Stuart: A Life Backwards

Etkisinden kolay kolay kurtulamadığım nadir filmler vardır hayatımda, izlendikten sonraki bir kaç gün benim için tabiri yerindeyse ruh gibi geçer.. Yine böyle bir kaç gün geçirmeme sebep olan bir filmden bahsetmek istiyorum sizlere; Stuart: A Life Backwards.. Film 2007 yapımı ve yaşanmış gerçek bir hayattan alıntı..Film sokaklarda yaşayan alkolik bir evsizin yaşadıklarını konu alıyor bunu sondan başa sararak yapıyor.. Bu tarz filmleri çok daha fazla seviyorum, etkisi bende çok daha derin oluyor..
Film tavsiyesi verirken normal hayatımda da fazla ayrıntı vermeyi sevmiyorum, fazla ayrıntıya giren yorumcuların yorumlarını bile okumadan es geçiyorum. Herşeyin sürpriz olması, benim filmi keşfedip içine girmem gerekiyor.. Bu nedenle sevmediğim şeyi burada da yapmak istemiyorum, keza cidden izlemenizi istediğim bir film, gereksizce detaylara inip filmi izlemiş kadar olmanızı istemiyorum.. Minik minik anektodlar bir filmi merakla bekleyip izlemek adına yeterli..
Stuart Shorter evsiz sokaklarda yaşayan bir alkoliktir yolları bir şekilde kitap yazarı olan Alexander Masters ile kesişir ve hikaye bu şekilde kaleme alınır. Hayatı kaleme alıp kitaplaştıran işte bu yazar, yönetmen David Attwood ise filme aktaran..
Filmi kesinlikle öneriyorum, beni çok çok derinden etkileyen bir film..Tom Hardy'nin (Stuart Shorter) oyunculuğu kesinlikle sıra dışı.. Anlatmak istediklerini, verdiği mesajları, o kadar iyi hissediyorsunuz ki, çok başarılı geçişleri var..
Filmi eğer mümkünse alt yazılı orjinal haliyle izleyin! Israrla bunu öneriyorum! Dublajlı bu saydığım etkileri alabilmeniz çok zor..
Stuart: A Life Backwards'ın bana hissettirdikleri bunlardı umarım sizde beğenirsiniz, keyifli seyirler..

8 yorum :

  1. Kesinlikle izleyeceğim! hatta bu akşam izleyeyim ben:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım beğenirsin canım, izlenimlerini bekliyorum :)

      Sil
  2. Benedict Cumberbatch varsa izlenmez mi ya :) en kısa zamanda izleyeceğim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok başarılıydı cidden.. Umarım beğenirsin canım :)

      Sil
  3. akşam ne seyredeceğim belli oldu =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım beğenirsin canım, yorumlarını bekliyorum o halde :)

      Sil
  4. Ilgimi cok cekti. En yakin zamanda izleyip haber verecegim! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım sizde beğenirsiniz, cidden güzel bir film, teşekkür ederim ve yorumlarınızı beklerim :)

      Sil

Lütfen yorumlarınıza link eklemeyiniz! Link eklenen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Copyright © Başka Güzel