Blog Başlık Resmi (Header) Kazananına Resim Teslimi

Blog başlık çekilişimin kazananına resmi tasarlamadan önce blogunun tasarımının komple yenilenmesi gerektiğini düşündüm çünkü epeyce bozulmuş bir blog tasarımına sahipti. Resim çekilişi olmasına rağmen içimden gelerek Yeşim Çayıroğlu arkadaşımın blogunu çok fazla detaya inmeden, düzeltmeye çalıştım ve en şık en doğal hale gelebilmesi adına bir kaç dokunuşta bulundum.. 1 gün gibi kısa bir sürede en olabilecek haliyle dün gece teslim ettim.Mutlu olduğunu bilmek benim için tüm yorgunluğa değdi açıkçası.. Tekrar tebrik ediyorum ve blog dünyasında başarılar diliyorum kendisine..


Bloguna göz atmak isterseniz Yeşim Çayiroğlu

21 yorum :

  1. canım benimm yaaa ....dualarım seninle inan yalakalık yaptığımı düşünenler olabilir ben aylarca tasarım aradım bu işten de anlamıyorum başkalarının tasarımını gördükçe inan yazı yazasım gelmiyodu..ne çektiğimi benim durumumda olanlar bilir...başka şekilde düşünenler de beni kendi gibi bilir=)
    Beni başından ölesine birşey yapıp atmadın ben böl birşey olacağını düşünmüyordum bile inan...Ama beni yanılttın =) ellerine emeğine sağlık canım benim ....ayyy Gonca eski tasarımım neymiş beee=(( şimdi söylediklerini daha iyi anlıyorum inan ki....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güle güle keyifle kullan canım blogunu artık, dilediğince zevkle yazılar yazabilirsin :) Elbette bu gibi durumda olanlar çok daha iyi anlar, umarım herkesin şansı böyle yaver giderde gönüllerindeki tasarıma kavuşurlar.. Güzel sözlerin için çok teşekkür ederim canım tekrar tekrar..

      Sil
    2. teşekkür ederim canım...içim açıldı vala eski blog resmimi koymasamıydın ne=)))

      Sil
    3. En son göreceğin yer burası olsun artık o resmi ;)

      Sil
  2. harika olmuş ellerine sağlık müthiş

    YanıtlaSil
  3. Çooook çok beğendim kendim hiiç hiç anlamadığım halde uğraşıp blogu şu anki haline getirmiştim bilseydim sanıyorum katılırdım bi süre daha hevesimi alayım katılıcam sanırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim çok teşekkür ederim, seninde yetilerin var bu çok belli..Tekrarını yaparsam eğer seni görmekten çok mutlu olurum :)

      Sil
  4. Harika olmuş canım eline emeğine sağlık :) Yeşimin bloğa da baktım çok yakışmış güle güle kullanır inşallah öpüyorum seni :) <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım benim, beğenmene çok sevindim :) Güle güle kullansın inşallah, bende öpüyorum canım <3 :)

      Sil
    2. teşekkür ediyorumm hepinizeeee....=)) yeni yazılarımda birlikte olmak dileğiylee <3

      Sil
  5. davranışın da hoş yaptığın da yaaa :)

    YanıtlaSil
  6. Gerçekten yapılan çok hoş. Benimde bu işlerden pek anladığım yok. Umarım bi dahakinde bende olurum :)
    Banada destek olursanız sevinirim :)
    www.makeuploverslife.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım hoşgeldin, bir sonrakine beklerim eğer düzenlersem :) Bu arada blogunda izleyiciler gadgetin aktif değil izlenemiyor, beni takip ettiğin yer varya sağ yukarıda o eklentiyi aktif etmelisin takip edebilmemiz adına..

      Sil
  7. Çok güzel olmuş güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
  8. harika olmus canım ellerıne saglık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım beğenmene sevindim :)

      Sil
  9. Çok güzel yapmissin cnm eline sağlik

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim canım, teşekkür ederim :)

      Sil

Lütfen yorumlarınıza link eklemeyiniz! Link eklenen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Copyright © Başka Güzel