine tekrar teşekkür ediyorum hazır yeri gelmişken, evet resmi kendim tasarladım olabildiğince şık ve sade olmasını istedim.. Göz yormayan abartıya kaçmayan tamamen zevkim doğrultusunda.. 

Dediğim gibi zaafım ve ilgim olduğu için tamamen bu konulara uzak ama bloguna bir farklılık katmak isteyen blog sahibi arkadaşlar için bir çekiliş düzenlemek istedim..Diğer çekilişim de bahsetmiştim değişik türde çekilişler yapmayı düşünüyorum diye bu da onlardan sadece bir tanesi..


Blog başlık resmi tamamen kişinin zevkleri doğrultusunda yapılmaya çalışılacaktır. Elimden geldiğince hoş ve şık bir tasarım çıkarmak istiyorum ortaya.. 

Çekilişin 2 zorunlu şartı var, ilki Blogumun izleyicisi olmanız ve ikincisi Facebook hesabımı beğeniyor olmanız..

Facebook hesabı olmayanlar sadece blogu takip ederek katılabilirler..

Çekiliş 15 mayısta sona erecektir.Duruma göre süreyi kısaltabilirim.. 

Yorum kısmına Blogu izlediğiniz ve Facebook'tan beğendiğiniz hesabın ismini ve de size ulaşabileceğim bir mail adresi yazmanız yeterli..

Bol şanslar..


11 yorum :

  1. Merhaba, ben çekilişe katılmak istemiyorum ama çok güzel bir çekiliş olduğunu belirtmek için yazıyorum. Daha önce böyle bir çekilişe katılıp kazanmıştım ve bu resimle bloğum çok güzel bir görünüme kavuştu. Herkese başarılar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba teşekkür ederim.Evet bu tarz çekilişler ihtiyacı olan arkadaşlar için çok faydalı, destek her zaman şart umarım azacıkta olsa faydam dokunabilir :)

      Sil
  2. ben katılmak isterim ama facebook hesabım yok canım nasıl olacak=)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım düzenleme yaptım şimdi, Facebook hesabı olmayanların blogu takibi yeterli olacak :)

      Sil
    2. ozaman hemen katıldım =)) heyoooo çekilişlere doyamaaaa=))
      google+ ve blogunun takipçisiyim zaten
      google+ https://plus.google.com/u/0/115878582853584112560/posts
      blogum yesimcayiroglu.blogspot.com.tr blogumda da yayınladım teşekkürlerimi sundum bakmak istersin diye düşündüm=)
      yesims.cayiroglu@gmail.com

      Sil
    3. Baktım canım zorunlu olmasa da tekrar teşekkürler blogunda yer verdiğin için, bol şanslar :)

      Sil
    4. teşekkürler cnm olsun içimden geldi=)

      Sil
  3. Farklı ama güzel bir çekiliş olmuş, elinize sağlık.
    Blogunuzu ve Facebook sayfanızı Blogumu Tanıt ismiyle takibe aldım.
    email: blogumutanit@hotmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba hoşgeldiniz teşekkür ederim, bol şanslar..

      Sil
  4. Merhaba. Sizi zaten takip ediyordum. Facebook'tan da Şule Uzundere Öz adıyla sayfanızı beğendim. Mail adresim: suleuzundere@hotmail.com Aklımda güzel bir başlık fikri var ama onu çizime dökemiyordum. Umarım ben kazanırım, siz benim için yaparsınız :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Katılımınız için teşekkür ederim, umarım şansınız yaver gider bol şanslar :)

      Sil

Lütfen yorumlarınıza link eklemeyiniz! Link eklenen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Copyright © Başka Güzel