Canvas Tablonun En İyisi - Tabloda

Dekoratif ürünlere merakı olmayan varmıdır bilemiyorum, evlerimizin havasını değiştirmek, yaşadığımız alanı farklı kılmak zaman zaman ruhumuza da iyi gelen bir unsur bana göre ki ben bun sıklıkla yaparım. Yenilenmek, yenilemek bana en iyi gelenlerden. Bu nedene bu yazımın konuğu olarak bana göre canvas tablo denince ilk akla gelen ve son derece başarılı olan www.tabloda.com 'a yer vermek istedim..
canvas tablo, kanvas tablo

Canvas tablolar son dönmelerde oldukça popüler, özellikle modern ev dekorasyonunda sıklıkla kullanılıyor netten takip ediyorum inanılmaz güzel tablolar var ve çeşitli değişik şekillerle zenginleştirilmiş olarak kullanılıyor.. Canvas tablo denince benim karşıma çıkan en güvenilir ve kaliteli site Tabloda oldu, net! Hem kaliteli hemde uygun fiyatlı olması bunun yanında binlerce farklı tablo seçeneği olması siteyi cazip kılmaya yetiyor, site kullanımının kolaylığı da cabası.. Asıl olay ise size özel tablolar tasarlıyor olmaları! Evet size özel seçeceğiniz bir resmi dilediğiniz ölçü ve şekildeki tabloya basıyor ve harika bir korumayla sizlere sunuyor. Ben bunu bizzat yaşadığım için söylüyorum. Erkek kardeşimle olan bir resmi seçip bunu tablolaştırmalarını istemiştim, o kadar hızlı ve özenli bir şekilde çalışılmış ki, aynı gün kargoya verilmiş ve bir gün sonrası da şehrime ulaşmıştı!  İnanılmaz hızlı bir çalışma şekilleri var bayıldım! Parçalı olan büyük boylarından yaptırmak istiyorum bir kere de, gayet başarılı baskıları var zira, kullanılan malzeme gayet kaliteli. Harika bir koruma ile geldi kargom, kutunun içerisinden tabloyu çıkaramadım bile o kadar muhafazalı paketlemişler, ne bir ezilme ne bir deformasyon hiç bir sıkıntı yoktu. Canvas birde düşünün..


canvas tablo resim baskı
Sitede binlerce farklı çeşit tablo var, kategori yelpazesi oldukça geniş.Parçalı, tek, çerçeveli gibi bir çok değişik imkan sunuyor sizlere..Tablolarda kullanılan baskılar HD formatında, gerçeğe yakın renkler kullanılarak,ömür boyu solmayan renkler kullanılarak yapılıyor..Sipariş verdiğim tablomunda telefondan çektiğim bir resim olduğunu düşününce bu kadar kaliteli bir baskı ve görünümle karşılaşacağımı tahmin etmiyordum açıkçası..Renklerle oynanmamasına rağmen kullandıkları kaliteli malzeme ve işçilik resmin kalitesini artırmış resmin.. Sizlerde benim gibi kendi tablonuzu tasarlamak için Tablo kısmına girip tablonuzu tasarlamaya başlayabilirsiniz.. 
tabloda canvas tablo,hediyelik tablo
Ödeme seçenekleride gayet geniş ve benim en önem verdiğim ve ona göre site tercih ettiğim Rapid SSL ve 3D security koruma sistemi ile çalışıyorlar..Bunun yanında 3,6 ve 9 taksit seçenekleri de sunuyorlar..Aynı zamanda havale/Eft de yapabiliyorsunuz..Şuan tüm tablolarda %30 indirim ve ücretsiz kargo kampanyası var, %30 indirimle çok güzel bir fiyata geliyor tablolar kesinlikle göz atın derim..
hediyelik canvas tablo,resim baskı canvas tablo,kanvas tablo
Bu resme oldum olası bayılırım.Mutluluğun resmi... Nasıl huzur kokan bir resim öyle değil mi? Bunun gibi daha bakmalara doyamadığım binlerce hazır tablo var sitede incelemenizi öneririm, benim bundan sonra da gönül rahatlığı ile alışveriş yapacağım bir site, sizlere de kesinlikle öneririm, hem evinizi hem hediye olarak resimlerinizi tablolaştırıp ortamlarınızı farklılaştırabilirsiniz..

12 yorum :

  1. Bu siteyi çok duyar oldum canım arkadaşım, en alttaki seçtiğin tablo gerçekten mutluluğu ve huzuru çağrıştırıyor😊 Öpüyorum kocaman❤️❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değilmi canım arkadaşım nasıl huzur verici bir resim 😇 siteye göz atmanı öneririm canvas ta çok iyi bir site cidden.Bende kockocaman öpüyorum canım arkadaşımm ❤❤💋

      Sil
  2. Mutluluğun resmine bakarken gerçekten mutlu oldum. Çok güzelmiş :)

    YanıtlaSil
  3. Bayılıyorum bu siteye bende kendi resmimin tablosunu yaptırdım gercekten kaliteli :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mi canım aynen cidden başarılılar bu konuda :)

      Sil
  4. seçtiğin tablo o kadar güzel kiii... çok beğendim. baktıkça içim açılıyor😌

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen, insanın baktıkça bakası geliyor oldum olası sıcacık hissettiriyor bu resim :)

      Sil
  5. Çok sevdigim bir resimdir.

    YanıtlaSil

Lütfen yorumlarınıza link eklemeyiniz! Link eklenen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Copyright © Başka Güzel