Pastel Spring Blush - On Allık 15

Pastel Spring Bursh allığına çok geç sahip olanlardan biriyim sanırım..Serinin sadece 2 rengi var, bende ki 15 numara olanı bir de 10 numaralı mat bir pembe rengi var, çok daha geniş bir renk skalasına sahip olmasını dilerdim şahsen çünkü pigmentasyonu ve kalıcılığını çok beğendim.. 



15 numaralı şeftali tonlarda olan bu allık içerisinde hafif ışıltı barındıran bir renge sahip. Ancak bu ışıltı yüzde sırıtmayan cilde çok hoş bir canlılık veren yapıda.. Turuncu-şeftali arası bir rengi var. Ben her cilt tonuna yakışabileceğini düşünüyorum.. 



Tozutma problemi pek yaşamadım, tek alımda bile oldukça güzel renk vermesi var kalıcılığı da keza öyle, sabah uyguladığım allık akşam geç saatlerde bile gayet dağılmadan kalabilmişti.. Kapağındaki minik aynası çantaya at çık açısından oldukça pratik ve kullanışlı. Aynı zamanda dış ambalajının deseni ve aynı desenin allığa da yansımış olması gayet hoş düşünülmüş ve kalitesini arttırmış bana göre fiyatına bakmaksızın.. İçerisindeki desen öyle  bir kaç kullanımda uçup gidecek türde değil merak etmeyin biraz daha o hoş görüntüye sahip olabileceksiniz :)


Fiyat performans olarak oldukça başarılı bulduğum bu hoş allıkları denemenizi kesinlikle öneririm..

Pastel Spring Bulsh allıklar 5 gramlık bir ambalaja sahip, fiyatı ise 10 tl civarı.. Gratis, Watsons ve benzeri kozmetik mağazalarından Pastel ürünlerine ulaşabilirsiniz..

27 yorum :

  1. Sonbahar aylarında vazgeçilmezim ve oldukça bereketli bir allık :)

    YanıtlaSil
  2. Bu allıklardan galiba bir tek ben almadım :) :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunu düşünen en son kişi benim sanıyordum :)

      Sil
  3. çok şeftali rengi sanki güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ciltte dağılınca çok naturel duruyor, teşekkür ederim :)

      Sil
  4. bu seride başka allıklar da var adları spring blush olmayabilir ama dizayn aynı.. ben 17 numarayı da severek kullanıyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu seride değil ancak bu dizayna sahip pretty women cheeks serisinde de çok güzel renkler var evet, senin ki muhtemelen bunlardan.. Onlara henüz buralarda denk gelmedim gelirsem almak istediğim renkleri var..

      Sil
  5. Merhabalar takipteyim çok güzel bir yazı olmuş Ben bu renkteki allıklara gerçekten bayılıyorum :)) Benim de bloguma beklerim http://ciltvemakyajbakimim.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  6. Minik minik başlasan olur sanki :)

    YanıtlaSil
  7. Pastel' in bu allıklarını ben de çok seviyorum cnm, gerçekten performansları çok iyi ;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen canım ben de çok memnun kaldım performansından :)

      Sil
  8. Pigmentasyonu da güzel gibi güle güle kullan.Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet pigmentasyonu çok güzel, teşekkür ederim canım..

      Sil
  9. Ben de çok seviyorum bu allığı, tam baharlık :)

    YanıtlaSil
  10. Ne aramıştım bu rengi geçen yıl asla hiçbir yerde bulamamıştım hep 17 numarasını görüyordum tam böyle bi turuncumsu renk aradığım için alamamıştım hala da göremiyorum biliyo musun sanıyorum çok tercih edilen bir renk güzel günlerde kullan eminim sana çok yakışıyordur canım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım o başka bir seri aslında ambalajı aynı ama 17 numara bu seride yok 10 ve 15 var. Watsons'larda da çok az zaten ben de anlamadım :/ Teşekkür ederim canım benim, sana da aynı şekilde çok yakışacaktır eminim :)

      Sil
  11. Pastel son zamanlarda çok güzel ürünleri üretmeye başladı.Allığını denememiştim rengi harikaymış

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım, çok hoş bir allık bunu ve diğer serilerini de denemeni tavsiye ederim..

      Sil
  12. Bu allıklara bayılıyorum ama bende hala yoklar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende bayılıyordum sonunda sahip olabildim :)

      Sil

Lütfen yorumlarınıza link eklemeyiniz! Link eklenen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Copyright © Başka Güzel