Rimmel London Lasting Finish Concealer-Correcteur

Rimmel Lasting Linish serisi kapatıcılığı ile bilinen bir seri. Fondötenlerin yenilenmeden önceki tüp ambalajdaki hallerini hala kullanıyorum, kapatıcı ve kalıcılıkları güzel ürünler. Bu nedenle ağır sayılabilecek, inceletilerek kullanılabilmeye müsait diye düşünüyorum seri fondötenler için. Bu yazıma konu olacak ürün ise yine aynı seriye ait Lasting Fınısh Concealer-Correcteur.
Ürünün 4-5 tonu var sanıyorum ki, ben göz altıda dahil yüzümü diğer bölgelerinde de rahat kullanabilmek adına en koyu rengi olan 030 numarasını satın aldım.. Ambalajında nemli,yağlı bir görünümde olsa da uygulamada o yağlı his gidiyor, çok çabuk cilde yapışıyor,sabitlenmesi hızlı,ancak buna rağmen çizgilere dolma yapıyor. Kapatıcılığı güzel, aldığım ton itibariyle morluk vs gibi cildin koyu yerlerini güzel kapatabiliyor. Göz altlarını güzel nötrlüyor evet ancak maalesef çizgilere biraz fazla doluyor az önce belirttiğim gibi. Pudrayla sabitlemek muhakkak gerekiyor, ancak kuru göz altlarına sahipseniz biraz sıkıntı olabilir,ağır gelebilir göz altlarınıza. Çok hafif uygulamakta fayda var bu kapatıcıyı..
Rimmel Lasting Fınısh Concealer-Correcteur, kapatıcı
6 gr lık bir küçük ambalaja sahip. Bir çok kişi hijyen konusunda bu tip ambalajlı ürünleri tercih etmiyor, bende keza öyle çok severek kullanmıyorum ancak ne var ki yinede bir şekilde almak durumunda kalıyoruz. Bu kapatıcıyı özel gün yada yoğun kapatıcılık istediğim günlerde severek kullanıyorum, özenli kullanımda çok başarılı sonuçlar alabilirsiniz bu kapatıcıdan,tavsiye ederim..

Rimmel Lasting Fınısh Concealer-Correcteur 19,90 TL ile Watsons mağazalarında satılmakta..

15 yorum :

  1. merak ettiğim bir üründü , paylaşım için teşekkürler... galiba satın alacağım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim..Kapatıcılığı cidden güzel,sevilmeye pek müsait :)

      Sil
  2. Ben bunu ancak corrector olarak kullanabilirim sanırım, zaten göz altlarıma her ürün doluyor. Watsonsa gidince testerına bir bakayım :) Ellerine sağlık can arkadaşım <3 <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olabilir canım benim corrector olarak kullanabilirsin.Gidince incele bir bakalım, sen hafif kullansan bile yeter sana :) Çok teşekkür ederim can arkadaşım benim <3 <3 :***

      Sil
  3. Ben de buna benzer essenceninkini kullanıyorum aşırı memnunum ondan canım tavsiye ederim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onuda duydum canım aklımda,teşekkür ederim :)

      Sil
  4. watsons a uğradığımda mutlaka bakıcam, teşekkürler yorum için
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
  5. Bende de var bu ürün ve dediğiniz gibi yoğun bir yapısı var. Çzgilere de bayağı doluyor. Benim elim hiç gitmiyor maalesef buna, Bobbi Brown'u tercih ediyorum yapısı hafif ve çizgilere dolması daha az

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen değil mi, çizgilere dolma olayı can sıkıcı, pudrayla bir nebze önüne geçilsede günlükden ziyade özel gün, ara sıra kullanıma daha yatkın..

      Sil
  6. Aykırı ruhun burda da sahnede yani :)) :* aynen sevenide sevmeyenide var bu tip ambalajları, bende pek hoşlanmam ama kullanmadanda geri kalmam işte :)) çok teşekkür ederim güzel gözlüm <3<3 :**

    YanıtlaSil
  7. Bir ara almayı düşünmüştm ama yoğun yapısı gözümü korkuttuğu için vazgeçmiştim.Eline sağlık canım<3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım yapısı yoğun, günlük rahat kullanmaya pek müsait değil.Çok teşekkür ederim canım <3

      Sil
  8. Bunu merak etmiştim elimdekiler bitince bakacağım 😊

    YanıtlaSil

Lütfen yorumlarınıza link eklemeyiniz! Link eklenen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Copyright © Başka Güzel