Oriflame Pure Colour 8'li Göz Far Paleti - Sand & Green

Oriflame ürünlerini geçmişte ve hali hazırda da kullanıyorum. Genel olarak başarılı bulduğum, katalog üzerinden temin edilebilen bir kozmetik markası. Memnun kaldıklarımın yanında kalmadığım ürünleri de mevcut. Bu far paletini renklerin bana uyması ve o dönem katalogda indirimde olması sebebiyle satın almıştım.. Açıkçası katalogda gördüğümde çok daha büyük bir ambalaja sahip olduğunu düşünmüştüm. Ancak çok daha küçük, avuç içi kadar bir ambalaja sahip bir ürünle karşılaştım. 4,8 gramlık bir ürün için aslında gayet yeterli bir boyut ben görüntüye aldandım diyebilirim..


Oriflame Pure Colour 8'li Göz Far Paleti - Sand & Green

Paletin detaylarına gelirsek, 8 li bir renk kombinasyonuna sahip, pastel ve yarı sedefli yarı mat farlardan oluşuyor. Yumuşak sayılabilecek bir yapısı var sert, fırçaya zor alınan bir yapısı yok. Tozutma problemi maalesef ki bu palette de mevcut.Çantaya at çık kıvamında, pratik ufak bir ürün, her makyaja uyabilecek renklere sahip.Gerek gündüz gerekse gece makyajlarınızda rahatlıkla kullanabilirsiniz..Pigmentasyonu açık renklerde biraz sıkıntılı olsa da diğer koyu renklerde gayet güzel, bir far bazı üzerine yeterli kalıcılık sağlayabilirsiniz..

Oriflame Pure Colour 8'li Göz Far Paleti - Sand & Green
Palete ilk soldaki sıradan başladım, işaret parmağımdaki açık renk ışıltısız mat bir kemik rengi, Brulee fara benzeyen daha az pigmentli ve uçuş uçuş bir renk. Diğer yanındaki renk mat bir bakır kahve diyebilirim, yumuşak göz makyajlarında çok severek kullanıyorum kendisini..Bir diğer renk ise fotoğrafta tam rengi çıkmasa da koyu bir yeşil renk, aslında çok çokta fark edilmiyor böyle koyuca bir yeşil renk.En son renk ise koyu gri siyaha yakın bir renk, bu renk oldukça yumuşak belirtmeliyim çok kolay kırılabiliyor.. En sık kullandığım sıra bu sıra..

Oriflame Pure Colour 8'li Göz Far Paleti - Sand & Green

Bu sıra açık renklerden oluşuyor diğerine nazaran.. İşaret parmağımdan başlarsak, hafif sedefli bir bej rengi,çok hafifte şampanya rengine kaçıyor bana göre.. Yanındaki ise sedefli açık taba bir renk, özellikle kombin göz makyajlarında çok hoş makyajlar ortaya çıkıyor, tek kullanmaktansa ben bu şekilde kullanmayı daha çok seviyorum..Yanındaki renk ise mat bir yeşil renk olduğu gibi çıkmış rengi, tamamen bu renk.. En sondaki renk ise tamamen mat bir açık kahverengi, yapıları açık renklere nazara daha yumuşak olduğu için koyu renkler kırılmaya çok daha müsait dikkatli olunmasında fayda var..

Oriflame Pure Colour Göz Farı Paleti'nin toplamda 3 adet farklı renklerde çeşitleri var..Bende ki Sand & Green olan paleti..Katalog dönemlerinde indirime girebiliyor değerlendirebilirsiniz.. Normal fiyatı 35,90 tl, sanırım şuan katalog fiyatı 17,90 tl, sitesinden göz atabilir, temsilcilerinden sipariş edebilirsiniz..

25 yorum :

  1. Renklere byıldım Comfort Zone'la benzeşen renkler mevcut. Buarada palet tam benlikmiş boyut olarak aradığım bir paletti seyahatlerde iyi olur. Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen canım Comfort zone'ye benziyor ancak mat ve daha az pigmentli ondan. Bol bol seyahat yapan biri için kesinlikle avantaj, teşekkür ederim canım :)

      Sil
  2. Hem mat hemde sedefli renklerin olması güzel :) güle güle kullan canım öptüm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım minicik bir palette hepsi mevcut :) Teşekkür ederim canım çok öpüyorum :)

      Sil
  3. Oriflame benimde sevdiğim bir marka ama ben şu mat yeşile ayrıca bittim :) Güle güle kullan canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen özellikle gece makyajlarında çok hoş duruyor :) Teşekkür ederim canım..

