Patatesin Mucizevi Faydası

Patatesin mucizevi etkilerini artık bilmeyen yoktur diye düşünüyorum.. Cilt bakımında, özellikle de göz altı morluklarında müthiş işe yarayan bir nimet kendileri.. Ben ise bu yazımda sizlere patatesin çoğunlukla bilinen ama her zaman her yerde rastlayamayacağınız bir faydasından bahsetmek istiyorum. Mide sorunları olanlar, midesinde yanma, ülser, gastirit, reflü, mide ekşimesi sorunları yaşayanlar bu nimetten mutlaka faydalanmalılar. Bunu bizzat denemiş olan ben ve aile bireylerimden yola çıkarak sizlerle bu mucizevi nimeti paylaşıyorum. Hatta şöyle ki mide ülseri olan bir tanıdığımızın ameliyat olması gereken dönemde bunu denemesi üzerine midesindeki yaraların geçmesi, doktorun bile hayretle karşılaması bence patatesin bu mucizevi etkisini çok daha net bir şekilde ortaya koyuyor.. 
Bilirsiniz eskiden çiğ patatesi çocukların ellerine verirlerdi  yesin de kurtu düşsün diye, bağırsaklardaki etkisi herkesçe malum, midede ki etkisi de bir o kadar başarılı.. 



Elbette öncelikle doktorunuza başvurmak en doğru şey ancak sonrasında doğal yöntemlerle ben bunun üstesinden gelirim derseniz ve örneklediğim olaydan yola çıkarak derdinize derman isterseniz bunu denemenizi şiddetle tavsiye ediyorum..
Bir zararı olduğunu düşünmüyorum sonuçta ilaç değil patates, sürekli tükettiğimiz bir gıda..



Şimdi yapılışı ve uygulanışı şu şekilde;

Yumruk kadar temiz bir patatesi (yarasız beresiz alınırken temiz olması lazım, çamurlu değil) güzelce yıkıyorsunuz, sonra bir rende yardımıyla kabuğu ile rendeliyorsunuz, suyu iyice sıkılacak posası kalacak, bu işlemi katı meyve sıkacağı ile de yapabilirsiniz, hazırlık aşaması bu kadar. Bunu sabahları aç karnına içeceksiniz, her sabah tekrar tekrar taze olarak yapılacak. Bunu 1 hafta süreyle her gün yapacaksınız. 1 hafta sonunda sıkıntınızın hafiflediğini gözlemleyeceksiniz.Hatta bir kaç gün içinde bile faydasını görmeye başlayacaksınız. Oldu da 1 hafta sonunda tamamen geçmedi sıkıntınız 15 güne tamamlayabilirsiniz. Daha sonra ara verip tekrar devam edebilirsiniz dilerseniz..

Umarım faydalı bir yazı ve tavsiye olmuştur.. Görüşlerinizi belirtirseniz mutlu olurum.. 

Sağlıklı günler....

19 yorum :

  1. Efendim ilk defa duyuyorum Kaleminize sağlık, Teşekkürler

    http://tekneden.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  2. Emeğine sağlık canım mide için süper bi nimet patates

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ediyorum canım, aynen doğanın mucizelerinden..

      Sil
  3. Ben yazdığın her şeyi yeni duyuyorum göz morluğu kurt düşürme yok artık diye okudum :) çok bilgilendirici bir yazı oldu benim için :) teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım, faydalı olabilirse ne mutlu bana :) İlk kez de benden duyman ayrı bir mutlu etti beni, teşekkür ederim tekrar :)

      Sil
  4. Faydalı bilgi teşekkürler canım annemde reflü var söylim bari :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim canım, umarım annen faydasını görür :) Geçmiş olsun..

      Sil
    2. Teşekkürler tatlım umarım ♥

      Sil
  5. İlk defa duyduğum şeyler teşekkürler paylaştığın için :) Blogun keşif etkinliğinde gördüm ve takipteyim banada beklerim. www.beautybygizzy.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim teşekkürler canım, zaten takip ediyorum seni :)

      Sil
  6. Selamlar. Sizi henüz açılan Moda Blogları Platformuna davet ediyoruz, blogunuzu eklemek istemezmisiniz? Blogunuzu aşağıdaki adresten ekleyebilir veya eklenmiş olan blogları inceleyebilirsiniz. Saygılar... Modaland - Modalı Hayatlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, daim olsun dilerim. Elbette eklemek isterim, inceliyorum şimdi, teşekkür ederim..

      Sil
    2. İlginize teşekkür ederim. :)

      Sil
    3. Rica ederim bende blogumda görmekten mutlu olurum sizi :)

      Sil
    4. Bende öyle blogunuz sade ve güzel ;)

      Sil
  7. Faydalı bilgiler için teşekkürler :) Bloğunuzu modaland aracılığı ile takibe aldım. Benimde yaşam bloğum var. Banada beklerim.Sevgilerimle ...
    ( apaydindunyam.blogspot.com)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim beğenmenize sevindim ayrıca da hoşgeldiniz :) Elbette geliyorum blogunuza..

      Sil

Lütfen yorumlarınıza link eklemeyiniz! Link eklenen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Copyright © Başka Güzel