Le Petit Marseillais Duş Jeli - Portakal Çiçeği

Le Petit Marseillais Türkiye sınırlarına girmiş ve Watsons, Gratis gibi büyük mağazalarda satışa sunulmuş Marsilya menşeili bir marka.. Yazıma marka hakkında minik bir kaç bilgi vererek devam etmek istiyorum, malum ürün ülkemizde yeni yeni satışta.

Markanın ürünleri içerisinde Duş jelleri, el kremleri, lip balmları, nemlendiricileri, vücut sütleri, bakım kremleri ve sabunları mevcut.. Sabunun anavatanı olan Marsilya çıkışlı,ürünlerinde paraben ve renklendirici bulundurmuyormuş. Doğa dostu olan marka geri dönüşüme destek ambalajlara sahip..

Le Petit Marseillais Duş Jeli - Portakal Çiçeği

Bu yazımda ise geçen günlerde Watsons mağazasından ilk kez alıp kullandığım Le petit duş jellerinden Portakal Çiçeği olanını sizlerle paylaşmak istiyorum.. Markanın diğer ürünlerini kullandıkça da yorumlayarak sizlerle paylaşıcam elbette en çok merak ettiğim ürünü ise lip balmı, böylesine güzel bir kokunun lip balmını kullanmak isterim açıkçası :)


Duş jelleri bakımından çok geniş bir yelpazeye sahip, Lavanta balı, Şeftali ve Nektarin, Tatlı Badem Sütü, Portakal Çiçeği, Gelincik ve Pamuk Sütü, Süt Duş jeli, Vanilya Sütü, Mandalina ve Misket Limonu olmak üzere 8 adet çeşidi var. Kokuları o kadar güzel ki karar vermekte çok zorlandım, içlerinde en ağır basan Portakal Çiçeği oldu, parfüm gibi çok hoş bir kokusu var, tertemiz bir his uyandırıyor, en vurulduğum koku bu oldu içlerinde, ama almak istediğim bir kaç çeşidi daha var..

Le Petit Marseillais Duş Jeli - Portakal Çiçeği

Marka duş jelleri için rahatlatıp nemlendirdiğinden, yumuşacık bir etki bıraktığından bahsediyor.Ürün hakkında benim fikrim ise, evet nemlendirmesi gayet güzeldi, sürdükten ve duştan sonra da o nemli hissi hissedebiliyorum, kolay durulanıyor, yapısı normal duş jellerine nazaran biraz daha akışkan, köpürmesi yerinde, duşta çok güzel bir koku sarıyor etrafı çıkmak istemeyebilirsiniz :) Kapağında da çok tatlı bir baskısı var benim çok hoşuma gitti..

Ben Le petit Marseillais duş jelini beğendim, daha sonrada alabileceğim doğa dostu hoş bir marka olduğuna kanaat getirdim, tavsiye eder ve bir göz atmanızı isterim..

Le Petit Marseillais markasının ürünlerine Watsons ve Gratis mağazalarından ulaşabilirsiniz..

17 yorum :

  1. Bende Şeftali ve Nektarin olanını kullanıyorum, nedense diğerlerinin kokusu çok ağır geldi bana ama duş jelini beğendim gayet güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ağır kokuları da var çok hafif olanları da, yavaş yavaş diğerlerinide deniycez bakalım, aynen genel olarak duş jelleri sınıfı geçti gibi :)

      Sil
  2. Ben de kokuları beğendim ama henüz kullanmadım. Evdekiler bitince deneyeceğim.

    YanıtlaSil
  3. Ben de vanilyalısından aldım güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet vanilyalısı da çok hoş kokuyordu oda alınacaklar arasında :) Teşekkür ederim canım :)

      Sil
  4. tatlı badem sütlü el sabunu almıştım kokusu o kadar yapay ki en sonunda oğlum anne bu sudafed gibi kokuyor dedi de anladım niyeymiş şimdi de diğer kokular da kötü geliyor burnuma :-((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaa üzüldüm bak oğluna da kötü geldiyse :( tam hangisi hatırlamıyorum ama bir tanesini koklayıp kapatmam bir olmuştu, tekrar gidince bakıcam hangisi olduğuna.

      Sil
  5. Bu ürünü Türkiye de satışa sunuldugundan itibaren merak ediyordum yazı için tesekkürler :) Bende bloğuma bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  6. Yazın ortasında canım prtakal çekecek bunun neresi iyi :) Şaka bir yana en kısa zamanda Watsonsa gidip mıncıklamam lazım çok güzel bir post olmuş emeğine yüreğine sağlık canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Canım portakal koksa iyi ama parfümsü değişik bir kokusu var, portakal çiçeği kokusu ile portakal kokusu arasında fark var sanırım bende pek anlamadım, ama kokusu çok hoşuma gitti :) Teşekkür ederim canım benim :)

      Sil
  7. Emeğinize Sağlık Öncelikle
    Genelde bu tarz paylaşımları ve yorumları bayanlar genelde kendi aralarında paylaşır.Bir bay olarak Le-Petit-Marseillais Dus jeli hakkında arama yapıyordum. Nedir, ne değildir diye... kullanıcı yorumları ne derken birden sizin sayfanızda buldum kendimi.Gayet açıklayıcı bir ürün tanıtımı olmuş.
    SAYGILARIMLA

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim, beğenmenize ve işinize yaramasına sevindim.. Le Petit ürünleri denenmeye değer güzellikteler, umarım siz de beğenirsiniz..

      Sil
  8. Ben de şeftalili olanını bitirdim şuan sütlüsünü kullanıyorum :) İkisini de çok beğendim diğer kokularını da mutlaka deneyeceğim, güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım :) Aynen o kadar hoş kokulu olanları var ki, sırayla deniycem ben de,sende güle güle kullan canım :)

      Sil

Lütfen yorumlarınıza link eklemeyiniz! Link eklenen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Copyright © Başka Güzel