      Sil
  4. Renkleri gerçekten çok güzelmiş. Güzel günlerde kullan canım.

    YanıtlaSil
  5. Beğendiğim renkler bir arada. Gerçek boyutlarını çok merak ediyorum ben de... Bitme potansiyeli taşıması hoşuma gitti, tabi pratikliği de... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen, boyutları küçük ürünler taşıma açısından çok pratikler, buda onlardan biri :)

      Sil
  6. hepsinin rengi çok güzel günlük ve gece makyajlarında kullanılabılen bır palet cok hosuma gıttı :) güzel bir yazı olmus canım elıne saglık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım gayet kullanışlı bir palet bende öyle düşünüyorum:) Teşekkür ederim canım benim :)

      Sil
  7. çok güzeldir kullanmışlığım var temsilci iken

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ben de kendi ihtiyaçlarım için kısa bir dönem temsilci olmuştum, o zaman aldığım bir palet..

      Sil
  8. Hem renkler hem tasarım wet n wild'i anımsatıyor :) Güzel günlerde kullanın :) http://makyajdevrimi.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet görünüş itibariyle öyle :) Teşekkür ederim :)

      Sil
  9. tozutuyor derken canım dağılıyo mu demek istedin? ben bunu bi arkadaş kataog getirmişti görmüştüm hoşuma gitmişti ama görmeden alamam demiştim. oriflamein ürünlerigüzel mi? parfümleri nasıl? rujları shine rujlar çok güzeldi arkadaşımda vardı numunesi çok hoş. bi de üç boyulu rujları var ortası açık renkli. onlar nasıl acaba yaa merak ettim ^-^
    farın renkleri çok hoş gözüküyor gölgeli tatlı makyajlar , dumanlı makyajlar yapılır bu renklerle . far bazı derken ay çok cahilim hiç görmedim ben far bazı diye bişi ya, hangi markada var ki. koskocaman sevgiler <3<3<3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım hem fırçaya alırken tozutuyor hemde uygularken göz altlarına dökme yapabiliyor ki bu Wet n wild farlarda hatta The balm farlarda bile olabiliyor.. Genel olarak Oriflame ürünlerinden ben öyle aman aman memnun kalmadım canım açıkcası söylemem gerekirse. Çeşitli parfümlerini kullandım ancak kalıcılıkları pekte iyi değil bunu belirteyim, maskaraları, rujları özelikle asansörlü kalemleri başarılı, defalarca aldım kullandım ve hala kullanıyorum. Cilt bakım ürünlerinin çoğunu kullanmadım, kullandıklarıma bakarsam olsada olur olmasada olur alternatifi gayette var dışarıda.. Farların pigmentasyonlarında sıkıntılı olduğunu gözlemledim bu ve diğer farlarında. 3 boyutlu ruj derken hangisini kast ediyorsun bilmiyorum ama çok rujunu kullandım zamanında, testerda kullandım gayet güzel ve başarılılar..Benim fikrimi soracak olursan ruj, maskara,asansörlü kalem ve bir kaç serinin pudra ve fondöteni dışında pek tercih edilebilecek ürünü yok bu tamamen benim fikrim ama belki sen beğenirsin yine de çok uygun fiyatlı denk gelrisen merak ettiğiklerine şans ver ve kendin bir dene bakalım, çok yeni çıkan ürünlerini denemedim misal onlardan memnun kalacağın avrdır belki..

      Far bazı derken canım farı daha uzun süre ve canlı tutan bir ürün.En popüler ve başarılı uygun fiyatlılar içerisinde The Balm far bazını öneririm..http://benimtutkumm.blogspot.com.tr/2015/01/the-balm-put-lid-on-it-far-baz.html Buradan göz atabilirsin canım.
      Pek uzun oldu umarım aklında sorulara cevap verebilmişimdir. :)

      Sil
    2. çok teşekkürler detaylı yanıtın için canım <3<3<3

      Sil
    3. Rica ederim canım :) <3

      Sil
  10. yeşil hariç hepsini severek kullanabilirim =)

    YanıtlaSil

Lütfen yorumlarınıza link eklemeyiniz! Link eklenen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Copyright © Başka Güzel