Milk & Honey Gold Besleyici El ve Vücut Kremi

Oriflame'nin en çok beğendiğim ürünleri cilt bakım ürünleri..El ve vücut için olan bu bal ve süt içerikli kremini uzun süredir kullanıyorum, bu 3. kutum ve bitmek üzere, indirim döneminde denk gelirsem tekrar almak isteyeceğim hoş bir seri Milk&Honey serisi..

body cream

Vücut ve el için çok amaçlı bir krem olan bu ürün, bir parfüm edasında etki bırakıyor ciltte. Yumuşatması, nemlendirmesi çok yerinde.Aşırı yağlı bir his bırakmayan, dozunda bir nemlilik veren bir ürün. Çoğunlukla cildimde kullanıyorum bu kremi, özellikle duş sonrası tüm vücuduma uyguluyorum ve buram buram bir ballı süt kokuyorum :) Kalıcılığıda bir hayli güzel, hemen uçup gitmeyen dağılmayan bir etkisi var.

Çok akışkan olmayan ancak çok yoğun yapısıda olmayan bir krem. Milk & Honey serisinin bir çok ürünü mecvut. Gece-gündüz kremlerinden, sabunlarına, şampuan ve saç kremlerine, duş jellerinden vücut süngerlerine, el kremlerinden, göz kremlerine kadar geniş bir ürün yelpazesine sahip.

vücut kremi, body cream

Milk & Honey Gold Hand & Body Krem 250 ml lik dolu dolu bir ambalaja sahip,açıldıktan sonra 12 ay ömrü var. Ürünün fiyatı 30,90 tl ancak dönem dönem kataloglarda indirimlerde ve çeşitli kampanyalarda olabiliyor, denk gelirseniz bir denemenizi öneririm. 

Oriflame ürünlerine www.orikatalog.com adresinden ulaşabilir,inceleyebilirsiniz..

14 yorum :

  1. Güzel yazı için teşekkürler

    YanıtlaSil
  2. süt ve balı severim =) yumuşacık bir ürüne benziyor =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bıraktığı histe aynen öyle yumuşacık canım :)

      Sil
  3. sürekli kullandığım bir kremdir çok seviyorum bunu acayip de güzel kokuyor ve nemlendirmesi çok iyi

    YanıtlaSil
  4. Ben bu kremi aldım. Sadece elimde kullanıyordum. Düzenli olarak kullanmama rağmen kutusu o kadar büyük ki açalı bir sene olacak neredeyse daha bitmedi. Son kullanma tarihi geçecek. Ben bu kremin vücuda kullanıldığını bilmiyordum. Kullanayım da bitsin bari :-) Yazı için teşekkürler. İşime yaradı :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vücut içinde kullanırsanız bitme süresi hızlanacaktır biraz daha :) Ben teşekkür ederim, işe yaramasına sevindim :)

      Sil
  5. Yagli ciltlerdede kulaniliyormu?

    YanıtlaSil
  6. yüzümüz içinde kullanabilir miyiz?

    YanıtlaSil
  7. Cream soap bar sabun nasıl bilginiz var mı

    YanıtlaSil

Lütfen yorumlarınıza link eklemeyiniz! Link eklenen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Copyright © Başka Güzel