Maybelline Master Drama Khol Liner Göz Kalemi - Charcoal Grey

Göz kalemlerinde yumuşak ve asansörlü olanları tercih ediyorum,renkli olanlardan çok siyah,gri ve kahveler en çok kullandıklarım bunların yanında yeşil ve lacivert rengini de uyumlu göz makyajlarında kullanabiliyorum nadirde olsa, koyu kahve göz rengine sahibim ve koyu renkleri çok daha fazla yakıştırıyorum kendime.. Tabi akmayan,bulaşmayan göz kalemleri istense de göz içerisinde göz sıvısı buna pek izin vermiyor, ilk sürüldüğü gibi kalemin göz içerisinde durması çok zor oluyor bunu en aza indirgeyen, zaman içerisinde daha az silinme yapan göz kalemlerinden biri Maybelline Master Drama göz kalemleri. 
Maybelline Master Drama Khol Liner Göz Kalemi - Charcoal Grey
Yapıları yumuşacık kalemtraşla açılmaya pek müsait değil tabi bununda çözümü var, ben siyah olanını kolay harcamışken, az kalmışken bitmeye fark ettim, öğrendim.. Bunu gibi yumuşak yapılı asansörsüz söz kalemlerini açmak için önce buzdolabında biraz bekletip akabinde traşlarsanız çok daha rahat bir açma işlemi yaşarsınız.Zira yumuşak yapılı kalemleri açarken kalem kırıla kırıla 3-4 kullanımlık hale geliyor bu çok can sıkıcı..
Maybelline Master Drama Khol Liner Göz Kalemi - Charcoal Grey
Master Drama göz kalemlerinin siyah,kahve ve gri renkleri mevcut bende. Her ne kadar asansörlü kalemler ilk tercihim olsada maalesef güzellikleri,başarısı aldırmadan edemiyor insana.. Yazıya konu olan rengi Charcoal Grey-Grıs Charbonneux rengi.. Griden çok füme bir renk. Bu kalemlerin pigmentasyonu çok başarılı olduğu için rengi çok net alabiliyorsunuz, resimde de görebileceksiniz inanılmaz güzel bir ton,özellikle kahverengi gözlerde hafif akma yapınca yahut alt kirpik diplerine ve üst kirpik diplerine ince bir çizgi ile uygulayıp bir far fırçasıyla hafif dağıtınca çok güzel ve doğal bir gölgeli göz makyajı çıkıyor, siyahtan çok daha hoş durduğunu düşünüyorum.Gri tonlarını ben renkli gözlere de çok yakıştırıyorum ayrıca, bu renk renkli gözlerde de inanılmaz güzel duracaktır eminim..

Aynı zamanda eyeliner olarakta kullanılıyor bu kalemler ve uzun süre kalıcılığı eyeliner olarak çok daha başarılı.Sabah sürdüğüm eyeliner akşam geç saatlere kadar akmadan,bozulmadan durabiliyor.İnce eyeliner çekmek birazcık zor olasa da fırça ucuyla alıp uygulama yapabiliyorum, yumuşak yapısı buna çok müsait, kesinlikle tavsiye ederim..

Maybelline Master Drama göz kalemlerini Gratis,Watsons ve çeşitli kozmetik mağazalarından satın alabilirsiniz..

6 yorum :

  1. bu ürünü mutlaka denemek istiyorum teşekkürler

    YanıtlaSil
  2. Ben Maybelline'nin master shape kaş kalemini kullanmıştım. Çok sevmeme rağmen, çok yumuşak bir yapısı vardı, tek bir sefer ucunu açmaya çalıştım, kalem bitti :-) Buzdolabına koymak hiç aklıma gelmemişti, öğrenmek süper oldu :-)
    Ellerine sağlık canım :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yumuşak uçlar yüzünden güzelim kalemim minnacık kaldı şimdi o yöntemle rahatım, sende seveceksin canım kurtarıyor kalemi :) Çok öpüyorum canım :) <3

      Sil
  3. Bazı göz kalemleri bende alerji yapıyor ondan hep aynı markaları kullanıyorum ama bir kere alıp bu ürünüde deneyebilirim alerji yapmazsa güzel bir ürüne benziyor sevgiler:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunu ancak deneyerek anlayabilirsiniz,umarım seversiniz :)

      Sil

Lütfen yorumlarınıza link eklemeyiniz! Link eklenen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Copyright © Başka Güzel