Pastel Daylong Lıpcolor Kıssproof - 22

Pastel Daylong kalıcı likit rujların en sevdiğim, sonbahar ve kış aylarına en yakıştırdığım renklerinden 22 numara bu yazımın konuğu.
Pastel daylong serisi rujları mat likit rujlar içerisinde gerek yapı gerekse verdiği renk yoğunluğu içerisinde en başarılı bulduğum seri diyebilirim..
Pastel Daylong Lıpcolor - 22
22 numara çok güzel bir mürdüm rengi. Her dudakta farklı farklı renklere büründüğünü gözlemledim.Bazılarında mor, bazılarında bordo bazılarında mürdüm rengini alabiliyor. Özellikle beyaz tenlilere çok çok yakışan bir renk. 

Pigmentasyonu çok güzel, tek sürüşte rengini veriyor, dalgalanma en az seviyede,çok uğraşmadan düzeltebiliyorsunuz.. Kuruma ve matlaşma süresi çok kısa, ayrım dakika gibi bir sürede matlaşıp,kalıcılık sağlanıyor..
Aplikatörü benim sevdiğim türde, yassı bir şekli var ve bu dudağa ürünü uygulamada oldukça kolaylık sağlıyor. 
19 numara ile çok benzer olsa da bende almadan önce karşılaştırma yaptım keza, 22 numara daha mavi alt tonlu, 19 numara daha kırmızı alt tonlu bir mor olduğunu gördüm. Yani 19 22 den daha bordoya yakın bir renk olabilir. 22 biraz daha vamp sayılabilecek renklerden..
Gün içerisinde bulaşma, dağılma elbette ki yapmıyor.Sadece bir şeyler yiyip içinde orta kısımda bir çizgi halinde açılma oluşuyor onuda yine oralara gelecek şekilde tazeleyip güne devam ediyorum.Tüm rujun üzerine olabildiğince tazelememeye çalışıyorum, çünkü özellikle koyu renk mat likitlerde kalın bir tabaka gibi yapay görüntüyle karşılaşma durumu yaşanabiliyor..
Pastel Daylong Lıpcolor - 22
Bu seriyi seviyorum, diğer renklerini özellikle 23 numarasını ilk fırsatta almayı istiyorum..15 ve 20 numaralarını bulmak şuan için oldukça zor maalesef, birde indirimde almak isterseniz imkan dahilinde bile olmuyor :) Birde yeni çıkan ve buralarda denk gelmediğim, canlı canlı bakıp almak istediğim 27 numara var, oldukça nude bir renk, dudakta duruşunu görüp o şekilde almayı düşünüyorum, çok net bir renk çünkü..

Pastel Daylong Lıpcolor Kıssproof mat likit rujlar 22 TL civarı Gratis, Watsons başta olmak üzere bir çok kozmetik mağaza ve online sitelerde satılmakta..

26 yorum :

  1. renkler çok güzel, hafta sonu bakılacaklar listesine ekledim bile.... sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çok güzel, bu mevsimlerin ruju.Mutlaka bakın derim, sevgiler..

      Sil
  2. 22 numara en kısa zamanda almak istediklerimden. Seriden ben de inanılmaz memnunum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen bende bu seriyi sevdim, yavaş yavaş almayı düşünüyorum diğerlerinide :)

      Sil
  3. Rengi çok beğendim çok güzelmiş.....

    YanıtlaSil
  4. 22 numara harika bir renkmiş denk gelirse alacağım sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cidden harika, sana çok yakışacaktır eminim, sevgiler.. :)

      Sil
  5. Güzel bir renk kimisine gerçekten çok yakışıyor. Ama ben pek cesaret edemiyorum bu renklere. Paylaşım için teşekkürler 😊. Sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet biraz cesaret isteyen tonlarda ancak hafif uygulanırsa, yavaş yavaş korkuları yenip alışabilir insan sanki :) Rica ederim, sevgiler.. :)

      Sil
  6. Renkleri çok güzel canım arkadaşım, hepsini güle güle kullan :) Bu serinin renklerini ben de çok beğeniyorum ancak kullanamıyorum malesef. Ellerine sağlık canım benim, öpüyorum <3 <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım benim, sende kullansaydın eminim çok güzel dururdu, çok öpüyorum canım benim <3 <3

      Sil
  7. 22 numarayı elime alıp geri bıraktım bu gün 😃 bi tuhaf geldi gözüme ama yazını okuduktan sonra alasım geldi 😘😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biraz cesaret isteyebilir evet bu renk ama öyle korkulan gibi olmuyor dudakta, emin ol :)

      Sil
  8. 3 rengi de çok beğendim gerçekten bende de 15 numarası var kokusundan dolayı yeme isteği uyandırıyor 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 15 ve 20 kapanın elinde kalan cinsten bulsak :) (tabi indirimde olsa iyi olur:D) kokusu aynen çok tatlı :)

      Sil
  9. Renk çok iddialı ve güzel eminim sana da çok yakışmıştır canım :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım benim biraz düşündürüyor ama emin ol sürünce dudakta çok hoş,ayrı bir hava katıyor :) Ben eminim sende de çok güzel duracaktır <3 :*

      Sil
  10. Kendime hic yakıstırmıyorum ama cogu kisiye gidiyor ^^ Arkadaslarım icin bakarım ben buna, çok hosuma gitti <3 Emeğine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eminim yakışıyordur canım, öyle söyleme :) Çok teşekkür ederim <3

      Sil
  11. Benim liste uzadikca uzuyor :) Ellerinize saglik

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dikkate alıyor olmanız çok güzel, mutlu oldum :) Çok teşekkür ederim..

      Sil
  12. Rengi çok iddalı pastel bu serini çok sevdim gün içinde kalıcılığı iyi oluyor. :) Bende bloğuma beklerim sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle yoğun günler için özellikle kurtarıcı niteliğinde :) Elbette gelirim, sevgiler..

      Sil

Lütfen yorumlarınıza link eklemeyiniz! Link eklenen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Copyright © Başka Güzel