Loreal Paris Revitalift Magic Blur Anında Cilt Pürüzsüzleştirici Krem

Loreal Paris Revitalift Magic Blur Anında Cilt Pürüzsüzleştirici Krem yazmayı unuttuğum bir ürün oldu nasıl olduysa :/ O sebeple bu yazıma konuk kendisini seçtim ve sizlerle paylaşmak istedim..
Opti-Blur Teknolojisi ile kusur,gözenek ve kırışıklıkları engellemeyi hedefleyen bir bileşene sahip. Ürünün yapısını kremaya benzetiyorum ben, yoğun ama yumuşacıkta bir formu var.Alımı bu anlamda güzel ama bazen tüp hava dolunca alımda pıt diye fazladan sıçrayıp çıkıyor tüpten nereye gittiğini bilemiyorsunuz, dikkatli olmak lazım :) 
Loreal Paris Revitalift Magic Blur Anında Cilt Pürüzsüzleştirici Krem
Cildinize nemlendirici üzerine de kullanabilirsiniz tavsiyesi olsa da benim cildim karma-yağlı yer yer kuru olduğu için direkt uyguluyorum, herhangi bir nemlendiriciye ihtiyaç duymadım hiç.Kuru ciltler hafif nemlendirici uygulayıp bir süre bekleyip bu ürünü kullanabilirler.Çok yağlı ciltler dikkat etmeli çünkü bir süre sonra kusma yapma eğiliminde bu ürün, yaz aylarından ziyade kışın kullanıma daha müsait diye düşünüyorum bu ürün için, ben makyaj altına kullanacaksam kış aylarını sadece sür çık,pürüzsüz görünsün cildim diyorsam yaz aylarını tercih ediyorum..
Cildin renk farklılıklarını eşitleyip,gözenekleri doldurup çok güzel bir zemin hazırlıyor makyaja, bu anlamda makyaj bazı olarak severek kullanabilir bir ürün olduğunu söyleyebilirim.. Yüzünüzdeki ince çizgileri %80 oranında gizlediğini, daha pürüzsüz bir cilde gerçekten de kavuşturduğunu söylemeliyim.Cildinizde resmen kadifemsi o hissi duyabiliyorsunuz..
Loreal Paris Revitalift Magic Blur Anında Cilt Pürüzsüzleştirici Krem
Ürünün içerisinde silikon bulunuyor bu kadifemsi gözenek doldurucu özelliğinin büyük payı buradan geliyor.Cildi sonrasında güzelce temizlediğiniz ve bakımınızı aksatmadığınız sürece ben silikon içeren ürünleri kullanmakta sakınca görmüyorum, tabi bu tamamen benim tercihim..
Loreal Paris Revitalift Magic Blur Anında Cilt Pürüzsüzleştirici Krem
Ürün tamamen renksiz cildinizde herhangi bir renk bırakmıyor ve kokusu yok denecek kadar hafif, hatta yok bile diyebiliriz, o kadar yok :) Ürün 30 ml lik bir tüpte satılıyor,çok azacık bir alımı bile tüm yüzünüze yetebiliyor,yayılımı güzel..

Ben Magic Blur cilt pürüzsüzleştirici kremi severek kullanıyorum, henüz  bitmedi ancak bitince tekrar alabileceğim bir ürün olduğunu söylemeliyim.. 
Loreal Paris Revitalift Magic Blur Anında Cilt Pürüzsüzleştirici Kreme Watsons,Gratis, çeşitli kozmetik mağazaları ve online satış sitelerinden ulaşabilirsiniz, fiyatı 45-50 TL civarı, indirimde çok daha uygun fiyata satın alabilirsiniz..

27 yorum :

  1. bende yeni aldım. kullanmak için sabırsızlanıyorum. sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım sizde beğenir memnun kalırsınız, sevgiler..

      Sil
  2. Bana yaz için pek uygun değil gibi görünüyor :) ama yinede merak ettim biliyormusun :))indirimde yakaladığımda alıp denemeliyim :) iyi günlerde kullan canım <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bahar ve kış aylarında severek kullanırsın canım, indirimi yakalayınca al derim kalsın :)) Teşekkür ederim canım <3 :*

      Sil
  3. Çok merak ettim yazdıklarını okuyunca.İlk fırsatta bakayım buna :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel bir ürün, sevebileceğini düşünüyorum :)

      Sil
  4. Gözenekleri doldurma olayı çok iyi :)

    YanıtlaSil
  5. Çok memnun olduğum nadir ürünlerden biri. İkinci tüpü kullanıyorum şu an. Yorumlarım hemen hemen aynı seninle. Sadece az miktar yetiremiyorum. Yetirememek nasıl bir kelimeyse artık :D
    Yalnız bu ürün hiç indirime girmez mi yahu. Hep tam fiyatına denk geliyorum. Yazısını da hala yazamadım o ayrı:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu büyük indirimler oluyor ya hani, birde arada bazen Loreal cilt bakım ürünlerinde şu kadar indirim felan var diyorlar o zamanları kollamak lazım :)Bende Yılbaşı indiriminde almıştım:) Bende sevgili İremin yazısıyla yazmadığımın farkına vardım :) Ürünün kaderine bakarmısınız :)

      Sil
  6. Güzel bir ürünmüş iyi günlerde kullanın:)

    YanıtlaSil
  7. Merak ettim doğrusu. Hiç aklımda yokken aklıma girdi.

    YanıtlaSil
  8. Çok merak ettim, hiç duymamıştım Lorealin böyle bir ürünü olduğunu. İndirim zamanı bakıcam mutlaka :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İndirim zamanı bir bak canım, gidince testerdanda dene seversin umarım sende :)

      Sil
  9. O kadife hisse bayılıyorum :)

    YanıtlaSil
  10. Benim de merak ettiğim ürünlerden canım benim... :) Ben hep aydınlatıcı bazlar kullandığım için, indirim zamanları buna bakmayı unutuyorum :) Bazen aklımda olan bir ürünü unutup bir türlü denemediğim oluyor, bu da onlardan... İlk indirimde bakayım bu sefer... Ellerine sağlık canım arkadaşım <3 <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende aklımda olan, giderken bile sayıkladığım ürünü unutup başka şey alıp eve geliyorum, buda ayrı bir sinir huy :)) Canım arkadaşım bunu seversin diye düşünüyorum, güzel bir indirimde değerlendir,hatta testerdan gidince yapısına bir bak bakalım sevebileceğin tarzdamı. Çok teşekkür ederim canım arkadaşım benim <3 <3 :**

      Sil
  11. Alınacaklar listeme ekledim. Teşekkürler yazı için :-)

    YanıtlaSil
  12. İlk sürüldüğünde kadife gibi bir his bıraksa da, sonra cildime çok fazla geliyor benim. Cildim yağlı olduğu için.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O genelde yaz aylarında sürünce başıma geliyor, bende daha serin havalarda kullanmayı seviyorum bu nedenle..

      Sil
  13. Sağlıkla iyi günlerde kullanın :) Yazınızdan sonra ürünü merak ettim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) Sevebileceğiniz bir ürün diye düşünüyorum :)

      Sil

Lütfen yorumlarınıza link eklemeyiniz! Link eklenen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Copyright © Başka Güzel