Cettua Yağ Emici Mendil ( Cettua Oil Control Tissue )

Yağlı ciltlere sahip olanların özellikle yaz ayları gelirken en sık başvurduğu ürünlerin başında bu yağ emici mendiller geliyor.. Makyaj yapan kişilerin her daim çantasında olması gereken bir ürün bana göre. Benim hemen hemen her çantamda hazır bulunuyor. Yağlı yada yağlanmaya meyilli bir cildiniz varsa Cettua Yağ Emici Mendil tam size göre.. 

Cettua Yağ Emici Mendil ( Cettua Oil Control Tissue )

Makyaj yapıp dışarıya çıktığımızda bir zaman sonra yüzümüzde ki pudralı mat görünüm çoğu zaman yerini parıl parıl parlayan bir cilde bırakır. Bunu düzeltmek için üzerinden pudra geçmek zorunda kalırız, bu çoğu zaman cake görüntüsüne sebebiyet verir yada yeterli vaktiniz yoktur tazelemeye işte tamda bu anda bu kurtarıcı yağ emici mendiller imdada yetişiyorlar.. 


Cettua Yağ Emici Mendil ( Cettua Oil Control Tissue )

Hiç bir yerde duraklamadan, ayna bile gerektirmeden, normal bir mendille yüzünüzden terinizi siler gibi hareket halindeyken bile bu mendilleri elinizde bir kaç pıt pıt hareketiyle kullanıp bu sıkıntıdan kurtulabilirsiniz.. Oldukça pratikler vede uygun fiyatlılar.. 

Cettua Yağ Emici Mendil ( Cettua Oil Control Tissue )

Cettua yağ emici mendiller de bu işi en iyi yapanlardan zira..Ürün keten ipliği içeren doğal kağıt hamurundan üretilmekte..Kore menşeili bir ürün, Kore üretimli bakım ve kozmetik ürünlerine ayrı bir zaafım vardır benim, çoğu kez paylaşmışımdır bu durumu.Bu ürünü de oldukça memnun kalarak kullanıyorum..

Cettua yağ emici mendillerin bir paketinde 50 adet mendil bulunmakta, oldukça pratik bir ambalaja sahip, tek bir parmak hareketiyle ambalajı açıp ürünü çıkarabiliyorsunuz. Ürünü cildimizde ovarak değil pıt pıt hareketlerle hafif hafif bastırarak uyguluyoruz. Kesinlikle makyajım bozulurmu diye korkmayın asla makyajı emmiyor ve de bozmuyor, tamamen yağı emerek saniyeler içerisinde cildi matlaştırıyor..

Cettua Yağ Emici Mendil ( Cettua Oil Control Tissue )

Ben daha net anlaşılır olabilmesi adına, gece geç saatlerde makyajımı çıkarmadan hemen önce ürünü kullandım sizin için. Tüm kağıt gördüğünüz gibi yağı emerek doldu.Farkı fark edebilirsiniz umarım..

Cettua yağ emici mendiller Gratis mağazalarında satılmakta..Ürünün fiyatı 2 - 3 tl arası ben stoklayarak ve indirimde aldığım için fiyatını net hatırlayamıyorum şuan, ancak çok çok uygun ama yüksek performanslı bir ürün, şiddetle tavsiye ederim..

15 yorum :

  1. Bende kullanıyorum harika bence :D ürün yorumu için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  2. daha önce bu ürünü kullanmadım ama inanılmaz bir görüntü gerçekten işe yaradığının kanıtı bu resımler cok guzel bır yazı olmus canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Görüntü pek hoş değil biliyorum:) ama cidden işe yarıyor, beğenme sevindim canım :)

      Sil
  3. Yakın zamanda bende blogumda bu ürünü tanıtmıştim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öylemi denk gelmedim ne hoş bir tesadüf, sen de beğenmişsindir umarım :) Yaz ayları gelirken bu tip ürünlerden daha çok göreceğimiz kesin :)

      Sil
  4. Merhaba. İade-i ziyarete geldim :) Bu ürüne bayılıyorum tek kelimeyle. Özellikle şu mevsimde yavaş yavaş kullanmaya başladım kendilerini. Çantamdan asla çıkarmıyorum. Çünkü dışarda bu sıcak havalarda makyajımın bozulmasını veya parlamasını asla istemem. Bunun için her an dışarda uygulayabiliyorum. Herkese tavsiye ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba hoşgeldiniz :) Aynen her an yanında olması gereken bir ürün :)

      Sil
  5. Bende alacağım çok met ediliyor. Yaz geliyor T bölgemdeki parlamayı kontrol altına almak için çok pratik

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle çok pratik, Anneler günü geliyor muhtemelen düşer, 1,5 tl stok yapılacak kadar güzeller bana göre..

      Sil
  6. merhaba:) tamam çantama bende alayım...makyaj bilmem ama bu tür temizlik ürünlerini çok severim...sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba :) Aynen makyaj yapmasanız bile ciltteki parlamalar için birebir :)

      Sil
  7. Ofiste baş tacım resmen bu, ben de çok seviyorum ayrıca pudra taşımaktan da kurtarıyo insanı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle, her an hareket halindeyken bile kurtarıcı :)

      Sil

Lütfen yorumlarınıza link eklemeyiniz! Link eklenen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Copyright © Başka Güzel