True Spirit Fondöten Süngeri

Makyaj süngerleri doğal homojen bir cilt makyaj yapmak için bize olanak sağlayan oldukça işlevsel araçlar. Bir çok markanın makyaj süngeri mevcut piyasada bunlardan uygun fiyatlı olanlardan, True Spirit fırça saplı sünger bu yazımın konuğu oldu..
True Spirit Fondöten Süngeri
Bir Watsons ürünü olan True Spirit markası farklı ürün yelpazesine sahip.. Fiyatlarıda gayet uygun, bu fondöten süngerinide net hatırlayamıyorum ancak oldukça uygun bir fiyata almıştım sanıyorum 5-6 tl gibi bir fiyatı vardı.. Süngerin yapısı diğer süngerlere nazaran biraz daha sert ancak ıslanınca diğerleri gibi şişiyor ve saplı olmasından dolayı özellikle burun kenarları ve göz altlarında uygulamayı oldukça kolaylaştırıyor.Yine diğer süngerlere nazaran bir tık daha ürünü emiyor ancak neredeyse eklips süngerle aynı diyebilirim bu durum.. 
True Spirit Fondöten Süngeri
Süngerin ucunun sivri olması, boyutunun küçük olması yüz makyajından ziyade detay bölgelere ürün uygulamada epey bir kolaylık sağlıyor.. Süngerin sapına birleştiği yer gayet sağlam, öyle yıkamada, yada sert kullanımda çıkıp düşecek türde değil. Yıkanıp kurumasında herhangi bir sıkıntı yaratmıyor, diğer süngerlerinizden pek farkı yok temizliğinde.. Ambalajıda çok hoş, ağzı kilitli, seyahetlerde felan çok rahat taşınabilir, tozlanmaması için de güzel saklanabilir türde.İçerisinde gül detaylı çok hoş bir karton var bunun için bile atmaya kıyamaz insan :)

True Spirit fondöten süngeri Watsons mağazalarında satılmakta..Fiyatı gayet uyun, göz atmanızda fayda var.

20 yorum :

  1. Aslında süngerlerle yıldızım pek barışmadı. Fondöteni sürerken fondötenin elime bulaşmasına, tırnak aralarına dolmasına çok sinir oluyordum :)) Bu sünger hem de saplı. Denemekte fayda var :) Bir de yıkarken renk atıyor mu veya parçalanacak türden bir sünger mi sence? Cevabını bekliyorumm :)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle saplı olması daha avantaj,saklanması daha homojen,dikine fırçalığa koyulabilir :) Ben 3 sefer yıkadım herhangi bir renk akması yaşamadım, hor kullanan biri olarak bu tarz ürünlerimi :) herhangi bir yırtılmada olmadı sapında çıkmada,indirimde denk gelirsen birde memnun kalmazsan aldığıma değmezmiş demezsin :)

      Sil
  2. ben de düşünüyorum bu fırçayı almayı teşekkürler..

    YanıtlaSil
  3. Bir sünger canavarı olarak, bu ürün çok ilgimi çekmişti ama kolay parçalanıyor demişlerdi, almadım. Şimdi sende okuyunca, keşke alsaydım dedim canım benim. Mutlaka bakacağım ilk fırsatta. Öpüyorum güzel arkadaşım <3 <3 <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım arkadaşım benim ben parçalanma gibi bir durumla karşılaşmadım benim şansım olsa gerek :) Umarım sende de öyle olmaz memnun kalırsın,çook öpüyorum canı arkadaşım benim <3 <3 <3 :*

      Sil
  4. bende de pembesi var unutmazsam göz altına kapatıcı falan sürerken kullanıyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen bende göz altına uygulamayı daha çok seviyorum.

      Sil
  5. Çok tatlıymıs acaba yıkadıkca rengi akıyor mu ? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım herhangibi bir renk akması yaşamadım ben,umarım sende seversin :)

      Sil
  6. çok tatlı cnım ama ben pek kullanamadım saplı olduğu için :)

    YanıtlaSil
  7. bunu çok görüyordum ama yapısı hakkında bilgim olmadığından riske girmiyeyim diyordum:) hazır sendede güzel yorumları okuyunca tamam diyorum bizimlesin:)
    teşekkürler güzel yazın için, sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım sizde memnun kalırsınız,orta ayar iyi bir sünger,rica ederim sevgiler :)

      Sil
  8. çok değişikmiş ben ilk kez görüyorum watsonsa bidahaki gidişimde daha dikkatli bakayım ;)

    YanıtlaSil
  9. Rica ederim umarım sende memnun kalırsın :) pratik araçlar herzaman tercih sebebi :)

    YanıtlaSil
  10. Sürekli görüp hakkında karar veremediğim bir üründü.Bu yazı çok iyi oldu :)

    YanıtlaSil

Lütfen yorumlarınıza link eklemeyiniz! Link eklenen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Copyright © Başka Güzel